#1
Ik vond 3-FPM het meest pijnlijke wat ik ooit gesnoven heb maar het was energieker dan speed met behoorlijk meer focus. 50mg.
Bloedneus en tranen in de ogen.
Bloedneus en tranen in de ogen.
Hoi...
ik ben op zoek naar gebruikers, reviews, ervaringen van 3-fmp... zou een goeie vervanger zijn van 3-mmc/3-cmc... dus alle info over dit stofje zijn welkom... cravings? dosis? gebruik? enz...
Thanks
Bij deze reeks letters moet je inderdaad even opletten. Je hebt 3-FA, 3-FPM, 3-FMPH, en 3-FMA, en die zijn allemaal toch wel flink anders.Zie https://psychonautwiki.org/wiki/3-FPM en even de zoekfunctie hier gebruiken. Let op - het is 3-FPM, niet 3-FMP.
Phenmetrazine is al een wat ouder middel. De Beatles zaten daar blijkbaar al aan. De 3-fluor is wat nieuwer uiteraard.Nou ja!
Dat topic met jouw reactie had ik wel gezien met de zoekfunctie maar er zijn er dus nog meer.
Heb het links laten liggen omdat ik eerst wil weten wat het met het immuunsysteem doet al lijken me dat Reddit verhaaltjes die een eigen leven zijn gaan leiden.
En dan had je nog eoa jojo die jaren geleden 4FA op de markt bracht als 4FMP 😄Bij deze reeks letters moet je inderdaad even opletten. Je hebt 3-FA, 3-FPM, 3-FMPH, en 3-FMA, en die zijn allemaal toch wel flink anders.
Vraag je af of het gaat om een:
Amfetamine
Methamfetamine
Phenmetrazine
Of phenidate (/fenidaat in het Nederlands)
Een vergissing is zo gemaakt! Ook bij de aanbieders van zulke spullen.
Er zijn er zat hoor.Als dit stofje de moeite waard was waren er vast al een paar topics over?
Da's idd een functionele dosis. Recreatief is 100mg+Dermate oninteressant dat het geen trip report waard is.
Althans voor mij met 60 mg.
Op zich zijn over 3-FPM wel wat dingen bekend uit ervaringen van gebruikers. Met name bij veel en vaak gebruik schijnt er een soort griep op te treden die vermoedelijk veroorzaakt wordt door ontstekingen in het lichaam. Tricky, want het voelt niet heel heftig aan maar het kan serieuze gevolgen hebben voor degenen die door blijven gebruiken.Inmiddels heb ik drie keer 3-FPM gebruikt. Mijn ervaring is hoog beginnen met dit spul (85mg+ nasaal) en daarna om de 1/2 uur rond de 35mg bijnemen voor het beste effect. Ik denk dat met hogere doseringen bijnemen voor een nog beter effect zorgt, maar ik durf niet te overdrijven met zo'n onbekende RC.
Als je er eenmaal lekker in zit zijn de cravings geen grapje. Vergelijkbaar met 3/4-MMC in dat geval. Dus zeker oppassen met dit spul, zeker als je net als ik verslavingsgevoelig bent.
Wiet erbij combineren maakt het nog veel beter. Op een heerlijke manier gestimuleerd zijn en tegelijkertijd je super relaxed voelen. De laatste keer dat ik 3-FPM gebruikt heb was ik al gestopt met blowen en mistte ik daardoor echt dat extraatje. Dit zorgde er ook voor dat ik nog vaker wilde bijnemen om toch een lekkere rush te blijven ervaren.
De comedown is na de wat kortere binges (12 uur of korter) en niet te snel bijnemen heel fijn, meer een soort afterglow te noemen zonder een angstig of onrustig gevoel. Na een lange binge (18+ uur) lijkt de comedown op die van 3/4-MMC: onrustig, beetje angstig en heftige cravings.
De dagen erna heb ik minder last van een kater dan na andere uppers. Ik heb vooralsnog geen griepverschijnselen ervaren na gebruik, behalve het gevoel licht verkouden te zijn, maar dat komt denk ik vooral door het snuiven opzich. Verder heb ik ook nauwelijks een mentale dip, terwijl ik na een 3/4-MMC binge nog net niet voor de trein spring de dag erna.
Best lekker spul met de juiste doseringen, maar het blijft een RC waar erg weinig over bekend is, dus maak het niet te gek.
Klopt, er zijn wel wat dingen over bekend, maar mijn inziens nog steeds veel te weinig. Wat je zegt klopt, mensen kunnen griepverschijnselen ervaren na lang gebruiken. Dat samen met dat er verder nog heel weinig over bekend is maakt dat je het niet te gek moet maken met dit spul.Op zich zijn over 3-FPM wel wat dingen bekend uit ervaringen van gebruikers. Met name bij veel en vaak gebruik schijnt er een soort griep op te treden die vermoedelijk veroorzaakt wordt door ontstekingen in het lichaam. Tricky, want het voelt niet heel heftig aan maar het kan serieuze gevolgen hebben voor degenen die door blijven gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."