#1
Lol ik ben er blijkbaar niet meer helemaal bij. Ik ben zelf OP in dit draadje🤣🤣 met OP in me vorige bericht bedoelde ik vanzelfsprekend jerryjerryjerry 😆
😵💫 dit stinkt naar de misdaadLol ik ben er blijkbaar niet meer helemaal bij. Ik ben zelf OP in dit draadje🤣🤣 met OP in me vorige bericht bedoelde ik vanzelfsprekend jerryjerryjerry 😆
Hahaha het was een grapje 😂 ik snapte vooral zelf niks van jouw posts over die twee verschillende namen.Hoe kom je tot die conclusie als ik vragen mag?. Wil niet deze (valse) indruk wekken natuurlijk.
Ben je naar Harmony geweest? En vanavond wel lekker slapen?Ohhh hahaha. Plafonddienst gehad vannacht, niet helemaal helder meer door slaaptekort dus kwartje viel niet😂😂
Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?
Welke vraag of opmerking had je?
Ik heb laatst via clearnet mn eerste keer wat besteld. Gratis sample ‘4mmc’ ga het binnenkort laten testen, ben benieuwd!4mmc gemixed met 3cmc en nog wat andere cathinonen
De schoonste die ik heb gehad was uiteraard spierwit. Het kan nogsteeds 4-mmc zijn, maar er zitten waarschijnlijk wel vervuilingen inStomme vraag misschien, maar sample 4mmc toegestuurd gekregen. Moet nog laten testen natuurlijk, maar het goedje is poepbruin van kleur. Iemand dat eerder gezien of is het meestal wit??
Beetje verkleuring heb ik wel eerder gezien maar poep bruin lijkt mij niet goed maar je weet pas zeker als je het laat testen. Miauw die ik heb is altijd spierwitStomme vraag misschien, maar sample 4mmc toegestuurd gekregen. Moet nog laten testen natuurlijk, maar het goedje is poepbruin van kleur. Iemand dat eerder gezien of is het meestal wit??
Oh betekent dat dat het onzuiver is?Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst 4-MMC heb gezocht. Maar het was nog wel te krijgen hoor. Moest je alleen goed zoeken. Vaak was de kwaliteit alleen niet zo goed. Ik heb best wel een aantal keer gehad dat het bruin en een beetje plakkerig en flink stinkend spul was. Dan liet ik het testen en kwam er wel 4-MMC uit (met verbazingwekkend geen andere actieve stoffen). Maar je kon wel zien dat er alsnog een hoop troep zoals oplosmiddelen in het eindproduct waren beland.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."