#1
Ja, die stof heet 6-apb 😉Bestaat er überhaupt een stof die - zoals bij mij afgelopen zaterdag - 10 a 12 uur na inname het lichaam nog zo doet laat kotsen?
Misselijkheid is een veelvoorkomende bijwerking bij 6-apb (bron), zeker bij hoge dosissen, en 6-apb heeft van zichzelf al een lange werkingsduur van 7 tot 10 uur (en het kan zeker een uur duren voordat je iets merkt) dus het is volkomen normaal om daar 10 a 12 uur na inname nog last van te hebben.
Dat neemt niet weg dat jou 6-apb vervuild kan zijn — dat kan — maar jouw symptomen zijn prima uit te leggen door je 6-apb gebruik. Je dosis was gewoon te hoog en dan krijg je dat, zo simpel is het.