2 benzokroketten en een patatje oorlog om mee te nemen aub.
2 benzokroketten en een patatje oorlog om mee te nemen aub. Oh en vergeet de siepels met uien niet!
Hey Neo! Lang geleden!nou dit is zeker niet mijn ervaring. Mijn allereerste ervaring met 6-APB was 100 milligram en toen heb ik me een avond doodverveeld. De tweede ervaring was 130, en dat voelde al beter. Maar voor mij is tussen de 150-180 milligram wel echt de sweetspot. Bij 200 milligram word ik wel echt misselijk.
Wilde ik eigenlijk nog toevoegen. Precies wat je zegt. Tevens zie ik echt niet snel die volume in zo’n mini tablet passenIk ga er altijd van uit dat de pillen die vendors verkopen niet heel precies gedoseerd zijn. Dat is namelijk best lastig om goed te krijgen. En rc-handelaren hebben er nogal een handje van om veel beloven ('99% zuiver!'), maar daar weinig van waar te maken (zie bijvoorbeeld de vervuiling met 5-APB). Aangezien ze bij testpunten niet de hoeveelheid 6-APB kwantificeren is het ook moeilijk om claims over '130 milligram' te verifiëren. Dat zie ik als een reden om voorzichtig te doen met claims over de precieze dosering.
Yep, het is simpelweg een minder populair stofje wanneer je het vergelijkt met bijvoorbeeld MDMA of speed.Omdat het extra veel werk is, lijkt mij.
Als je dan bedenkt dat XTC pilletjes WEL gekwantificeerd worden, voelt dat een beetje scheef.
Maar uiteindelijk komt het gewoon neer op de keuze waar het lab haar budget aan mag besteden.
Best mogelijk dat die afweging gaat veranderen, zodra 6-APB "verboden" is.Yep, het is simpelweg een minder populair stofje wanneer je het vergelijkt met bijvoorbeeld MDMA of speed.
Dat is te duur voor een relatief obscure drug.Waarom kwantificeren de labs de hoeveelheid eigenlijk niet? Is dat een technische beperking of iets dat gewoon (nog?) niet gebeurd?
Als je heul graag gekwantificeerde 6-APB wil dan kan je het opsturen naar Energy Control in Spanje. Kost wel 120 euro voor een analyse. Dan weet je ook gelijk wat het ongeveer kost om een sample te testenMoest zo'n soort reden zijn. Niet technisch dus, maar financieel. Begrijpelijk uiteraard, het is van ons aller belastingcenten. Met het verbod aanstaande zal 6apb wel obscuur blijven, ik hoop maar verwacht zelf niet dat het op straat verkrijgbaar gaat worden.
Dank @Neo-Shulginist voor de verduidelijking weer!
energycontrol-international.org
Ja als ik meer neem dan 180 mg dan word ik wazig op een niet zo'n prettige manier. Ik voel me dan heel warm, kan me niet goed concentreren, word een beetje misselijk. Het effect is dan te overweldigend.Zelf zit ik ook redelijk hoog in de dosering van 6-apb. 200+ mg
Maar ik vermoed dat dat ook batch afhankelijk kan zijn.
Daarnaast heb ik nu een paar keer een enorme koppijn gekregen na een uurtje of 4-5.
En die gaat niet weg met pcm of ibuprofen en wordt geleidelijk erger.
Kortom einde feestje meestal.
Waarschijnlijk zal de hoge dosering daar een rol in spelen.
Anderen daar ervaring mee, nare bijwerkingen?
Ben benieuwd.
Volgende keer weer een lagere dosering proberen, eens kijken wat dat doet.
Goed topic @Snuffelaar !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."