Dat driehoekje van 1cP-LSD maakt het legaal in Duitsland, maar valt er al snel vanaf wanneer de LSD in aanraking komt met water waardoor de subjectieve effecten zeer vergelijkbaar zijn.1-Propyionyl-Lyserginezuur-diethyliamide (1-P-LSD) 1-CycloPropyionyl-Lyserginezuur-diethylamide (1-cP-LSD) En het verschil? Een driehoekje.
Bekijk bijlage 45361
Bekijk bijlage 45362
Ik vraag me af, en misschien heb ik het al vaker gevraagd, maar is door de cyclopropyionyl de hele synthese route anders? Want anders staan ze op een gegeven moment toch met échte LSD in hun klauwen tot de FBI binnenvalt, moeten ze daar dan even snel een driehoekje bij-"tekenen"?Dat driehoekje van 1cP-LSD maakt het legaal in Duitsland, maar valt er al snel vanaf wanneer de LSD in aanraking komt met water waardoor de subjectieve effecten zeer vergelijkbaar zijn.
H2O, H2O2, het verschil? Een waterstof atoom...1-Propyionyl-Lyserginezuur-diethyliamide (1-P-LSD) 1-CycloPropyionyl-Lyserginezuur-diethylamide (1-cP-LSD) En het verschil? Een driehoekje.
Bekijk bijlage 45361
Bekijk bijlage 45362
Ik heb ze beide ook getest, maar ik dacht dat er straks weer een ban op RC's in Nederland komt. Zo heb ik jou bericht begrepen. Ik heb veel verschillende RC disso's geprobeerd, waarvan ik de leukste DMXE, O-PCE en 3-Meo-PCE vond.Veel uitgeprobeerd, de rest van betrouwbare DF bronnen.
Van de disso's alleen 2-FDCK en ketamine (geen RC) uitgeprobeerd, dus daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Daar zijn ooit in een nieuwsbrief van de groothandel wel wat geruchten over verspreid; dat ze daarom gestopt waren met het produceren van ALD-52. Maar veel openheid wordt er niet gegeven over productiemethoden en -procedures. Zo is behoorlijk schimmig in welk (Europees) land de productielocatie precies zit. Dus eigenlijk is het beste antwoord: 'geen idee'Ik vraag me af, en misschien heb ik het al vaker gevraagd, maar is door de cyclopropyionyl de hele synthese route anders? Want anders staan ze op een gegeven moment toch met échte LSD in hun klauwen tot de FBI binnenvalt, moeten ze daar dan even snel een driehoekje bij-"tekenen"?
Het stofgroepenverbod in Nederland gaat gelden voor fenetylamines (inclusief alle cathinones, benzofurans, 2C's, en mescaline-analogen), synthetische cannabinoïden en fentanyl-analogen.Ik heb ze beide ook getest, maar ik dacht dat er straks weer een ban op RC's in Nederland komt. Zo heb ik jou bericht begrepen. Ik heb veel verschillende RC disso's geprobeerd, waarvan ik de leukste DMXE, O-PCE en 3-Meo-PCE vond.
Dus niet voor arylcyclohexylamines (disso's), lysergamides (LSD-achtigen) en tryptamines (paddo- of DMT-achtigen).Het stofgroepenverbod in Nederland gaat gelden voor fenetylamines (inclusief alle cathinones, benzofurans, 2C's, en mescaline-analogen), synthetische cannabinoïden en fentanyl-analogen.
OkNee! Dit kan ik niet accepteren! 🧐
Jij vindt 2C zooi beter dan LSD?Als je de phenethylamines bant heb je geen 6apb en geen 2c meer, de rest maakt me eigenlijk niet bar veel uit. Lsd heb ik nou ook wel gehad.
Dat zeg ik niet, LSD is de leukste drug die er is, maar ik bedoel alleen dat ik nog veel meer te ontdekken heb in de 2c werreld dan de lysergamide wereld.Jij vindt 2C zooi beter dan LSD?
Vast wel een paar bij die je leuk lijkt toch? Hou ons op de hoogte!
Met vriendelijke groet, inhoudie.
Komt denk ik voornamelijk omdat Shulgin 179 fenetylamines in PIHKAL heeft gepubliceerd en er niet zo'n diversiteit aan lysergamides beschikbaar ismaar ik bedoel alleen dat ik nog veel meer te ontdekken heb in de 2c werreld dan de lysergamide wereld.
6-apb en 5-mapbIk ga vanavond ook weer eens een kleine bestelling doen, wat zijn nou echte aanraders als ik het in de mdma achtige hoek zoek?
Dan heb ik goed gegokt, 6-apb ligt al in de kluis en 5-mapb zit in t winkelmandje.6-apb en 5-mapb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."