Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB

6APB

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebbenze? zei:
Waar t bij mij alle keren na 4 u wel klaar is.
Klik om te vergroten...
Kan je 4 uur na inname al slapen dan?
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey.

Ik en een vriend willen graag 6apb proberen omdat het toch iets lastiger is om mdma te verkrijgen.

Wij zijn benieuwd naar de aanbevolen dosis of de formule waarmee je dit kan berekenen. En vanaf wanneer kan je weer autorijden?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#3
6-APB succinaat (die je 100% hebt) is niet zo sterk als HCL zoals de dosis op https://psychonautwiki.org/wiki/6-APB aangeeft. ongeveer 70% van de sterkte.
Rond de 150mg is best lekker voor de eerste keer met een gewicht van een gemiddelde man. ~170mg zou uitkomen op een strong dose. Reken er maar op dat je pas weer na minimaal 8 uur kan autorijden vanaf het moment van inname (mss is 10 uur nog beter). Het duurt sowieso erg lang voordat het volledig werkt. 1.5 tot 3 uur. Bijnemen zou ik iig zeker afraden wanneer je nog moet autorijden want je kunt behoorlijk space op 6-APB. Het neigt dan ook iets meer naar MDA dan naar MDMA naar mijn mening.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Autorijden zou ik eerlijk gezegd echt willen afraden tot 24uur na het uitgewerkt is. Tijdens en in de afterglow ligt overschatting, onderschatting of in elk geval veranderde perceptie en inschattingsvermogen op de loer. Na uitwerking vermoeidheid.

Ik heb zelf uberhaupt geen rijbewijs laat staan auto, problem solved 😜
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb 6-apb eerder dit jaar voor het eerst geprobeerd. 175mg om 16h en de volgende ochtend om 11uur in de auto gestapt. Ik kan je vertellen dat ga ik nooit meer doen. De na effecten tov X of M waren vele malen sterker. Het was gelukkig een snelweg ritje maar was blij toen ik weer thuis was.
Mijn advies: vermijd autorijden de dag erna
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMA is ook nog tot 72uur na inname terug te vinden is speeksel en bloed dus dat geeft een beetje weer hoelang gebruik nog aantoonbaar is.
In tegenstelling tot MDMA is bij 6apb kennelijk lichaamsgewicht minder van belang. Doseer liever de eerste keer wat te laag dan te hoog. Het zou vervelend zijn als je eerste ervaring niet oké is en dan ook nog eens uren duurt.

Maar wil je een referentie, ik man, 82kg, eerste keer 160mg 6apb succinaat poeder. Ging heerlijk maar mocht ietsjes steviger nog.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
PyxL4 zei:
Hey.

Ik en een vriend willen graag 6apb proberen omdat het toch iets lastiger is om mdma te verkrijgen.

Wij zijn benieuwd naar de aanbevolen dosis of de formule waarmee je dit kan berekenen. En vanaf wanneer kan je weer autorijden?
Klik om te vergroten...
Ergens tussen de 130 en 180 milligram is meestal een goede dosis. Het lastige aan 6-APB is dat het best nauw komt hoeveel je het best kunt nemen. Te weinig, en je voelt niet zoveel, te veel, en je wordt snel misselijk en een beetje overweldigd. De sweet spot vinden kan wat experimenteren kosten. Dat vereist wat geduld, omdat je met 6-APB niet echt kunt bijpakken (vanwege de lange werkingsduur en inwerktijd). Je moet dus één dosis nemen, kijken hoe dat werkt, en voor de volgende keer bepalen of je meer of minder nodig hebt. Ik zou dus adviseren om eens met 130 milligram te beginnen en dan te accepteren dat je mogelijk liever wat meer had willen hebben.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nu drie keer 6apb gebruikt en heb werkelijk geen idee hoe het werkt met de dosis. De eerste keer had ik 170mg, en heb die ervaring beschreven in dit trip report. Die eerste keer had ik 170mg poeder gebruikt afkomstig uit twee capsules van 100mg. De tweede keer heb ik twee van die capsules genomen, dus 200mg. De derde keer was afgelopen weekend, toen nam ik een pellet van 130mg.

De eerste keer was best heftig, de volgende dag voelde ik het nog.
De tweede keer was milder, weinig tot geen effect de volgende dag.
De derde keer was weer heftig, en heftiger dan de eerste! Ik voelde het de *hele* volgende dag nog nagloeien. Geen idee hoe dat kan, met een dosis die dus lager was.

Maar ik was de dag erna in de verste verte niet in staat om auto te rijden. De eerste twee keer naar mijn gevoel wel, maar ik rij veiligheidshalve nooit auto na middelengebruik..
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nadat ik dit gepost had herinnerde ik me de opmerking van het testcentrum: deze pellets bevatten inderdaad 6apb maar ook 5apb. Dat schijnt (bijna) altijd te ontstaan bij het maken ervan. De 5apb kon volgens het testcentrum de impact versterken, en omdat ze beide stoffen niet kunnen kwantificeren, zeiden ze voorzichtig ermee te zijn omdat de sterkte niet echt voorspelbaar was. Nou, dat weet ik nu dus. De werking was overigens heel fijn, zeker niet heftiger dan bijvoorbeeld xtc normaal gesproken is, maar wel veel heftiger dus dan ik verwachtte op dat moment.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
wolftrance zei:
Nadat ik dit gepost had herinner ik me de opmerking van het testcentrum: deze pellets bevatten inderdaad 6apb maar ook 5apb. Dat schijnt (bijna) altijd te ontstaan bij het maken ervan. De 5apb kon volgens het testcentrum de impact versterken, en omdat ze beide stoffen niet kunnen kwantificeren, zeiden ze voorzichtig ermee te zijn omdat de sterkte niet echt voorspelbaar was. Nou, dat weet ik nu dus. De werking was overigens heel fijn, zeker niet heftiger dan bijvoorbeeld xtc normaal gesproken is, maar wel veel heftiger dus dan ik verwachtte op dat moment.
Klik om te vergroten...
Bovendien weet je ook niet zeker of er echt precies 130 milligram 6-APB in de pillen zit, naast de 5-APB.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
wolftrance zei:
Ik heb nu drie keer 6apb gebruikt en heb werkelijk geen idee hoe het werkt met de dosis. De eerste keer had ik 170mg, en heb die ervaring beschreven in dit trip report. Die eerste keer had ik 170mg poeder gebruikt afkomstig uit twee capsules van 100mg. De tweede keer heb ik twee van die capsules genomen, dus 200mg. De derde keer was afgelopen weekend, toen nam ik een pellet van 130mg.

De eerste keer was best heftig, de volgende dag voelde ik het nog.
De tweede keer was milder, weinig tot geen effect de volgende dag.
De derde keer was weer heftig, en heftiger dan de eerste! Ik voelde het de *hele* volgende dag nog nagloeien. Geen idee hoe dat kan, met een dosis die dus lager was.

Maar ik was de dag erna in de verste verte niet in staat om auto te rijden. De eerste twee keer naar mijn gevoel wel, maar ik rij veiligheidshalve nooit auto na middelengebruik..
Klik om te vergroten...
Deze 130 heb ik nu aantal keer 1,5 als start genomen. Maar m’n vrouw ging kneiter hard op deze ook. Tot de dag er na. Waar t bij mij alle keren na 4 u wel klaar is.

21 sept ga ik voor laatste batch 200mg succ. Waar ik behoorlijke ervaringen van gelezen heb al
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Kan je 4 uur na inname al slapen dan?
Klik om te vergroten...
De laatste keer kon ik zowaar slapen, 6/7 u na inname. Kon het vroeger na mdma altijd maar de 10 jaar daarna niet meer, dus vond het bijzonder
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MarcieMarc zei:
Is dat de batch van juni, waar we het eerder over hebben gehad? Zo ja, heb je die al laten testen?

Slapen na een MDMA/XTC avond gaat eigenlijk altijd wel redelijk. Met 6-apb daarintegen, 12 uur na inname..... Rampzalig! Maar als je dat er, net zoals ik, voor over hebt in calculeert dan is het prima te doen.
Klik om te vergroten...
Nee nog niet, wilde ik gaan doen maar krijg te horen dat jellinek door omstandigheden niet alles meer test en als ze het wel aannemen niet met zekerheid testresultaat kunnen teruggeven.

maar na meerdere ervaringen over dezelfde vendor, zelfde batch, durf ik de proef wel aan. Wilde echter aanstaande donderdag toch naar een TC maar dan voor een 4mmc sample. Helaas mag je altijd maar 1 inleveren.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenze? zei:
Deze 130 heb ik nu aantal keer 1,5 als start genomen. Maar m’n vrouw ging kneiter hard op deze ook. Tot de dag er na. Waar t bij mij alle keren na 4 u wel klaar is.

21 sept ga ik voor laatste batch 200mg succ. Waar ik behoorlijke ervaringen van gelezen heb al
Klik om te vergroten...
Is dat de batch van juni, waar we het eerder over hebben gehad? Zo ja, heb je die al laten testen?

Slapen na een MDMA/XTC avond gaat eigenlijk altijd wel redelijk. Met 6-apb daarintegen, 12 uur na inname..... Rampzalig! Maar als je dat er, net zoals ik, voor over hebt in calculeert dan is het prima te doen.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenze? zei:
een 4mmc sample
Klik om te vergroten...
🙏

Ben wel benieuwd naar de resultaten van de 6-APB batch. Ik heb er nog niet aantoe dus ga ook nog niet testen. Heb nog 2.5g te gaan voor ik die ga aanbreken. Na volgende week zaterdag iets minder dan 2.5g trouwens.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hebbenze? zei:
Wilde echter aanstaande donderdag toch naar een TC maar dan voor een 4mmc sample. Helaas mag je altijd maar 1 inleveren.
Klik om te vergroten...
Dat is de reden dat ik vaak me vrouwtje of me beste maatje mee neem naar het TC. gaan dan gwn met ze 2en tegelijk het gesprek in met de DIMS Medewerker. leveren dan allebei een sample in. hier is nog nooit moeilijk om gedaan bij ons. heb op die manier zelfs 4 samples laten testen op 1 dag :innocent: eerst 2 samples in Arnhem en later nog 2 samples in Nijmegen (is maar 19km rijden tussen deze 2 testcentra)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hebbenze? zei:
De laatste keer kon ik zowaar slapen, 6/7 u na inname. Kon het vroeger na mdma altijd maar de 10 jaar daarna niet meer, dus vond het bijzonder
Klik om te vergroten...
Vreemd. Ik vind de nastimulatie pokkelang duren. Moet echt al een benzo nemen om te kunnen slapen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Vreemd. Ik vind de nastimulatie pokkelang duren. Moet echt al een benzo nemen om te kunnen slapen.
Klik om te vergroten...
Ja ik merk dan alleen wakker zijn, maar geen stimulatie meer. Echt moe en verrot. Geen energie. Zelfs die 25mg 2fma die ik er dan tijdens t festival bij neem geeft 0 energie. Maar goed dat gaf geen enkele amfetamine mij ooit. Op 4fa na dan.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenze? zei:
Ja ik merk dan alleen wakker zijn, maar geen stimulatie meer. Echt moe en verrot. Geen energie. Zelfs die 25mg 2fma die ik er dan tijdens t festival bij neem geeft 0 energie. Maar goed dat gaf geen enkele amfetamine mij ooit. Op 4fa na dan.
Klik om te vergroten...

Gaf het je geen energie, of voelde je het niet omdat hey op de achtergrond werkte.

Dat gebeurd nl geloof ik bij 2fa / 3fa.

Correct me if i'm wrong
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Gaf het je geen energie, of voelde je het niet omdat hey op de achtergrond werkte.

Dat gebeurd nl geloof ik bij 2fa / 3fa.

Correct me if i'm wrong
Klik om te vergroten...
Geen energie nee. Maar heb dan ook adhd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."