Beste,
Ging niet over verhullen maar ook over bijvoorbeeld stofjes die soms ineens illegaal gemaakt worden.
Dan zou DF verkoop punten faciliteren en is het illegaal bezig.
Is dus voornamelijk ook een reden om zo DF in de lucht te houden. En zo is de wet nou eenmaal in België. We worden nou eenmaal ook door o.a België te bezoeken.
En na 9 jaar zijn sommige sites kopje onder gegaan maar dat gebeurt veel vaker..
Dat kun je met vrij éénvoudige middelen toch voor komen dat buitenlandse internetters deze site kunnen bezoeken? Ik kan met mijn Nederlandse IP adres ook niet alle sites op de wereld bezoeken. Ik kan bijvoorbeeld niet eens zonder een vpn te gebruiken een formule 1 race bekijken op het Britse BBC dat is allemaal te regelen met wat je als websitebeheerders instelt. Ik weet niet zo 1, 2, 3 te zeggen van hoe dat dan precies moet maar als er de wil is is er ook een oplossing. Net als dat ik nu een VPN moet gebruiken om dus nog ergens gratis naar een F1 race te kijken of op de Amerikaanse Netflix. Nogmaals, waar een wil is, is een weg.
Nog even over de wel wat meer steekhoudende opmerking ;
Ging niet over verhullen maar ook over bijvoorbeeld stofjes die soms ineens illegaal gemaakt worden.
Dan zou DF verkoop punten faciliteren en is het illegaal bezig.
Daar zouden de Moderators dus echt niet zo op moeten focussen want vrijwel alle drugs die hier besproken worden zijn hier illegaal tot aan cannabis aan toe. Zelfs de meeste westerse landen hebben inmiddels in navolging van de US dit allang gelegaliseert maar ook dat is een afdwaling van wat ik dus eigenlijk echt wil en ook ga schrijven.
Een beetje DF verkooppunt stopt direkt met de online verkoop zodra er weer iets illegaal gemaakt wordt. Want die weten dondersgoed dat ze hun hele legale handel op het spel zetten met de verkoop van een illegaal geworden drug aan te bieden. En ze worden niet soms ineens maar illegaal gemaakt, en dat weten ze hier, de moderators op deze site dondersgoed. Want daar gaat een heel traject aan juridische stappen aan vooraf voor men een specifiek middel gaat verbieden. Je wordt niet voor niets nu ineens doodgegooid met aanbiedingen van een aantal soorten drugs, ik zal het netjes houden en ze niet bij naam gaan noemen, die straks verboden zijn. Ik meen gelezen te hebben dat dit 1 juli is. Dus die worden nu allemaal tegen dumpprijzen aangeboden door DF's waar je ooit al een wat hebt besteld en ze dus je contactgegevens van hebben. Dat zijn er in mijn geval maar 2 maar de pressie om nog maar zoveel mogelijk van hun voorraad kwijt te zijn voor de deadline dat deze middelen dus ook echt op de opiatenlijst als een harddrug worden bestempeld, wat het natuurlijk ook wel degelijk zijn. Maar dat is een heel andere discussie.
Het gaat er mij om dat wat we in Nederland als legaal kunnen kopen ook openlijk moeten kunnen bespreken hier. Ik zeg dit met name doordat er gewoon echt slechte vendors zijn die het niet zo nauw nemen met wat er in hun middeltjes verwerkt zitten en ook niet eens checken of de aangegeven dosering wel correct is. Als een partij paracetamol hier in Nederland op de markt komt die van een hele slechte kwaliteit is of waarvan de dosering die ze heel nauwgezet moeten uitvoeren niet klopt met de werkelijkheid zal dat voorpaginanieuws zijn ivm met de volksgezondheid.
Dus hou er mee op je achter tegen niet steekhoudende meningen te verschuilen, dit is een Nederlandse website en daar zou je dus wettelijk gezien nog steeds legale aanbieders met elkaar moeten kunnen vergelijken en dat daarmee natuurlijk ook een reclame argument in zit waar ik best wel eind in mee wil gaan blijft het hier toch wettelijk vanuit de Nederlandse niet echt mogelijk dit te verbieden. In België wel maar dit is een .nl website en geen .be. Ik kan zelf door dat de belgische wet bepaalde dingen die in belgië verkocht mogen worden maar niet aan mij omdat ik niet uit België kom en dat geld voor meer landen om ons heen zoals onze oosterburen waar je toch vrij gemakkelijk aan zaken kan komen die ze echter niet naar een Nederlands adres mogen verzenden, om het maar even wat rustig te houden zal ik alleen maar even de naam pepperspray noemen die bij onze zuider- en oosterburen vrij te koop zijn maar hier in Nederland niet en dus verkopen ze het ook niet zo gauw aan een persoon die een Nederlands afleveradres opgeeft.
Maar ook dat is weer een andere discussie maar het geeft wel aan dat jullie of te lui zijn om te voorkomen dat er in de ons omringende landen deze website ergens over een leverancier waar die met een simpele google opdracht zo achter komt of jullie zijn toch ergens bang voor. Ik weet wel zeker dat het de laatste moet zijn jullie zijn bang om uit de lucht gehaald te worden onder druk van waarschijnlijk Brussel, de EU. Ik weet niet hoe het wettelijk in Nederland geregeld is om als Belg een product bij een in Nederland legale vendor iets te bestellen maar ik ga er eigenlijk wel een beetje van uit dat die echte Nederlandse Vendors niet iets wat in een ander land een verboden drug is zou mogen verzenden verzenden naar dat bewuste land net als dat ik die genoemde producten vanuit België en/of Duitsland hier kan laten afleveren. Daar zitten natuurlijk in zowel België als in Duitsland natuurlijk rotte appels tussen die het niet zo nauw nemen met de wet en die zijn echt met wat simpele google opdrachten zo te vinden hoor. En als het inderdaad verboden is om voor een Nederlandse Vendor iets te gaan verzenden wat daar dan verboden is dan pikken wij met z'n aleen die er zo uit door de discussie open te houden, liefst ook voor onze geliefde zuiderburen. Maar dat dat wettelijk mogelijk consequenties kan hebben snap ik maar dan regeert de angst bij jullie boven de wettelijke verplichting vanuit het perspectief, De Volksgezondheid. Amen!!! zou ik bijna zeggen.................