Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC aanraders

RC aanraders

55 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Ik niet. Weet zelfs niet meer of ik die 1cP-LSD (of hoe het ook heet) weleens heb gebruikt.
Klik om te vergroten...
1-Propyionyl-Lyserginezuur-diethyliamide (1-P-LSD) 1-CycloPropyionyl-Lyserginezuur-diethylamide (1-cP-LSD) En het verschil? Een driehoekje.
1660822807209.png
1660822820922.png
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
1-Propyionyl-Lyserginezuur-diethyliamide (1-P-LSD) 1-CycloPropyionyl-Lyserginezuur-diethylamide (1-cP-LSD) En het verschil? Een driehoekje.
Bekijk bijlage 45361
Bekijk bijlage 45362
Klik om te vergroten...
Dat driehoekje van 1cP-LSD maakt het legaal in Duitsland, maar valt er al snel vanaf wanneer de LSD in aanraking komt met water waardoor de subjectieve effecten zeer vergelijkbaar zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Dat driehoekje van 1cP-LSD maakt het legaal in Duitsland, maar valt er al snel vanaf wanneer de LSD in aanraking komt met water waardoor de subjectieve effecten zeer vergelijkbaar zijn.
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af, en misschien heb ik het al vaker gevraagd, maar is door de cyclopropyionyl de hele synthese route anders? Want anders staan ze op een gegeven moment toch met échte LSD in hun klauwen tot de FBI binnenvalt, moeten ze daar dan even snel een driehoekje bij-"tekenen"?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
1-Propyionyl-Lyserginezuur-diethyliamide (1-P-LSD) 1-CycloPropyionyl-Lyserginezuur-diethylamide (1-cP-LSD) En het verschil? Een driehoekje.
Bekijk bijlage 45361
Bekijk bijlage 45362
Klik om te vergroten...
H2O, H2O2, het verschil? Een waterstof atoom...
H2O, 2H2O (water en zwaar water)... verschil één neutron... toch zul je jezelf vergiftigen als je teveel zwaar water drinkt. Etc.

Maar, Dirkjan, jij weet deze dingen véél beter dan ik.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Veel uitgeprobeerd, de rest van betrouwbare DF bronnen.

Van de disso's alleen 2-FDCK en ketamine (geen RC) uitgeprobeerd, dus daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze beide ook getest, maar ik dacht dat er straks weer een ban op RC's in Nederland komt. Zo heb ik jou bericht begrepen. Ik heb veel verschillende RC disso's geprobeerd, waarvan ik de leukste DMXE, O-PCE en 3-Meo-PCE vond.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Ik vraag me af, en misschien heb ik het al vaker gevraagd, maar is door de cyclopropyionyl de hele synthese route anders? Want anders staan ze op een gegeven moment toch met échte LSD in hun klauwen tot de FBI binnenvalt, moeten ze daar dan even snel een driehoekje bij-"tekenen"?
Klik om te vergroten...
Daar zijn ooit in een nieuwsbrief van de groothandel wel wat geruchten over verspreid; dat ze daarom gestopt waren met het produceren van ALD-52. Maar veel openheid wordt er niet gegeven over productiemethoden en -procedures. Zo is behoorlijk schimmig in welk (Europees) land de productielocatie precies zit. Dus eigenlijk is het beste antwoord: 'geen idee' :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
dissoliefhebber zei:
Ik heb ze beide ook getest, maar ik dacht dat er straks weer een ban op RC's in Nederland komt. Zo heb ik jou bericht begrepen. Ik heb veel verschillende RC disso's geprobeerd, waarvan ik de leukste DMXE, O-PCE en 3-Meo-PCE vond.
Klik om te vergroten...
Het stofgroepenverbod in Nederland gaat gelden voor fenetylamines (inclusief alle cathinones, benzofurans, 2C's, en mescaline-analogen), synthetische cannabinoïden en fentanyl-analogen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Het stofgroepenverbod in Nederland gaat gelden voor fenetylamines (inclusief alle cathinones, benzofurans, 2C's, en mescaline-analogen), synthetische cannabinoïden en fentanyl-analogen.
Klik om te vergroten...
Dus niet voor arylcyclohexylamines (disso's), lysergamides (LSD-achtigen) en tryptamines (paddo- of DMT-achtigen).
Wel staat er in de wet een bepaling dat een minister of staatssecretaris met een Algemene Maatregel van Bestuur (AMvB) gemakkelijk een stofgroep toegevoegd kan worden aan het verbod. Dus dan wordt het heel makkelijk voor een staatssecretaris om snel even alle disso's te verbieden op het moment dat een paar nieuwsmedia paniekberichten verspreiden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Nee! Dit kan ik niet accepteren! 🧐
Klik om te vergroten...
Ok
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
:disrelieved:Neee 6apb
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je de phenethylamines bant heb je geen 6apb en geen 2c meer, de rest maakt me eigenlijk niet bar veel uit. Lsd heb ik nou ook wel gehad.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Als je de phenethylamines bant heb je geen 6apb en geen 2c meer, de rest maakt me eigenlijk niet bar veel uit. Lsd heb ik nou ook wel gehad.
Klik om te vergroten...
Jij vindt 2C zooi beter dan LSD?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Jij vindt 2C zooi beter dan LSD?
Klik om te vergroten...
Dat zeg ik niet, LSD is de leukste drug die er is, maar ik bedoel alleen dat ik nog veel meer te ontdekken heb in de 2c werreld dan de lysergamide wereld.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inhoudsopgave zei:
Vast wel een paar bij die je leuk lijkt toch? Hou ons op de hoogte!

Met vriendelijke groet, inhoudie.
Klik om te vergroten...

Oude thread, oude reply's, I know. Hier mijn eerste ervaringen (na veel research)
met "Uppers / Stimulanten / Stims" of hoe je ze ook wil noemen :)

@Inhoudsopgave "Vast wel een paar bij die je leuk lijkt toch?":
Zeker! Via deze thread ben ik een paar maanden geleden voor het eerst "uppers" gaan proberen.

~~~

1P-LSD Pellet 150mcg

(1x en nooit meer :tearsofjoy: Eerste 2 uurtjes waren leuk. Ik kwam in een zieke bad trip terecht en herleefde veel traumatische ervaringen die ik als klein kind mee maakte. Ook kreeg ik veel flashbacks over herinneringen, waarvan ik niet eens meer wist dat ik die herinneringen had. Zieke ervaring wel, was altijd al benieuwd hoe een "LSD Trip" was.​

​

~~~​

2-FA Pellet 60mg​

(Uitgeprobeerd na @PsyTekz 's aanbeveling in dit thread) heerlijke stimulant!​

Helemaal geen negatieve effecten ervaren. Geen kater. ​

Zometeen nieuwe binnen in de brievenbus :) Volgende keer ga ik een 120MG dosering proberen. Lekker van muziek genieten.​


~~~​

6-APB Benzo Fury Pellet 130MG ​

(Thanks to @Laboratoriumrat, voor je reply / aanbeveling.
Ook een leuke stimulant, en tegelijkertijd ontspande het me ook.)
​

​

~~~​

Tot nu toe vond ik 2-FA en 6-APB de beste uppers die ik heb geprobeerd.​

Zin in dit weekend! Bedankt naar iedereen voor alle aanbevelingen en info.​

N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
maar ik bedoel alleen dat ik nog veel meer te ontdekken heb in de 2c werreld dan de lysergamide wereld.
Klik om te vergroten...
Komt denk ik voornamelijk omdat Shulgin 179 fenetylamines in PIHKAL heeft gepubliceerd en er niet zo'n diversiteit aan lysergamides beschikbaar is :wink:

Je kunt lysergamides ook zien als gesubstitueerde tryptamines en dan komt het al meer in de buurt. Maar zowel bij de 4x-tryptamines als de lysergamides komen flink wat prodrugs voor. Dus dan probeer je een nieuwe stof voornamelijk ff voor de bucketlist. Hoppa weer een vinkje.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben zelf echt een stim en ODSMT fan, maar ODSMT is te sketchy en leip verslavend. Maar als je dissos wilt doen vind ik zelf OPC-E echt de beste ooit, daar ging ik zo adembenemend lekker op dat wil je niet weten. Verder is 2f-dck ook heel chill, lijkt op echte keta maar duurt wat langer. Ook mxe is chill. En qua trippy drugs zou ik zeker 4-ho-met proberen, voelt als soort truffels maar dan liever, zonder die anxiety enzo. 2cb-fly en 1plsd (basically LSD) zijn ook relaxed. Verder ben ik van de benzos maar u dont wanna go down that path.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga vanavond ook weer eens een kleine bestelling doen, wat zijn nou echte aanraders als ik het in de mdma achtige hoek zoek?
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#18
O-PCE vond ik ook een van de beste disso's, naast DMXE/MXE. 2f-dck is een goede recreatieve disso vind ik, alhoewel de hole kan ook best wel diep gaan. Maar toch (D)MXE/O-PCE zijn de koningen. 1P-LSD vond ik ook leuk, voelt anders dan 4-ho-met. Ik heb ook 4-aco-det geprobeerd die is wel diep filosofisch vind ik.
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#19
miles zei:
Ik ga vanavond ook weer eens een kleine bestelling doen, wat zijn nou echte aanraders als ik het in de mdma achtige hoek zoek?
Klik om te vergroten...
6-apb en 5-mapb
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeqwyar zei:
6-apb en 5-mapb
Klik om te vergroten...
Dan heb ik goed gegokt, 6-apb ligt al in de kluis en 5-mapb zit in t winkelmandje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."