Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver het niet mogen vermelden van RC-vendors

Over het niet mogen vermelden van RC-vendors

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brojo50 zei:
Ik heb voornamelijk willen benoemen of wel beroepen dat men ons hun op angst gebasseerde eigen moraal aan de wensen van de leden van deze best toffe en vaak oprechte die niet door wettelijke bepalingen zijn gestaaft al een (te) grote vrees voor een mogelijk door De EU oid dergelijks in de ban gaan en daar dan tegen dat moet ik wel toegeven dat je dan voor hele dure kosten komt te staan om dat hier in Nederland door de rechter te laten bepalen.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
En ik ben er ook zeker van dat er fonden zijn die hier graag voor willen gaan staan, al is het alleen maar omdat de overheid hier zelf in NL een wel heel erg dubieuze rol heeft en moraal verwerpelijke zaken oogluikend toe staat ik als veel gevaarlijker inschat dan het openlijk uit laten vechten hier door de leden hier die in spullen zeker moeten gaan lopend wel blijven testen en er zo de rotte appels die er ongetwijfeld zullen zijn en om die reden dan ook best bereid zullen zijn toe zullen zullen zijn en die fondsen zullen jullie wel vinden en een groot gedeelte van de juristen daarvoor zullen aanleveren aan jullie en het betekend ook op een hoop geroezemoes in de pers en dat de wil de overheid gegarandeerd proberen te verkomen hier in Nederland want dat het hele Nederlandse drugsbeleid hier een grote farce is die in weze daar mee de illegale en georganiseerde organisaties met de meeste geweldadige cties tusseb hen hier onderling uitvechten en daarmee zal moeten erkennen dat ze een deel van als dat bloed vergieten aan hun eigen handen kleeft, mede stimuliert want die wiet moet toch in de shops moeten kunnen komen en dat zelfde geld met al die rc's waar het ze hier maar niet lukt om ze in hun geheel te verbieden waar dat in ons omringende landen wel lukt..
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
Maar de moraal zou in mijn ogen moeten zijn dat er niets wettelijks strafbaars gebeurd hier op DF.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
hier kunnen juristen die weer erg duur zijn zich maandenlang over kunnen buigen maar ik schat zo in dat dat men er niets aan kan doen.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
En als er hier iets wettelijks niet in de haak is zitten de mods daar als de kippen boven op is mijn ervaring nu hier.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
In plaats voor de fights for my rights mentaliteit de mentaliteit van de angst laat regeren.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
waar Men sinds de politieke omwenteling van rond de eeuwwisseling van links naar rechts in vrijwel heel Europa banger is geworden en dat is opzich al triest genoeg dat men hun eigen belangetjes laat preveleren boven naar de wet te kijken en zich ergens nog hard voor al te durft te maken want op één ding moet ik jullie angsten daarin gelijk geven.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
Als hier in Nederland van nu iets wil zal dat gebeuren ook, linksom of rechtsom en ze komen daar inderdaad nog mee weg ook ja omdat het huidige stelsel zo is ingericht dat iedereen zijn of haar verantwoording jun afschuiven aan een andere afdeling of departement n hierbij in mijn ogen gewoon illegaal beleid voert die alles zwart hunnen maken en onlees baar te maken en /of te laten verwijnen in het heudige bewust om die redeb gecreéérde systeem hier in laten sluipen sinds rechts hier de boventoon voert, maar toch blijf ik ik bij mijn mening dat je moet gaan opstaan tegen over zulks beleid en je rug recht houd en blijft staan door het principe dat nen zich hier aan de Nederlandse wet houd en elke eerlijke rechter met ballen zal de Nederlandse wet laten preveleren boveb die vanuit Brussel opgelegde maar dat niet meer dan een papieren tijger is.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
Landen komen ermee weg als ze schijt hebben aan Europese wetten.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
Dat bewijzen wij zelf al gedeeltelijk daar de brusselse normen en die nieuwe oosblok eu landen al helemaal.
en dan als laatste de opmerking van dan beginje zelf maar een website slaat natuurlijk helemaal nergens op en voelt als een aanval persoonlijk tegen mij gerichte aanval want ten eerste weet ik niet eens hoe ik een website noet bouwen en laat staan die moet leiden zowel technisch niet als operationeel en financieel en iderdaad ook juridisch niet Dus dat doe ik maar even af al een persoonlijk iets van hem naar nij toe terwijl ik hier een organisatie aanspreek op mijn visie op dingen en het feit dat die organisatie zijn haar aan haar leden hun bestaan nog te danken hebben aan het enorm grote aantalden die hier gewoon weggekoeieneerd worden met hypothtische feiten en het zich niet durven uit te spreken tegen de dingeb waar ik wel deglijk en vele met mij hier die mening ook al genoemd hebben en ze dus eigenlijk niet eerlijk de waarheid zeggen en zich maar blijven verschuilen achter een zekere moraal die het hier voor een rechtbank in Nederland mits die objectief en volgens de letter van de wet handeld
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
En voor de de hard werkebde mods die uitspraak neem ik terug want die was aan personenen gericht en niet aan de organisatie en bied hier dan ook mijn oprechte excuses aan.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
Sorry dames en heren en ik ben blij dat jullie bereid zijn vanuit een persoonlijke overtuiging dit werk willen doen in een sector die schreewt om goed ingevoerde mense die weten hoe je een webdite draaiende houden waarschijnlijk bij een grote IT jongen veel meer kunnen verdienen maar dat waarschijnlijk voelen als of ze zich verkopen aan de hoogst biedende eb hier dus duidelijk zijn vanuit een idealalisme dat zoiets mag en moet hunnen want deze website zal zeker er ook mede aan bijdragen dat er eerder misstanden signaleren die de volksgezondhoud ZEKER ten goede komen.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
En dan nog een laatste excuses voor eeb ieder die delap tekst moeten gaan lezen maar ik bezit helaas niet de skils zoals bijvoorbeeld @VJ_LSD72 wel erg goed kan.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
Ik heb altijd get gevoel dat ik mij al bij voorbaad voor mijn soms wel een wat contrversiele meningen moet verantwoorden ipv van zoals net genoemde er beroepsmatig gewend aan lijkt te zijn dingen kort en zakelijk en vooral buiten zichzelf te kunnen houden.
Klik om te vergroten...

Brojo50 zei:
Vind ij altijd wel weer knap en nogmaals die skils bezit ik echter niet.
Klik om te vergroten...
Je tekst zou een stuk beter leesbaar zijn als je zorgt dat je zinnen niet langer zijn dan ca 20 woorden, wissel korte en lange zinnen af. Je langste zin hierboven is 197 woorden, dat is niet te doen.

Bedenk vantevoren wat je met een zin wil zeggen en check achteraf even of dat ook is wat je hebt geschreven.

Ik heb echt geprobeerd erdoorheen te komen, maar voor nu niet te doen.

Hoe lang ben je al wakker? Misschien ook voor jou goed om wat slaap te pakken.

Weltrusten!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Mevrouw Pløp dat je er nog zo serieus op ingaat
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Brojo50 waarom schrijf je van de vreselijk slecht leesbare lappen tekst wat mensen hier echt niet gaan lezen?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
VJ_LSD72 zei:
Bestaat dat nog? Anonimiteit op het internet.

para-modes aan: Dit hele forum is al lang gecrawld door zoekmachines en ai-machines, ondanks het uitdrukkelijke verzoek dat niet te doen in de robots.txt file in de root van de webserver…

tweakers.net

'Ook OpenAI en Anthropic negeren robots.txt-verzoeken om sites niet te scrapen'

OpenAI en Anthropic negeren verzoeken van websites in robots.txt-bestanden om niet gescrapet te worden. Dat beweert Business Insider. Eerder schreef Wired al dat het bedrijf achter de AI-zoekmachine Perplexity dergelijke niet-scrapenverzoeken ook negeert.
tweakers.net tweakers.net
Klik om te vergroten...
Uiteraard wordt Drugsforum gecrawld, maar er zijn gradaties in de data die je aanlevert he. Dat je bestudeerd wordt betekent niet dat je dan maar alles informatie over jezelf moet gaan aanreiken.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hint: gooi de tekst door openai of ander ai geval en laat daar een korte samenvatting maken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
VJ_LSD72 zei:
hint: gooi de tekst door openai of ander ai geval en laat daar een korte samenvatting maken.
Klik om te vergroten...
Zodat je in ieder geval voor Microsoft niet meer anoniem bent
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Zodat je in ieder geval voor Microsoft niet meer anoniem bent
Klik om te vergroten...
Bestaat dat nog? Anonimiteit op het internet.

para-modes aan: Dit hele forum is al lang gecrawld door zoekmachines en ai-machines, ondanks het uitdrukkelijke verzoek dat niet te doen in de robots.txt file in de root van de webserver…

tweakers.net

'Ook OpenAI en Anthropic negeren robots.txt-verzoeken om sites niet te scrapen'

OpenAI en Anthropic negeren verzoeken van websites in robots.txt-bestanden om niet gescrapet te worden. Dat beweert Business Insider. Eerder schreef Wired al dat het bedrijf achter de AI-zoekmachine Perplexity dergelijke niet-scrapenverzoeken ook negeert.
tweakers.net tweakers.net
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
VJ_LSD72 zei:
Ik vond het bij Partyflock altijd wel plezant.
Klik om te vergroten...
Over Partyflock gesproken, ligt die site eruit? Kon er van de week nog in maar nu al 2 dagen ofzo niet.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
StraatPiraat zei:
Over Partyflock gesproken, ligt die site eruit? Kon er van de week nog in maar nu al 2 dagen ofzo niet.
Klik om te vergroten...
Is down. Al bijna een week. Misschien is het geld op omdat bepaalde sponsoren welke we hier niet mogen benoemen er niet meer op adverteren...?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."