Al met al is 6-APB dus best een lastig te hanteren stofje:
> Succinaat of HCl ?
> Alleen 6-APB of ook 5-APB (meer energetisch, minder trippie, als ik het goed begrijp) ?
> of een onzuiverder mengsel met andere troep ?
> de reactie verschilt flink tussen personen.
Hierover deze anecdote: eindelijk besloot een vriendenstel het dan ook eens te gebruiken voor de periodieke playdate: ​
pellets, succinaat, 100 mg. Voor de vriend zou de dosering 1 3/4 worden, voor de vriendin 1 1/2. ​
Toen het begon in te kicken verdween alle energie uit de vriend. Compleet futloos lag hij op de bank. ​
De vriendin belde mij in zekere mate van paniek. Dus we hebben gedrieën enige tijd aan de telefoon gezeten. Dik een uur verder knapte de vriend op, en had hij verder een topdag... Inmiddels is het hun favoriet (doseringen omgeruild, dat wel) maar die eerste fase van futloosheid blijft optreden.​
Toch is 6-APB absoluut mijn drug of choice voor een langer dansfeestje.
Mijn proefondervindelijke dosis is relatief hoog: 190 mg van de huidige batch (succinaat met onbekende hoeveelheid 5-APB), eventueel met een booster van 40 mg. Die booster maakt wel dat duidelijk aan mij te zien is dat ik "wat" heb gebruikt. Voelt lekker maar oogt minder.