Uitlachen, uitmaken voor leugenaar, rare comments, dat noem je behulpzaam?
Sommige waren behulpzaam, zien in hoe fuckep up systeem van hulpverlening is, maar toen ik misbruikt werd geloofde ook niemand mij. Rijke fantasie met gesloten opname tussen jeugddeliquenten. Ach gedragsproblematiek stond gelijk aan veroordeelde. Net als hier. Waarom zou je iemand geloven en voordeel van twijfel geven als er ooit rotte appels waren, nee laten we het omdraaien iedereen is rotte appel tot tegendeel bewezen is. Al lach me rot en onIn reacties, kan nooit waar zijn? Dan heb ik hier niets te zoeken. Peersupporter zei nog wel dat communitie zo begripvol en steunend is. Maar das gezeik. Net als dat Altrecht je wilt uitschrijven omdat jij naar tuchtraad bent gestapt. Handelingsonbekwaam want zorg voor vroegkinderlijk trauma werd te duur dus weg ermee. Samen met 6 andere instellingen voor vroegkinderlijk trauma. NZA verzamelt klachtgegevens om te kijken waar langste wachtlijsten staan, die zorg halen ze weg, weg wachtlijst, weg boete. Sta jij meer dan 14 weken op wachtlijst dan moet NZA zorginstelling beboeten. Dat gaat ten kostte van het personeel. Ik sta al zn 6 maanden op wachtlijst voor traumazorg en maand bij jellinek. Maar huisarts en Altrecht willen beide geen verwijzing schrijven. Zilveren kruis zei in 2020 euthanasie, want er is geen zorg in jouw regio. Voor cptss en dis. En medicatie. Dat begon met RM door ziekenhuisopname met hartklachten door slaapgebrek en na jaren uitbehandeld verklaard te worden of te weinig draagklacht hielp me het aan diploma rechten dus kwam maar wat goed uit. Nooit en te nimmer heb ik gezegd dat ALLE schuld bij ggz ligt maar daar is wel begonnen. 24 juli werd mijn arts "ziek", week ervoor was mijn dossier gewijzigd, er was geen sprake meer van vroegkinderlijk trauma, maar van borderline, trekt mevrouw aan de bel afwijzen die handel. Ik ben ook fysiek erg ziek met nietziekte, ziekte van addison en endometriose graad 4, maar naar HAP hoef ik niet te bellen -> afwijzing. Tot overdosis me naar umc leidde vanwege ernstig te laag kalium door braken van de pijn en bloedarmoede met vermoeden van leukomie, gelukkig alleen chronische lymfatische vorm maar toch schrikken. Toen mijn moeder op sterven lag zei de psychiater, zoek apotheek waar je nog niet bent geweest en je krijgt nieuw recept. 2 maanden lang, ik zag als een gunst maar nu neem het hem kwalijk. 6x vroeg ik voor doorverwijzing, nee ik kan je beter helpen, maar praat er niet over met andere artsen. Geen crisisdienst want dan krijg ik weer gedoe. DUS ja geef mij een ban, verwijdering, whatever want ik kwam hier niet om uitgelachen te worden, beschuldigd te worden, beledigd te worden. Ik kwam hier met vraag om 1 weekend te overbruggen met gelijksoortige stoffen die je kan kopen waar ik geen kennis van heb. Maar ik 30 zakjes op en werkt nog niet. Enige wat ik wilde was beetje slaap, vermindering van ontwenning.
ik sta op wachtlijsten, heb een coach via pgb, ben ik contact met organisatie dat groepen organiseert om af te bouwen. Maar weet je haat zoveel je wilt. Geloof me of geloof me niet. Ik wil verwijderd worden van dit forum.