Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4MMC volgens Contact

4MMC volgens Contact

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lol ik ben er blijkbaar niet meer helemaal bij. Ik ben zelf OP in dit draadje🤣🤣 met OP in me vorige bericht bedoelde ik vanzelfsprekend jerryjerryjerry 😆
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kapexx zei:
Lol ik ben er blijkbaar niet meer helemaal bij. Ik ben zelf OP in dit draadje🤣🤣 met OP in me vorige bericht bedoelde ik vanzelfsprekend jerryjerryjerry 😆
Klik om te vergroten...
😵‍💫 dit stinkt naar de misdaad
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe kom je tot die conclusie als ik vragen mag?. Wil niet deze (valse) indruk wekken natuurlijk.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kapexx zei:
Hoe kom je tot die conclusie als ik vragen mag?. Wil niet deze (valse) indruk wekken natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Hahaha het was een grapje 😂 ik snapte vooral zelf niks van jouw posts over die twee verschillende namen.

Edit; nog een keertje gelezen en nu snap ik je wel!
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ohhh hahaha. Plafonddienst gehad vannacht, niet helemaal helder meer door slaaptekort dus kwartje viel niet😂😂
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kapexx zei:
Ohhh hahaha. Plafonddienst gehad vannacht, niet helemaal helder meer door slaaptekort dus kwartje viel niet😂😂
Klik om te vergroten...
Ben je naar Harmony geweest? En vanavond wel lekker slapen?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yess Harmony😍. Ben normaal niet zo van de afters maar deze was wel erg gezellig. Ja lekker me bed in zo, hoog tijd
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?
Klik om te vergroten...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
.
Klik om te vergroten...
Welke vraag of opmerking had je?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb een verkeerde knop ingedrukt zie ik, daarom staat er na het citaat geen verdere tekst in mijn post.....excuus hiervoor.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat was nou het testresultaat???
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#12
4mmc gemixed met 3cmc en nog wat andere cathinonen
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kapexx zei:
4mmc gemixed met 3cmc en nog wat andere cathinonen
Klik om te vergroten...
Ik heb laatst via clearnet mn eerste keer wat besteld. Gratis sample ‘4mmc’ ga het binnenkort laten testen, ben benieuwd!
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stomme vraag misschien, maar sample 4mmc toegestuurd gekregen. Moet nog laten testen natuurlijk, maar het goedje is poepbruin van kleur. Iemand dat eerder gezien of is het meestal wit??
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#15
swennie boi zei:
Stomme vraag misschien, maar sample 4mmc toegestuurd gekregen. Moet nog laten testen natuurlijk, maar het goedje is poepbruin van kleur. Iemand dat eerder gezien of is het meestal wit??
Klik om te vergroten...
De schoonste die ik heb gehad was uiteraard spierwit. Het kan nogsteeds 4-mmc zijn, maar er zitten waarschijnlijk wel vervuilingen in
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#16
swennie boi zei:
Stomme vraag misschien, maar sample 4mmc toegestuurd gekregen. Moet nog laten testen natuurlijk, maar het goedje is poepbruin van kleur. Iemand dat eerder gezien of is het meestal wit??
Klik om te vergroten...
Beetje verkleuring heb ik wel eerder gezien maar poep bruin lijkt mij niet goed maar je weet pas zeker als je het laat testen. Miauw die ik heb is altijd spierwit
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Door wat privé omstandigheden nog geen tijd gehad om naar testcentrum te gaan. Staat voor overmorgen op de planning, volgende week kan ik meer vertellen, prijzen ga ik niet op in conform de regels🙂
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst 4-MMC heb gezocht. Maar het was nog wel te krijgen hoor. Moest je alleen goed zoeken. Vaak was de kwaliteit alleen niet zo goed. Ik heb best wel een aantal keer gehad dat het bruin en een beetje plakkerig en flink stinkend spul was. Dan liet ik het testen en kwam er wel 4-MMC uit (met verbazingwekkend geen andere actieve stoffen). Maar je kon wel zien dat er alsnog een hoop troep zoals oplosmiddelen in het eindproduct waren beland.
Klik om te vergroten...
Oh betekent dat dat het onzuiver is?
Dacht dat het, net zoals 3-mmc, bij blootstelling aan lucht na een lange periode sowieso verkleurde. Heb het 1x gehad. Was het bij jou ook aan het fonkelen?
A
AltermindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van de 15 gr 4-mmc die ik had gewassen had ik nog 9 gr over........ Het was zoveel troep die erin zat, donkergrijs gewoon.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goedemorgen DrugsForum.

Gisteren plaatste mijn contact vrij onverwacht op ze snap Story "vanaf nu ook 4MMC" meteen 3 grammetjes laten bezorgen om even te proberen. Was echte miauw al minstens 7 of 8 jaar niet tegengekomen dus was vrij sceptisch in het begin. Spul werd geleverd en rook exact zoals ik me herinner van 4M.

Merkte na de eerste 2 lijnen (+- 150mg) meteen effect en spiertrekkingen in de kaken. heb soms met 3mmc het dubbele nodig dan die 150mg om ook maar iets aan effect te bewerkstelligen. Nu iets minder dan een grammetje gebruikt (teveel, ik weet het) en ga wel als een raket. Stuk harder vergeleken met zelfde hoeveelheid 3mmc. Merk ook meer euforie als met 3mmc, drang om te praten is hoog maar niet zo bizar hoog als bij 3mmc.
3mmc die ik normaal haal is getest (bij IrisZorg Arnhem) als echte 3mmc. Feit dat deze "4mmc" een stuk heftiger is dan me geteste 3mmc stemt mij hoopvol dat dit ook nog wel eens echte 4MMC kan zijn. Helaas vanavond geen tijd om naar Arnhem te rijden om een sample naar het testcentrum te brengen dus dat moet even wachten nog tot volgende week.

Mijn vragen aan jullie zijn:

Hoe groot achten jullie de mogelijkheid dat het echte miauw is?

Hoe lang is het geleden dat jullie voor het laatst 4MMC tegen kwamen op de markt?

Allemaal alvast erg bedankt voor replies.

GreeetZz Kapexxx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."