#1
Ik heb voornamelijk willen benoemen of wel beroepen dat men ons hun op angst gebasseerde eigen moraal aan de wensen van de leden van deze best toffe en vaak oprechte die niet door wettelijke bepalingen zijn gestaaft al een (te) grote vrees voor een mogelijk door De EU oid dergelijks in de ban gaan en daar dan tegen dat moet ik wel toegeven dat je dan voor hele dure kosten komt te staan om dat hier in Nederland door de rechter te laten bepalen.
En ik ben er ook zeker van dat er fonden zijn die hier graag voor willen gaan staan, al is het alleen maar omdat de overheid hier zelf in NL een wel heel erg dubieuze rol heeft en moraal verwerpelijke zaken oogluikend toe staat ik als veel gevaarlijker inschat dan het openlijk uit laten vechten hier door de leden hier die in spullen zeker moeten gaan lopend wel blijven testen en er zo de rotte appels die er ongetwijfeld zullen zijn en om die reden dan ook best bereid zullen zijn toe zullen zullen zijn en die fondsen zullen jullie wel vinden en een groot gedeelte van de juristen daarvoor zullen aanleveren aan jullie en het betekend ook op een hoop geroezemoes in de pers en dat de wil de overheid gegarandeerd proberen te verkomen hier in Nederland want dat het hele Nederlandse drugsbeleid hier een grote farce is die in weze daar mee de illegale en georganiseerde organisaties met de meeste geweldadige cties tusseb hen hier onderling uitvechten en daarmee zal moeten erkennen dat ze een deel van als dat bloed vergieten aan hun eigen handen kleeft, mede stimuliert want die wiet moet toch in de shops moeten kunnen komen en dat zelfde geld met al die rc's waar het ze hier maar niet lukt om ze in hun geheel te verbieden waar dat in ons omringende landen wel lukt..
Maar de moraal zou in mijn ogen moeten zijn dat er niets wettelijks strafbaars gebeurd hier op DF.
hier kunnen juristen die weer erg duur zijn zich maandenlang over kunnen buigen maar ik schat zo in dat dat men er niets aan kan doen.
En als er hier iets wettelijks niet in de haak is zitten de mods daar als de kippen boven op is mijn ervaring nu hier.
In plaats voor de fights for my rights mentaliteit de mentaliteit van de angst laat regeren.
waar Men sinds de politieke omwenteling van rond de eeuwwisseling van links naar rechts in vrijwel heel Europa banger is geworden en dat is opzich al triest genoeg dat men hun eigen belangetjes laat preveleren boven naar de wet te kijken en zich ergens nog hard voor al te durft te maken want op één ding moet ik jullie angsten daarin gelijk geven.
Als hier in Nederland van nu iets wil zal dat gebeuren ook, linksom of rechtsom en ze komen daar inderdaad nog mee weg ook ja omdat het huidige stelsel zo is ingericht dat iedereen zijn of haar verantwoording jun afschuiven aan een andere afdeling of departement n hierbij in mijn ogen gewoon illegaal beleid voert die alles zwart hunnen maken en onlees baar te maken en /of te laten verwijnen in het heudige bewust om die redeb gecreéérde systeem hier in laten sluipen sinds rechts hier de boventoon voert, maar toch blijf ik ik bij mijn mening dat je moet gaan opstaan tegen over zulks beleid en je rug recht houd en blijft staan door het principe dat nen zich hier aan de Nederlandse wet houd en elke eerlijke rechter met ballen zal de Nederlandse wet laten preveleren boveb die vanuit Brussel opgelegde maar dat niet meer dan een papieren tijger is.
Landen komen ermee weg als ze schijt hebben aan Europese wetten.
Dat bewijzen wij zelf al gedeeltelijk daar de brusselse normen en die nieuwe oosblok eu landen al helemaal.
en dan als laatste de opmerking van dan beginje zelf maar een website slaat natuurlijk helemaal nergens op en voelt als een aanval persoonlijk tegen mij gerichte aanval want ten eerste weet ik niet eens hoe ik een website noet bouwen en laat staan die moet leiden zowel technisch niet als operationeel en financieel en iderdaad ook juridisch niet Dus dat doe ik maar even af al een persoonlijk iets van hem naar nij toe terwijl ik hier een organisatie aanspreek op mijn visie op dingen en het feit dat die organisatie zijn haar aan haar leden hun bestaan nog te danken hebben aan het enorm grote aantalden die hier gewoon weggekoeieneerd worden met hypothtische feiten en het zich niet durven uit te spreken tegen de dingeb waar ik wel deglijk en vele met mij hier die mening ook al genoemd hebben en ze dus eigenlijk niet eerlijk de waarheid zeggen en zich maar blijven verschuilen achter een zekere moraal die het hier voor een rechtbank in Nederland mits die objectief en volgens de letter van de wet handeld
En voor de de hard werkebde mods die uitspraak neem ik terug want die was aan personenen gericht en niet aan de organisatie en bied hier dan ook mijn oprechte excuses aan.
Sorry dames en heren en ik ben blij dat jullie bereid zijn vanuit een persoonlijke overtuiging dit werk willen doen in een sector die schreewt om goed ingevoerde mense die weten hoe je een webdite draaiende houden waarschijnlijk bij een grote IT jongen veel meer kunnen verdienen maar dat waarschijnlijk voelen als of ze zich verkopen aan de hoogst biedende eb hier dus duidelijk zijn vanuit een idealalisme dat zoiets mag en moet hunnen want deze website zal zeker er ook mede aan bijdragen dat er eerder misstanden signaleren die de volksgezondhoud ZEKER ten goede komen.
En dan nog een laatste excuses voor eeb ieder die delap tekst moeten gaan lezen maar ik bezit helaas niet de skils zoals bijvoorbeeld @VJ_LSD72 wel erg goed kan.
Ik heb altijd get gevoel dat ik mij al bij voorbaad voor mijn soms wel een wat contrversiele meningen moet verantwoorden ipv van zoals net genoemde er beroepsmatig gewend aan lijkt te zijn dingen kort en zakelijk en vooral buiten zichzelf te kunnen houden.
Je tekst zou een stuk beter leesbaar zijn als je zorgt dat je zinnen niet langer zijn dan ca 20 woorden, wissel korte en lange zinnen af. Je langste zin hierboven is 197 woorden, dat is niet te doen.Vind ij altijd wel weer knap en nogmaals die skils bezit ik echter niet.
Bedenk vantevoren wat je met een zin wil zeggen en check achteraf even of dat ook is wat je hebt geschreven.
Ik heb echt geprobeerd erdoorheen te komen, maar voor nu niet te doen.
Hoe lang ben je al wakker? Misschien ook voor jou goed om wat slaap te pakken.
Weltrusten!