#1
Zodat je in ieder geval voor Microsoft niet meer anoniem benthint: gooi de tekst door openai of ander ai geval en laat daar een korte samenvatting maken.
Zodat je in ieder geval voor Microsoft niet meer anoniem benthint: gooi de tekst door openai of ander ai geval en laat daar een korte samenvatting maken.
Bestaat dat nog? Anonimiteit op het internet.Zodat je in ieder geval voor Microsoft niet meer anoniem bent
Over Partyflock gesproken, ligt die site eruit? Kon er van de week nog in maar nu al 2 dagen ofzo niet.Ik vond het bij Partyflock altijd wel plezant.
Is down. Al bijna een week. Misschien is het geld op omdat bepaalde sponsoren welke we hier niet mogen benoemen er niet meer op adverteren...?Over Partyflock gesproken, ligt die site eruit? Kon er van de week nog in maar nu al 2 dagen ofzo niet.
Dread op het darknet; bereikbaar via de TOR-browser.In de regels staat dat het niet toegestaan is om naar verkooppunten te vragen. Is het wel toegestaan om te vragen waar je dat wél zou kunnen doen?
Dat kun je met vrij éénvoudige middelen toch voor komen dat buitenlandse internetters deze site kunnen bezoeken? Ik kan met mijn Nederlandse IP adres ook niet alle sites op de wereld bezoeken. Ik kan bijvoorbeeld niet eens zonder een vpn te gebruiken een formule 1 race bekijken op het Britse BBC dat is allemaal te regelen met wat je als websitebeheerders instelt. Ik weet niet zo 1, 2, 3 te zeggen van hoe dat dan precies moet maar als er de wil is is er ook een oplossing. Net als dat ik nu een VPN moet gebruiken om dus nog ergens gratis naar een F1 race te kijken of op de Amerikaanse Netflix. Nogmaals, waar een wil is, is een weg.Beste,
Ging niet over verhullen maar ook over bijvoorbeeld stofjes die soms ineens illegaal gemaakt worden.
Dan zou DF verkoop punten faciliteren en is het illegaal bezig.
Is dus voornamelijk ook een reden om zo DF in de lucht te houden. En zo is de wet nou eenmaal in België. We worden nou eenmaal ook door o.a België te bezoeken.
En na 9 jaar zijn sommige sites kopje onder gegaan maar dat gebeurt veel vaker..
Thanks! Ik ga eens zoeken.Dread op het darknet; bereikbaar via de TOR-browser.
Dat is inderdaad een betere reden (maar waarom verschuilt Drugsforum zich dan achter een Belgische wet?), al denk ik nog steeds dat hier open over kunnen discussiëren beter is dan het geheel niet toestaan. Je RC laten testen is altijd een goed idee (ik was al bekend met Jellinek in Utrecht), maar ergens kunnen bestellen op basis van positieve reviews lijkt me ook een redelijke plus...Maar een betere reden is omdat via het internet je drugs testen gewoon niet zo betrouwbaar is. De informatie is vaak verouderd, terwijl de vendors steeds een nieuwe batch hebben wat totaal wat anders kan zijn.
Je kan beter met je aangekochte 4-AcO-MET even naar een testpunt van het DIMS.
![]()
Home - Drugs-test.nl
Hier lees je alles over het laten testen van je drugs (XTC en andere middelen) bij de inleverpunten en testservices in Nederland.www.drugs-test.nl
Thanks! Ik ga eens zoeken.
Dat is inderdaad een betere reden (maar waarom verschuilt Drugsforum zich dan achter een Belgische wet?), al denk ik nog steeds dat hier open over kunnen discussiëren beter is dan het geheel niet toestaan. Je RC laten testen is altijd een goed idee (ik was al bekend met Jellinek in Utrecht), maar ergens kunnen bestellen op basis van positieve reviews lijkt me ook een redelijke plus...
Anyway, bedankt voor je snelle reactie!
In mijn ervaring voegt de discussie over vendors niet veel toe en leidt het voornamelijk tot reclame voor de websites. Ik zou me ook niet voor dat karretje willen laten spannen; ongeacht wetgeving.Thanks! Ik ga eens zoeken.
Dat is inderdaad een betere reden (maar waarom verschuilt Drugsforum zich dan achter een Belgische wet?), al denk ik nog steeds dat hier open over kunnen discussiëren beter is dan het geheel niet toestaan.
Precies, goed gezegd dat is ook de reden waarom ik dat topic heb gemaakt toen.Waar het mij om gaat is het feit dat ik graag wil dat DF in de lucht blijft.
Als dat in de lucht blijven nadelig kan worden beïnvloed door het noemen en beoordelen van vendors van rc's, laat staan het noemden van dealers van andere spullen, dan moet dat noemen van vendors gewoon achterwege blijven. Simpel zat....
Begin zelf een forum met dit doel. Mocht eerst ook op Reddit maar daar is ook met de banhamer gezwaaid.Het delen van ervaringen (of misschien een shopreview voor RC-vendors zoals Tweakers heeft voor webshops 😉) zou mij heel fijn lijken, maar ik snap dat het hier wat lastiger ligt. Dank voor alle uitleg!
Euhm.. nouja.. het ding van het darkweb is dat het verborgen is. Je moet wel actief gaan zoeken naar dingen om ze te vinden zeg maar. Er is geen Google voor het darkweb.Bedankt voor je andere kijk op deze zaken maar ben eigenlijk al jaren niet meer op het darknet geweest vanwege juist mijn dillema wat je daar ongevraagd of anders toch minstens ongewild tegen vrijwel elk vooroordeel aanloopt dat er toch al wel is over dat gedeelte internet.
Dan zou ik het misschien kunnen overwegen, thanks!!!Euhm.. nouja.. het ding van het darkweb is dat het verborgen is. Je moet wel actief gaan zoeken naar dingen om ze te vinden zeg maar. Er is geen Google voor het darkweb.
Op Dread staan er wel advertenties voor verkopers van vendors. Maar geen wapens of kinderporno ofzo.
Oh?Daar zouden de Moderators dus echt niet zo op moeten focussen
RC-verkooppunt bedoel je neem ik aan, wel even opletten.Een beetje DF verkooppunt
Dat weten we inderdaad, er lopen namelijk diverse threads over aankomende bans etc.En ze worden niet soms ineens maar illegaal gemaakt, en dat weten ze hier, de moderators op deze site dondersgoed.
Wat we in NL legaal kunnen kopen kan hier gewoon openlijk worden besproken. Waar en hoe je het kan kopen dan weer niet. Helder?Het gaat er mij om dat wat we in Nederland als legaal kunnen kopen ook openlijk moeten kunnen bespreken hier.
Daarom moet je je zooi laten testen.Ik zeg dit met name doordat er gewoon echt slechte vendors zijn die het niet zo nauw nemen met wat er in hun middeltjes verwerkt zitten en ook niet eens checken of de aangegeven dosering wel correct is.
Het voordeel aan een forum is dat we binnen de grenzen van de Nederlandse wet zelf onze regels mogen bepalen. Zelfs als dat betekent dat we leden willen verbieden het woord Broccoli te posten. Dus neehoor, aanbieders hoef je hier helemaal niet te kunnen vergelijken en dat verbieden kunnen we echt heel goed.Dus hou er mee op je achter tegen niet steekhoudende meningen te verschuilen, dit is een Nederlandse website en daar zou je dus wettelijk gezien nog steeds legale aanbieders met elkaar moeten kunnen vergelijken en dat daarmee natuurlijk ook een reclame argument in zit waar ik best wel eind in mee wil gaan blijft het hier toch wettelijk vanuit de Nederlandse niet echt mogelijk dit te verbieden.
Excuse me? Hoeveel denk je dat we als moderators betaald krijgen om ons dagelijks voor dit mooie forum in te zetten en vele uren van onze vrije tijd daaraan te spenderen?geeft wel aan dat jullie of te lui zijn
We blijven inderdaad graag bestaan en een deel van de forumregels is daarop gebaseerd. Gek he?Ik weet wel zeker dat het de laatste moet zijn jullie zijn bang om uit de lucht gehaald te worden onder druk van waarschijnlijk Brussel, de EU.
Je perspectief klopt niet.Daar zitten natuurlijk in zowel België als in Duitsland natuurlijk rotte appels tussen die het niet zo nauw nemen met de wet en die zijn echt met wat simpele google opdrachten zo te vinden hoor. En als het inderdaad verboden is om voor een Nederlandse Vendor iets te gaan verzenden wat daar dan verboden is dan pikken wij met z'n aleen die er zo uit door de discussie open te houden, liefst ook voor onze geliefde zuiderburen. Maar dat dat wettelijk mogelijk consequenties kan hebben snap ik maar dan regeert de angst bij jullie boven de wettelijke verplichting vanuit het perspectief, De Volksgezondheid. Amen!!! zou ik bijna zeggen.................
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."