Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestuitslag 6-apb. Is dit zorgwekkend?

Testuitslag 6-apb. Is dit zorgwekkend?

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Alluring substancesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Niet te hoog doseren als je pure 6-apb heb kunnen vinden. Zou proberen met 130mg en niet echt hoger gaan dan 150mg om eerst even te wennen aan het psychedelicsche aspect dat het kan brengen. Veel plezier alleszins en mooi dat je hebt laten testen!
Klik om te vergroten...
Zoals ik hierboven schrijf wordt 80mg dus de max. voor mijn 1e keer. Maar bedankt voor de waarschuwing 🙏🏼
Wel ervaring met psychedelica overigens, maar alleen in thuissetting. Visuals zal ik vast niet krijgen op deze dosering.
Heel benieuwd hoe 6-apb gaat (be)vallen 😊
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alluring substances zei:
Zoals ik hierboven schrijf wordt 80mg dus de max. voor mijn 1e keer. Maar bedankt voor de waarschuwing 🙏🏼
Wel ervaring met psychedelica overigens, maar alleen in thuissetting. Visuals zal ik vast niet krijgen op deze dosering.
Heel benieuwd hoe 6-apb gaat (be)vallen 😊
Klik om te vergroten...
Zo te lezen ben je wel verantwoord bezig.
Laat het ons alsjeblieft weten hoe het was? Ben wel benieuwd. Veel plezier. :thumbsup:
A
Alluring substancesLid
01-01-2024, 00:00
#3
JeetjeMineetje zei:
Zo te lezen ben je wel verantwoord bezig.
Laat het ons alsjeblieft weten hoe het was? Ben wel benieuwd. Veel plezier. :thumbsup:
Klik om te vergroten...
I will 😊
Als het interessant wordt, maak ik er wel een klein tripreportje van.
A
Alluring substancesLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
of je zou kunnen overwegen om een sample naar Energy Control te sturen.
Klik om te vergroten...
Misschien kan je via deze weg achterhalen wat die twee bestanddelen zijn.
Wel echt shit die Vendor zeg!! Ze weten het allang en blijven het gewoon verkopen 😡
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alluring substances zei:
Een tijdje geleden heb ik via een RC-vendor 6-apb gekocht. Succinaat, poedervorm.
Ik wil het gebruiken op een festival over een paar weken in plaats van X.
Het zou de eerste keer zijn dat ik 6-apb gebruik.
‘Zou’, want ga ik dit gebruiken of weggooien?
Ik heb het laten testen en wat betreft de uitslag heb ik hulp nodig. Scheikundig ben ik een nul en misschien is dit wel heel normaal. Echt geen idee.

Uitslag test:

Ja, het is 6-apb. Dat is het hoofdbestanddeel
Daarbij zijn in kleine hoeveelheden ook aangetroffen:
- 5-apb (nu begrijp ik uit andere posts hier op DF dat dat niet ongewoon is bij 6-apb);
- 2 onbekende stoffen.

En dat laatste geeft vragen.
Ik vroeg aan de dame van het testcentrum of zij dit alarmerend vonden, daar reageerde ze eigenlijk wat vaag over. Ze gaf aan dat het kan dat het om zouten of andere onschuldige bijproducten gaat, maar aangezien ze de stof niet hebben geïdentificeerd, kunnen ze er eigenlijk niets over zeggen. Aangezien ze niet kwantificeren, kunnen ze ook niet zeggen hoeveel van deze 2 onbekende stoffen erin zitten.

Kortom geen idee
Eerst dacht ik: hup weggooien, maar nu na een paar weken ligt het nog steeds in mn laatje. Toch eerst hier vragen.

Is het normaal dat er bijproducten gevonden worden? Is dat niet te vermijden? Of zou dat niet moeten? Is dit een te groot risico?

Het gaat om een vendor die al lang en veelvuldig goed wordt beoordeeld op Trustpilot. Iets anders van deze vendor dat ik onlangs heb laten testen was puur wat het behoorde te zijn.

Twijfel alom en een gebrek aan scheikunde kennis

Alvast dank voor het meedenken!
Klik om te vergroten...

*Modknip*
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Aangezien het onbekende stoffen zijn die niet gekwantificeerd zijn valt er weinig concreets over te zeggen. De verstandigste optie is toch om het weg te gooien, of je zou kunnen overwegen om een sample naar Energy Control te sturen. Maar of zij de stoffen wel herkennen is de vraag. En het gaat je geld kosten. Waarschijnlijk meer dan je voor je 6-APB hebt betaald.
Klik om te vergroten...

Dan moet ik mn pillen (of waarschijnlijk 1 pil) naar Spanje sturen, begrijp ik dat goed? Heb je enig idee wat de kans is dat zij wel weten welke onbekende stoffen er in zitten? Het geld interesseert me niet, maar als de kans heel klein is dat zij het wel weten dan kan ik me die moeite wellicht besparen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoningToto zei:
Dan moet ik mn pillen (of waarschijnlijk 1 pil) naar Spanje sturen, begrijp ik dat goed? Heb je enig idee wat de kans is dat zij wel weten welke onbekende stoffen er in zitten? Het geld interesseert me niet, maar als de kans heel klein is dat zij het wel weten dan kan ik me die moeite wellicht besparen.
Klik om te vergroten...
Nee dat weet ik niet, maar je zou ze even kunnen mailen daarover.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Nee dat weet ik niet, maar je zou ze even kunnen mailen daarover.
Klik om te vergroten...

Top, ga ik doen.

Bestaat er überhaupt een stof die - zoals bij mij afgelopen zaterdag - 10 a 12 uur na inname het lichaam nog zo doet laat kotsen? Ik hoop nog steeds dat het een soort van griepje was ofzo die is getriggerd door de 6-apb ipv iets giftigs.

Wellicht weet jij dit Shikantaza of wellicht onze scheikunde nerd (als compliment bedoeld) @Neo-Shulginist
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoningToto zei:
Wellicht weet jij dit Shikantaza of wellicht onze scheikunde nerd (als compliment bedoeld) @Neo-Shulginist
Klik om te vergroten...
IMG_9861.jpeg

kidding aside er kunnen heel veel stoffen zijn die je ziek maken

wat dacht je van Antabuse? Disulfram? Dat maakt je doodziek na het drinken van alcohol maar je gaat niet echt dood
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 58923

kidding aside er kunnen heel veel stoffen zijn die je ziek maken

wat dacht je van Antabuse? Disulfram? Dat maakt je doodziek na het drinken van alcohol maar je gaat niet echt dood
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de geruststellende woorden... Haha nee hoor ik kan een grapje wel waarderen en je hebt natuurlijk ook gewoon gelijk.

Ik had trouwens geen druppel alcohol op, wel 2 g',tjes maar de 3e die ik al wel had klaar staan door de gootsteen gegoten want toen voelde ik me al zo beroerd dat het me niet wijs leek die nog te nemen. Had helaas geen helende werking want ik heb me daarna nog zeker 6 uur lang meer dood dan levend gewaand.

Gelukkig ben ik nu weer boven Jan.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je zeker weet dat het echt aan de RC lag dan zou ik wel een review plaatsen op de site, ter bescherming van anderen.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#12
MarcieMarc zei:
Als je zeker weet dat het echt aan de RC lag dan zou ik wel een review plaatsen op de site, ter bescherming van anderen.
Klik om te vergroten...

Helemaal zeker weten kunnen we het nooit, drugs kan ook verkeerd vallen om talloze redenen. Maar nu ik er aan terug denk ik had ook een heel warm gezicht, gloeiend zelfs. En ik kreeg een melding van mn Fitbit dat mn hartslag gedurende lange tijd verontrustend hoog was. Die heb ik nog nooit eerder gehad, zelfs niet bij grote hoeveelheden 3mmc. Ik was zo in de veronderstelling dat het kwam omdat 200mg te veel was dat ik niet met een andere mogelijkheid heb rekening gehouden (gelukkig maar, want het zou me op dat moment niet goed hebben gedaan dat wel te beseffen).

Maar ik ga het wel laten testen. Eerst maar in Nederland.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoningToto zei:
Bestaat er überhaupt een stof die - zoals bij mij afgelopen zaterdag - 10 a 12 uur na inname het lichaam nog zo doet laat kotsen?
Klik om te vergroten...
Ja, die stof heet 6-apb 😉

Misselijkheid is een veelvoorkomende bijwerking bij 6-apb (bron), zeker bij hoge dosissen, en 6-apb heeft van zichzelf al een lange werkingsduur van 7 tot 10 uur (en het kan zeker een uur duren voordat je iets merkt) dus het is volkomen normaal om daar 10 a 12 uur na inname nog last van te hebben.

Dat neemt niet weg dat jou 6-apb vervuild kan zijn — dat kan — maar jouw symptomen zijn prima uit te leggen door je 6-apb gebruik. Je dosis was gewoon te hoog en dan krijg je dat, zo simpel is het.
B
BoterBloempje!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenze? zei:
Ik denk ook dat iedereen weet dat zon zaak 0 zin heeft met mensen(advocaten ed) aan t roer die psychonauten, geïnteresseerden en verslaafden, gelijk in het riool willen smijten als ze horen van “drugs”.

je hebt overigens gelijk. Maar het blijft dealer-werk. Winst maken.

zo ook al die jongeren die trappen in de valkuil: “ik heb echt pure miauw maat” terwijl deze generatie nooit 4-methylmethcathinone überhaupt gekend heeft, en dus van alles lekker naar binnen nakken. Met gevolgen van dien.
Klik om te vergroten...
Die valkuil klinkt heel bekent, veel jongeren gaan er ook standaard van uit dat miauw 4mmc is?!

Toen ik mijn dealer vroeg wat van de 2 het was, zei hij eerlijk dat het altijd 3m is omdat 4 gewoonweg bijna niet aan te komen is.
Krijg van hem altijd heldere kristallen die bij t pletten gelijk poeder worden, top!

Laatst dus via iemand anders, jaa echte 4mmc.. Nou vieze gele natte troep, laten testen.. 2mmc en allemaal zooi!

Naja, gelukkig is m'n eigen dealer wel eerlijk 🙃
Dan maar 3mmc!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."