#1
Bijgenomen iedere keer gedaan, maar maakte geen verschil, dus werd er altijd X gepakt. Maar ga volgende keer poedervorm nemen, kijken of dat een verschil maakt.Wil geen nieuwe topic openen, maar ben benieuwd naar alle (nieuwe) ervaringen.
Zijn er meer mensen die bijnemen met 6apb? Zoja, wat is je dosis en wat haal je (positief/negatief) uit het bijnemen?![]()