Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoodvervanger zolpidem vs designer benzo

Noodvervanger zolpidem vs designer benzo

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
mercyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben heel kwaad op ggz en ik heb helaas nog wel psychiater nodig die me helpt afbouwen, een huisarts doet dat niet. Ik ben bezig met tuchtraad en zoek de hulp verder buiten de ggz. Maar omdat er ooit rotte appels zijn geweest, moet je maar elke newbie met heftig verhaal waar 80% nog niet van kent, uitlachen, belachelijk maken, beledigen?

Ik wil dat mijn account verwijdert wordt. Met dit soort mensen wil ik niet omgaan. Wat ik doe, niet doe, etc is mijn privé. Verwijder mijn account, hier lid worden is nog giftiger dan keertje een RC uittesten.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ja zeg. Er zijn hier mensen die elkaar ontzettend helpen. Het is ook maar net hoe je het ziet.

Jij ook bedankt he :wink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
mercy zei:
Ik ben heel kwaad op ggz en ik heb helaas nog wel psychiater nodig die me helpt afbouwen, een huisarts doet dat niet. Ik ben bezig met tuchtraad en zoek de hulp verder buiten de ggz. Maar omdat er ooit rotte appels zijn geweest, moet je maar elke newbie met heftig verhaal waar 80% nog niet van kent, uitlachen, belachelijk maken, beledigen?

Ik wil dat mijn account verwijdert wordt. Met dit soort mensen wil ik niet omgaan. Wat ik doe, niet doe, etc is mijn privé. Verwijder mijn account, hier lid worden is nog giftiger dan keertje een RC uittesten.
Klik om te vergroten...
Er komen hier tig aantal newbie's met de meest ongeloofwaardige, overdreven of zelfs verzonnen verhalen.

Maar als de vaste leden zich dan (al dan niet terecht) vragen stellen bij het zoveelste topic worden we nog uitgekafferd ook?

Zo is het altijd iets.

Doei.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#4
mercy zei:
Ik ben heel kwaad op ggz en ik heb helaas nog wel psychiater nodig die me helpt afbouwen, een huisarts doet dat niet. Ik ben bezig met tuchtraad en zoek de hulp verder buiten de ggz. Maar omdat er ooit rotte appels zijn geweest, moet je maar elke newbie met heftig verhaal waar 80% nog niet van kent, uitlachen, belachelijk maken, beledigen?

Ik wil dat mijn account verwijdert wordt. Met dit soort mensen wil ik niet omgaan. Wat ik doe, niet doe, etc is mijn privé. Verwijder mijn account, hier lid worden is nog giftiger dan keertje een RC uittesten.
Klik om te vergroten...
Jullie spelen met mijn privé!!

K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mercy zei:
Ik ben heel kwaad op ggz en ik heb helaas nog wel psychiater nodig die me helpt afbouwen, een huisarts doet dat niet. Ik ben bezig met tuchtraad en zoek de hulp verder buiten de ggz. Maar omdat er ooit rotte appels zijn geweest, moet je maar elke newbie met heftig verhaal waar 80% nog niet van kent, uitlachen, belachelijk maken, beledigen?

Ik wil dat mijn account verwijdert wordt. Met dit soort mensen wil ik niet omgaan. Wat ik doe, niet doe, etc is mijn privé. Verwijder mijn account, hier lid worden is nog giftiger dan keertje een RC uittesten.
Klik om te vergroten...

Een wijs man zei eens: hoe je naar iets kijkt bepaalt wat je ziet.

Hier ook helemaal van toepassing. Het ga je goed.
m
mercyLid
01-01-2024, 00:00
#6
...
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
mercy zei:
Uitlachen, uitmaken voor leugenaar, rare comments, dat noem je behulpzaam?
Sommige waren behulpzaam, zien in hoe fuckep up systeem van hulpverlening is, maar toen ik misbruikt werd geloofde ook niemand mij. Rijke fantasie met gesloten opname tussen jeugddeliquenten. Ach gedragsproblematiek stond gelijk aan veroordeelde. Net als hier. Waarom zou je iemand geloven en voordeel van twijfel geven als er ooit rotte appels waren, nee laten we het omdraaien iedereen is rotte appel tot tegendeel bewezen is. Al lach me rot en onIn reacties, kan nooit waar zijn? Dan heb ik hier niets te zoeken. Peersupporter zei nog wel dat communitie zo begripvol en steunend is. Maar das gezeik. Net als dat Altrecht je wilt uitschrijven omdat jij naar tuchtraad bent gestapt. Handelingsonbekwaam want zorg voor vroegkinderlijk trauma werd te duur dus weg ermee. Samen met 6 andere instellingen voor vroegkinderlijk trauma. NZA verzamelt klachtgegevens om te kijken waar langste wachtlijsten staan, die zorg halen ze weg, weg wachtlijst, weg boete. Sta jij meer dan 14 weken op wachtlijst dan moet NZA zorginstelling beboeten. Dat gaat ten kostte van het personeel. Ik sta al zn 6 maanden op wachtlijst voor traumazorg en maand bij jellinek. Maar huisarts en Altrecht willen beide geen verwijzing schrijven. Zilveren kruis zei in 2020 euthanasie, want er is geen zorg in jouw regio. Voor cptss en dis. En medicatie. Dat begon met RM door ziekenhuisopname met hartklachten door slaapgebrek en na jaren uitbehandeld verklaard te worden of te weinig draagklacht hielp me het aan diploma rechten dus kwam maar wat goed uit. Nooit en te nimmer heb ik gezegd dat ALLE schuld bij ggz ligt maar daar is wel begonnen. 24 juli werd mijn arts "ziek", week ervoor was mijn dossier gewijzigd, er was geen sprake meer van vroegkinderlijk trauma, maar van borderline, trekt mevrouw aan de bel afwijzen die handel. Ik ben ook fysiek erg ziek met nietziekte, ziekte van addison en endometriose graad 4, maar naar HAP hoef ik niet te bellen -> afwijzing. Tot overdosis me naar umc leidde vanwege ernstig te laag kalium door braken van de pijn en bloedarmoede met vermoeden van leukomie, gelukkig alleen chronische lymfatische vorm maar toch schrikken. Toen mijn moeder op sterven lag zei de psychiater, zoek apotheek waar je nog niet bent geweest en je krijgt nieuw recept. 2 maanden lang, ik zag als een gunst maar nu neem het hem kwalijk. 6x vroeg ik voor doorverwijzing, nee ik kan je beter helpen, maar praat er niet over met andere artsen. Geen crisisdienst want dan krijg ik weer gedoe. DUS ja geef mij een ban, verwijdering, whatever want ik kwam hier niet om uitgelachen te worden, beschuldigd te worden, beledigd te worden. Ik kwam hier met vraag om 1 weekend te overbruggen met gelijksoortige stoffen die je kan kopen waar ik geen kennis van heb. Maar ik 30 zakjes op en werkt nog niet. Enige wat ik wilde was beetje slaap, vermindering van ontwenning.
ik sta op wachtlijsten, heb een coach via pgb, ben ik contact met organisatie dat groepen organiseert om af te bouwen. Maar weet je haat zoveel je wilt. Geloof me of geloof me niet. Ik wil verwijderd worden van dit forum.
Klik om te vergroten...
Waarvan akte.
m
mercyLid
01-01-2024, 00:00
#8
....
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeg ik ook niet.

maar wil je nog advies of niet? Je komt toch telkens terug.
m
mercyLid
01-01-2024, 00:00
#10
...
m
mercyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee dit was laatste keer. Ik vroeg o0m verwijderjng of blok die kreeg ik niet
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
mercy zei:
...
Klik om te vergroten...
Neem nog een pilletje.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mercy zei:
Nee dit was laatste keer. Ik vroeg o0m verwijderjng of blok die kreeg ik niet
Klik om te vergroten...
Je moet dan vragen voor permanente Ban, dan kun je zelf in ieder geval geen zaken meer posten en is misschien wat je wenst..
Nogmaals sterkte toegewenst en zelf na jaren afbouwen ben ik er bijna. Een hele lange donkere tunnel was het, maar nu zie ik vaak een stralende hemel en hoop ik iets te kunnen betekenen voor de medemens.
Take it easy!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij worden posts niet verwijderd, hier ga je mee akkoord als je begint te posten.
Schrijf dan niet.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
mercy zei:
...
Klik om te vergroten...
Je hebt je berichtje inmiddels bewerkt, maar aangezien het geciteerd was, heb ik het toch nog kunnen lezen. Ik hoop dat je deze reactie van mij ook nog leest.

Waar je doorheen bent gegaan is hartverscheurend. Veel van de dingen die je zegt herken ik vanuit eigen ervaring, maar ook vanuit de ervaring van mijn beste vriendin. Zij heeft ook complexe PTSS en kenmerken van DIS/OSDS en ik was erbij toen zij het formulier aan het invullen was voor een euthanasieaanvraag. Ik ken nog een meid die óók OSDS heeft en volgens mij is haar euthanasieaanvraag zelfs al een paar maanden in behandeling. Denk dat je berichtje me daarom zo raakt. Wat je beschrijft is helemaal niet zo onmogelijk om voor te stellen voor mij. Ik kan me ook enorm goed voorstellen hoe fucking pijnlijk het wel niet moet zijn om zulke heftige dingen mee te maken zoals je beschrijft, om dan vervolgens niet geloofd te worden, maar laat me je zeggen: ik geloof je wel.

Ik wilde je een privéberichtje sturen met de vraag of je eventueel op een ander platform verder zou willen praten, maar die optie heb je helaas uitgezet (daarom vraag ik het nu hier). Zoals ik al eerder zei: ik wil graag met je meedenken of gewoon een luisterend oor bieden. Als je hier behoefte aan hebt, stuur mij dan hier even een privéberichtje, oké?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zweevteev zei:
Je hebt je berichtje inmiddels bewerkt, maar aangezien het geciteerd was, heb ik het toch nog kunnen lezen. Ik hoop dat je deze reactie van mij ook nog leest.

Waar je doorheen bent gegaan is hartverscheurend. Veel van de dingen die je zegt herken ik vanuit eigen ervaring, maar ook vanuit de ervaring van mijn beste vriendin. Zij heeft ook complexe PTSS en kenmerken van DIS/OSDS en ik was erbij toen zij het formulier aan het invullen was voor een euthanasieaanvraag. Ik ken nog een meid die óók OSDS heeft en volgens mij is haar euthanasieaanvraag zelfs al een paar maanden in behandeling. Denk dat je berichtje me daarom zo raakt. Wat je beschrijft is helemaal niet zo onmogelijk om voor te stellen voor mij. Ik kan me ook enorm goed voorstellen hoe fucking pijnlijk het wel niet moet zijn om zulke heftige dingen mee te maken zoals je beschrijft, om dan vervolgens niet geloofd te worden, maar laat me je zeggen: ik geloof je wel.

Ik wilde je een privéberichtje sturen met de vraag of je eventueel op een ander platform verder zou willen praten, maar die optie heb je helaas uitgezet (daarom vraag ik het nu hier). Zoals ik al eerder zei: ik wil graag met je meedenken of gewoon een luisterend oor bieden. Als je hier behoefte aan hebt, stuur mij dan hier even een privéberichtje, oké?
Klik om te vergroten...
Dit wil ik nog even onderstrepen. Geldt ook voor mij. Er zijn hier echt mensen die het beste met je voor hebben en die je ervaringen herkennen. Jammer dat je DMs uit hebt gezet, had je ook een DM willen sturen. Ik hoop dat je de hulp krijgt die je duidelijk zoekt en nodig hebt.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Welke arts schrijft dit voor?
Ik neem het zelf, maar telkens ik een nieuw voorschrift wil moet ik op consultatie en krijg onder mijn voeten als ik een dag minder lang ermee doe dan gepland.
Klik om te vergroten...
Dan heb jij een goede arts. Ik heb ook een goede, daar moet je half dood zijn om een pil van te krijgen (althans voor mij, ivm met mijn geschiedenis van verslaving). Een vriend van mij helaas niet. Die had er zo een die z'n tijd tot pensioen uit zit. Die gaf een zwaar verslaafde jongen met meervoudige problematiek rustig jarenlang dagelijks twee soorten benzodiazepinen, in oplopende dosering, wetende dat hij zelf ook nog illegaal bijkocht. Die jongen heeft vervolgens een zelfmoordpoging gedaan met o.a. door zn arts voorgeschreven medicijnen, en wat was de reactie van de arts? Nieuw recept uitschrijven en dosis verhogen omdat die poging zn tolerantie wel zal hebben verhoogd. M'n kaak viel op de vloer. Geloof me, er zijn HELE slechte artsen in Nederland. Maar gelukkig ook heel veel hele goede.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#18
mercy zei:
Ik heb extreme dosering zolpidem door ggz en sta op wachtlijst voor hulp om af te bouwen. Ik heb voor eerst online Flubromazepam Pellets 8mg en Bromazolam Pellets 3mg gekocht in kleine dosering om dit weekend door te komen en vanaf maandag kan ik via recept weer ophalen bij apotheek. Ik heb dit gedaan uit paniek voor heftige acute ontwenning maar krijg geen nood recept voor het weekend. Ik heb zo'n beetje alle benzo's gehad op doktersrecept, ook gemixt en heb dus ook bizarre hoge tolerantie. Ik wil echt alleen voor slapen hebben en ik lees over beide middelen verschillende verhalen. Op deze manier heb ik dit nog nooit gedaan, als ik tekort kwam door bijv fout van apotheek of verlies in mezelf, dan kocht ik het medicijn zelf via een website, maar die website is laatste tijd niet meer netjes meer met leveren en ook is er steeds minder leverbaar. Ik vind dit doodeng, maar ik zie even geen andere oplossing want ggz helpt me niet meer en moest zelf op zoek naar passende hulp en er zijn mega wachtlijsten. Ik wil eigenlijk weten welk middel best vergelijkbaar is met 300mg zolpidem? Dat is wat al 10 jaar slik, het was eerst hoger maar ben met apotheker en alternatieve coach wel aan afbouwen. Ik ben ook geen benzo's gaan gebruiken uit eigen wil maar met rechtelijke machtiging. En daarna wilde niemand ooit afbouwen en werd het random opgehoogd, bijgevoegd. Ik heb alle benzo's afgebouwd behalve diazepam en zolpidem. Maar dat komt omdat de zorg in de zomer is gestopt. Mijn arts werd ontslagen en niemand durft stokje over te nemen. Ik sta nu wel op wachtlijst voor afbouw instelling en traumabehandeling. Ik hoef geen ziek het uit, want vorige keer leidde dat tot reanimatie en dat is heftig. Maar ik dacht eerst dat dit ook gewoon vorm van benzo's waren, wat ook wel beetje zo is wat ik overal las maar tegelijk las ik ook middelen die ik wel op recept kreeg en die nu niet meer onder categorie medicatie vallen. Ik slaap heel slecht en ben voor weinig erg gevoelig. Ik wil niet euforisch zijn of feesten maar gewoon slapen of iig ontwenning onderdrukken.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar..
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Begin NIET aan Bromazolam.

Er staat op dit forum een recente ervaring hoe snel het slecht kan gaan daarmee.

Gebruik alinea's aub.

300mg Zolpidem? Ik vermoed 30mg?
Klik om te vergroten...
Een anecdote van een iemand die gevaarlijk combinaties in hoge doseringen gebruikt is gewoon een verhaal van een dombo, geen bewijs datber iets mis mee is. Heb helen goede ervaring met brinazolam, moet alleen wat lager doseren dan 2.5-3mg..
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
300mg zolpidem met tolerantie is best mogelijk. Daarnaast is het ook een antagonist verschilt ook weer. Wil niet zeggen dat het een extreem hoge dosering is. Maar vooral totaal nutteloos en icm met diazepam ontgaat mij de logica. Voor slapen zou Zopiclon logischer zijn maar daar ga je na paar tabletten echt maffe dingen van doen🤣 Dislaimer: Dit is geen medisch advies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."