Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vroeg om advies, niet om haat en veroordeling en als dat cultuur is van dit forum heb ik spijt dat ik hiet advies vroeg en stukje verhaal heb gedeeld. Dus aan @moderators, verwijder mijn berichten, verwijder mijn account. Ik wil met dit soort haatdragende mensen niets te maken hebben. Voor wie advies gaf en of interesse toonde, ik gun jullie het beste."
"@moderator: verwijder mijn account en mijn berichten. Ik kwam hier voor advies niet voor haat. Word ik niet verwijderd wordt forum aamgegeven tot aanmoediging tot gebruik. Geloof me via politiek kan ik dit account voorgoed sluiten. Mijn problematiek en gebruik is voor hen geen geheim. Dus meldt het vooral. Ga je gang. Dit is op sommige na, doodlopende weg, maar doodlopend is opgeruimend staat netjes."
"Ja natuurlijk, waarom zou ik liegen... Hij is ontslagen, los daarvan heeft deze ggz vaker fouten begaan. In laatste 7 maanden heb ik van meerdere mensen afscheid moeten nemen. Gesloten opname maar toch eigen verantwoordelijkheid. Ik wilde afbouwen, heb ik gedaan met veel middelen maar zolpidem leek ons beter dan diazepam en iedereen ging akkoord. Zonder arts ben ik afgebouwd op temazepam. Ik wil verder maar als niemand je geloofd of zelfs haat uitzaait ben ik er klaar mee. 10 jaar lang arts in opleiding die boel ophoofd of veramders raak je vanzelf verslaafd, dat laatste kan ik niet ontkennen maar haat en neit naar ggz ben ik liever geen lid. Focus ik me op mijn herstel zonder haat"
"Ik ben heel kwaad op ggz en ik heb helaas nog wel psychiater nodig die me helpt afbouwen, een huisarts doet dat niet. Ik ben bezig met tuchtraad en zoek de hulp verder buiten de ggz. Maar omdat er ooit rotte appels zijn geweest, moet je maar elke newbie met heftig verhaal waar 80% nog niet van kent, uitlachen, belachelijk maken, beledigen? Ik wil dat mijn account verwijdert wordt. Met dit soort mensen wil ik niet omgaan. Wat ik doe, niet doe, etc is mijn privé. Verwijder mijn account, hier lid worden is nog giftiger dan keertje een RC uittesten."
"Ik heb extreme dosering zolpidem door ggz en sta op wachtlijst voor hulp om af te bouwen. Ik heb voor eerst online Flubromazepam Pellets 8mg en Bromazolam Pellets 3mg gekocht in kleine dosering om dit weekend door te komen en vanaf maandag kan ik via recept weer ophalen bij apotheek. Ik heb dit gedaan uit paniek voor heftige acute ontwenning maar krijg geen nood recept voor het weekend. Ik heb zo'n beetje alle benzo's gehad op doktersrecept, ook gemixt en heb dus ook bizarre hoge tolerantie. Ik wil echt alleen voor slapen hebben en ik lees over beide middelen verschillende verhalen. Op deze manier heb ik dit nog nooit gedaan, als ik tekort kwam door bijv fout van apotheek of verlies in mezelf, dan kocht ik het medicijn zelf via een website, maar die website is laatste tijd niet meer netjes meer met leveren en ook is er steeds minder leverbaar. Ik vind dit doodeng, maar ik zie even geen andere oplossing want ggz helpt me niet meer en moest zelf op zoek naar passende hulp en er zijn mega wachtlijsten. Ik wil eigenlijk weten welk middel best vergelijkbaar is met 300mg zolpidem? Dat is wat al 10 jaar slik, het was eerst hoger maar ben met apotheker en alternatieve coach wel aan afbouwen. Ik ben ook geen benzo's gaan gebruiken uit eigen wil maar met rechtelijke machtiging. En daarna wilde niemand ooit afbouwen en werd het random opgehoogd, bijgevoegd. Ik heb alle benzo's afgebouwd behalve diazepam en zolpidem. Maar dat komt omdat de zorg in de zomer is gestopt. Mijn arts werd ontslagen en niemand durft stokje over te nemen. Ik sta nu wel op wachtlijst voor afbouw instelling en traumabehandeling. Ik hoef geen ziek het uit, want vorige keer leidde dat tot reanimatie en dat is heftig. Maar ik dacht eerst dat dit ook gewoon vorm van benzo's waren, wat ook wel beetje zo is wat ik overal las maar tegelijk las ik ook middelen die ik wel op recept kreeg en die nu niet meer onder categorie medicatie vallen. Ik slaap heel slecht en ben voor weinig erg gevoelig. Ik wil niet euforisch zijn of feesten maar gewoon slapen of iig ontwenning onderdrukken."
"Ja, 300mg meen ik serieus. 3 strips van 10 tabletten van 10mg per tablet."
"CuriousExplorer zei: High-dose zolpidem dependence - Psychostimulant effects? A case report and literature review - PMC Zolpidem, an imidazoline nonbenzodiazepine sedative drug, is used widely. Initial reports showed minimal abuse potential. However, multiple reports have appeared of dose escalation and abuse. Subjective effects of high-dose zolpidem are not known. ... www.ncbi.nlm.nih.gov Holy shit. 1700mg/dag. * Even opgezocht omdat ik 300mg heel veel vond klinken (En ongeloofwaardig) Maar het kan dus echt. Brengt me bij een nieuwe vraag Heb je geen last meer van black outs? Klik om te vergroten... In begin wel, al bij lagere dosis, inmiddels slaap ik er niet meer op. Maar ik word wel heel ziek als ik ineens cold turkey moet. CuriousExplorer zei: Welke arts schrijft dit voor? Ik neem het zelf, maar telkens ik een nieuw voorschrift wil moet ik op consultatie en krijg onder mijn voeten als ik een dag minder lang ermee doe dan gepland. Klik om te vergroten... Ik wil instantie wel benoemen maar weet niet of dat mag. Iig regionale ggz, steeds 10 jaar lang artsen in opleiding. Ik heb sinds mijn arts, die met me afbouwde is ontslagen niet meer op consult geweest, al 7 maanden. We gaan ook naar tuchtraad. Want dit is ellendig maar ook schandalig, maar los daarvan, ben ik wel afhankelijk geworden. Ben ik me bewust van en heb mezelf op 2 wachtlijsten staan, maar kan wel 2 jaar duren voor er plek is."
"Fisherman's friend zei: Is dat niet een medicijn dat je moet afbouwen na 10 jaar? Klik om te vergroten... Ja dat is wel het plan, maar slikte er nog veel andere middelen bij en daar waren we mee gestart met afbouwen en gestopt en toen werd arts ontslagen en gaf ggz aan handelingsverlegen te zijn. Eerst zat ik er enorm doorheen en zag ik geen perspectief meer en toen heb ik ggz laten zoeken maar ze zeiden steeds je bent te complex. Daarna ben ik zelf gaan bellen, heb 1 screening gehad en sta op wachtlijst voor intake en bij andere instantie ben ook op wachtlijst en aan strijden voor correcte verwijsbrief en ondertussen heb ik hulp gevraagd aan apotheek en zijn we met gemeente bezig geweest voor pgb budget voor coach om me te helpen, dat is afgelopen maand eindelijk goed gekeurd. En ik mail sinds heel kort met peersupportgroep, waarbij we aan kijken zijn of ik aan een groep kan deelnemen. Dus ben echt intensief bezig met hulp zoeken en voorzichtig minderen en intensie om af te bouwen en onderliggende problemen aan te pakken maar in deze ggz gaat alles traag. In de zoektocht ben ik ook bij 34 instanties afgewezen ivm complexiteit of wachtlijsten of buiten regio."
"..."
"...."