Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMA en 2-FA werken niet

4-FMA en 2-FA werken niet

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Nou dat is toevallig want is nou niet dat 10tallen x 4fma gebruikt heb en heel toevallig ben ik nu onder invloed van 4fma tijdens dit schrijven.

Rond de 75mg 4uur + 25mg 3 terug genomen en voel me echt wel chill.. ik zou het omschrijven als mdma light al willen me ogen zo nu en dan echt wel beetje rollen ..
Klik om te vergroten...
Hoe euforisch zou je het beschrijven?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
plex zei:
Hoe euforisch zou je het beschrijven?
Klik om te vergroten...
22:00 - 75mg
23:00 - 25mg
01:45 - 50mg
Is nu de dosering en voel me echt wel heel lekker euforisch. Erg vergelijkbaar met M als je het mij vraagt maar minder into your face zeg maar. Voelt wat relaxter maar rook er nu ook een lekkere stick bij haha

Heerlijk spulletje hoor jeetje..
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog redelijk hoge doseringen, orale inname? Voel je het dan nog wel goed met zo bijnemen? Ben zelf ook weleens tot 400mg gegaan totaal maar toen was het allesbehalve leuk.

Edit: oh jeetje, ik ben zo praterig geworden dat ik alle topics ga vervuilen:fearscream:

Sorry @KoLijntje en @Mezelf
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
plex zei:
Nog redelijk hoge doseringen, orale inname? Voel je het dan nog wel goed met zo bijnemen? Ben zelf ook weleens tot 400mg gegaan totaal maar toen was het allesbehalve leuk.

Edit: oh jeetje, ik ben zo praterig geworden dat ik alle topics ga vervuilen:fearscream:

Sorry @KoLijntje en @Mezelf
Klik om te vergroten...
O dacht dat het wel meeviel.. dit zijn trouwens doseringen ervanuitgaande dat er 50mg per pil in zit.
Die laatste rakkertje van 50mg rond 2uur is juist heerlijk.. lijkt wel te stapelen zowat
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
O dacht dat het wel meeviel.. dit zijn trouwens doseringen ervanuitgaande dat er 50mg per pil in zit.
Die laatste rakkertje van 50mg rond 2uur is juist heerlijk.. lijkt wel te stapelen zowat
Klik om te vergroten...
Apart hahaha, toen ik een keer een nachtje doorhaalde op 4-FMA was het na 3 keer bijpakken wel klaar met de pret. Toen was het alleen maar wat 'energie'
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
4-fma nooit gedaan maar 2-fa was echt niets bijzonder. Lijkt totaal niet op speed maar een heeeel slap zusje ervan.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoLijntje zei:
Over 4-FMA las ik dat het een best potente amfetamine-achtste RC zou moeten zijn, en las er best redelijke verhalen over. Een half jaar geleden eens geprobeerd, maar het deed toen echt vrijwel niets. Niet eens die typische dopamine stimulant-energie en focus die ik van speed, Dex en 4-FMPH wel kreeg.
2-FA precies hetzelfde. Ik lees dat dat bijna even potent als speed zou zijn. Niet eens een klein beetje, het is net alsof ik niets op heb. Alleen een piepklein beetje helderder in m’n hoofd. Ik dacht eerst dat het aan de dosis lag, dus die heb ik verhoogd. Nog steeds hetzelfde.

Eerst dacht ik dat het aan de vendor was die ik had besteld, nu heb ik bij een andere vendor besteld, en precies hetzelfde probleem.

Meer mensen die dit hebben? Vind het best vreemd.
Klik om te vergroten...
Niet echt. Eigenlijk altijd wel goede ervaringen met 4-fma. Wij nemen dan 150mg (oraal via pellet) ineens en dan kunnen we uren vooruit. Op een lang feest nemen we soms 50mg bij na een uur of 2-3.
Het is geen Mdma, het is ook geen speed. Het geeft wel de energie van speed en daarbij een fijne chille euforie waarbij je toch aardig helder blijft.
Eigenlijk altijd van een vaste vendor, maar heb onlangs ergens anders dit spul gekocht maar nog niet geprobeerd.

Setting is altijd wel bepalend en maakt elke ervaring weer net iets anders. De ene keer wat intenser dan de andere keer.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Nou dat is toevallig want is nou niet dat 10tallen x 4fma gebruikt heb en heel toevallig ben ik nu onder invloed van 4fma tijdens dit schrijven.

Rond de 75mg 4uur + 25mg 3 terug genomen en voel me echt wel chill.. ik zou het omschrijven als mdma light al willen me ogen zo nu en dan echt wel beetje rollen ..
Klik om te vergroten...
Mezelf zei:
22:00 - 75mg
23:00 - 25mg
01:45 - 50mg
Is nu de dosering en voel me echt wel heel lekker euforisch. Erg vergelijkbaar met M als je het mij vraagt maar minder into your face zeg maar. Voelt wat relaxter maar rook er nu ook een lekkere stick bij haha

Heerlijk spulletje hoor jeetje..
Klik om te vergroten...
Lekker man :)

Bij jou doet het dus (een stuk) meer dan bij mij. Kan het wellicht kruistolerantie zijn door andere stimulanten? Het ‘rare’ is dat ik al erg lang geen pep, MDMA en andere middelen die op je serotoninepeil werken heb gehad.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoLijntje zei:
Lekker man :)

Bij jou doet het dus (een stuk) meer dan bij mij. Kan het wellicht kruistolerantie zijn door andere stimulanten? Het ‘rare’ is dat ik al erg lang geen pep, MDMA en andere middelen die op je serotoninepeil werken heb gehad.
Klik om te vergroten...
Ja kruistolerantie met andere stimulanten zal je zeker hebben. Behalve het miss het serotonine gedeelte. Maar ik ben ook geprezen met hoge gevoeligheid voor allerlei middelen. Heb gemiddeld genomen altijd wel wat minder nodig dan een ander en het werkt vaak ook sneller bij mij.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is dus het fijne empathy dat ik heb, in een chille setting heel knuffelig maar soms ook veel praten. Ik zweef altijd een beetje door de kamer maar verder goeie bodyload. Scherp ook heldere momenten.

terwijk ik van MDMA vaak meer hyper ben, rollende ogen knarsende tanden, nog wel chill maar anders..
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Ja kruistolerantie met andere stimulanten zal je zeker hebben. Behalve het miss het serotonine gedeelte. Maar ik ben ook geprezen met hoge gevoeligheid voor allerlei middelen. Heb gemiddeld genomen altijd wel wat minder nodig dan een ander en het werkt vaak ook sneller bij mij.
Klik om te vergroten...
Dat snellere heb ik ook. Binnen een 10 minuten werken de meeste stimulanten bij mij wel.. maar dat kan ook omdat ik niet zo van snuiven hou, dat doe ik met coke. De rest meng ik meestal in m’n drinken… dan werkt het ook (veel) beter dan nasaal. Maar qua dosis heb ik weer meer nodig dan gemiddeld. En kan ik ook wat meer hebben.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druggers zei:
Ik heb ook helaas al iets van tolerantie opgebouwd maar als ik 150mg 4-fma pak dan voel ik hem toch wel goed.

Dus klinkt eerder als tolerantie.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelfs 200 mg 4FMA geprobeerd, zelfs daar voelde ik nauwelijks iets van. Van speed, 4-FMPH bijvoorbeeld dan wel weer. Als die tolerantie zo hoog was, zou ik daar toch eigenlijk dan ook veel minder van moeten merken zou je zeggen?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
plex zei:
De ervaring van 4-FMA verschild enorm per persoon, dit lees ik temminste vaker terug. Voor mij was het met 40mg al de meest euforische gefluoreerde amphetamine die ik kende. Met 75mg (gemmiddelde dosering) werd ik compleet verlamd van euforie. Maar ken en hoor ook genoeg mensen die er amper wat van merken. Ik zou het in ieder geval even laten testen voor je conclusies trekt. Maar houd er rekening mee dat het nogal per persoon kan verschillen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook intra-persoonlijke verschillen gemerkt bij de twee keer dat ik het heb geprobeerd.

Eén keer 150 milligram 4-FMA:
Trillende ogen, warm gevoel in het lichaam, vredig en euforisch gevoel, lichte bewustzijnsdaling.

Tweede keer 150 milligram 4-FMA:
Helder gevoel, energieke stimulatie, verder weinig bijwerkingen.

Een goede verklaring voor het verschil heb ik niet. Ik vermoed dat er bij 4-FMA een duidelijk omslagpunt is, waarbij de effecten in lichte dosering een helder stimulerend effect geeft, en in hoge dosering een zwaar bedwelmend effect. Dat ik zulke verschillen ervaar zou dan kunnen komen doordat ik ongemerkt verschillende hoeveelheden had genomen.

Ik moet eerlijk toegeven dat mijn twee ervaringen gebaseerd zijn op 4-FMA vloeistof, weliswaar van dezelfde leverancier, maar van verschillende batches waartussen een paar jaar zat. Dus ik moet dan ook maar geloven dat de inhoud hetzelfde is (en vermoedelijk was dat dus niet het geval).
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Ik heb ook intra-persoonlijke verschillen gemerkt bij de twee keer dat ik het heb geprobeerd.

Eén keer 150 milligram 4-FMA:
Trillende ogen, warm gevoel in het lichaam, vredig en euforisch gevoel, lichte bewustzijnsdaling.

Tweede keer 150 milligram 4-FMA:
Helder gevoel, energieke stimulatie, verder weinig bijwerkingen.
Klik om te vergroten...

Welke van de twee vond je het fijnst? Nog geredosed en zo ja hoeveel en zo nee stel je had wel 1 keer re-dose genomen, hoeveel adviseer je dan en na hoe lang?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou dat is toevallig want is nou niet dat 10tallen x 4fma gebruikt heb en heel toevallig ben ik nu onder invloed van 4fma tijdens dit schrijven.

Rond de 75mg 4uur + 25mg 3 terug genomen en voel me echt wel chill.. ik zou het omschrijven als mdma light al willen me ogen zo nu en dan echt wel beetje rollen ..
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ook helaas al iets van tolerantie opgebouwd maar als ik 150mg 4-fma pak dan voel ik hem toch wel goed.

Dus klinkt eerder als tolerantie.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Beiden deden mij ook weinig. 4fa deed weer wel wat. Enkel alleen oraal. Nasaal deed mij niks
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Over 4-FMA las ik dat het een best potente amfetamine-achtste RC zou moeten zijn, en las er best redelijke verhalen over. Een half jaar geleden eens geprobeerd, maar het deed toen echt vrijwel niets. Niet eens die typische dopamine stimulant-energie en focus die ik van speed, Dex en 4-FMPH wel kreeg.
2-FA precies hetzelfde. Ik lees dat dat bijna even potent als speed zou zijn. Niet eens een klein beetje, het is net alsof ik niets op heb. Alleen een piepklein beetje helderder in m’n hoofd. Ik dacht eerst dat het aan de dosis lag, dus die heb ik verhoogd. Nog steeds hetzelfde.

Eerst dacht ik dat het aan de vendor was die ik had besteld, nu heb ik bij een andere vendor besteld, en precies hetzelfde probleem.

Meer mensen die dit hebben? Vind het best vreemd.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoLijntje zei:
Over 4-FMA las ik dat het een best potente amfetamine-achtste RC zou moeten zijn, en las er best redelijke verhalen over. Een half jaar geleden eens geprobeerd, maar het deed toen echt vrijwel niets. Niet eens die typische dopamine stimulant-energie en focus die ik van speed, Dex en 4-FMPH wel kreeg.
2-FA precies hetzelfde. Ik lees dat dat bijna even potent als speed zou zijn. Niet eens een klein beetje, het is net alsof ik niets op heb. Alleen een piepklein beetje helderder in m’n hoofd. Ik dacht eerst dat het aan de dosis lag, dus die heb ik verhoogd. Nog steeds hetzelfde.

Eerst dacht ik dat het aan de vendor was die ik had besteld, nu heb ik bij een andere vendor besteld, en precies hetzelfde probleem.

Meer mensen die dit hebben? Vind het best vreemd.
Klik om te vergroten...
De ervaring van 4-FMA verschild enorm per persoon, dit lees ik temminste vaker terug. Voor mij was het met 40mg al de meest euforische gefluoreerde amphetamine die ik kende. Met 75mg (gemmiddelde dosering) werd ik compleet verlamd van euforie. Maar ken en hoor ook genoeg mensen die er amper wat van merken. Ik zou het in ieder geval even laten testen voor je conclusies trekt. Maar houd er rekening mee dat het nogal per persoon kan verschillen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."