De ervaring van 4-FMA verschild enorm per persoon, dit lees ik temminste vaker terug. Voor mij was het met 40mg al de meest euforische gefluoreerde amphetamine die ik kende. Met 75mg (gemmiddelde dosering) werd ik compleet verlamd van euforie. Maar ken en hoor ook genoeg mensen die er amper wat van merken. Ik zou het in ieder geval even laten testen voor je conclusies trekt. Maar houd er rekening mee dat het nogal per persoon kan verschillen.
Ik heb ook intra-persoonlijke verschillen gemerkt bij de twee keer dat ik het heb geprobeerd.
Eén keer 150 milligram 4-FMA:
Trillende ogen, warm gevoel in het lichaam, vredig en euforisch gevoel, lichte bewustzijnsdaling.
Tweede keer 150 milligram 4-FMA:
Helder gevoel, energieke stimulatie, verder weinig bijwerkingen.
Een goede verklaring voor het verschil heb ik niet. Ik vermoed dat er bij 4-FMA een duidelijk omslagpunt is, waarbij de effecten in lichte dosering een helder stimulerend effect geeft, en in hoge dosering een zwaar bedwelmend effect. Dat ik zulke verschillen ervaar zou dan kunnen komen doordat ik ongemerkt verschillende hoeveelheden had genomen.
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn twee ervaringen gebaseerd zijn op 4-FMA vloeistof, weliswaar van dezelfde leverancier, maar van verschillende batches waartussen een paar jaar zat. Dus ik moet dan ook maar geloven dat de inhoud hetzelfde is (en vermoedelijk was dat dus niet het geval).