Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe "beruchte" batch 6apb

De "beruchte" batch 6apb

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
JeetjeMineetje zei:
Wanneer ik 6-APB heb gebruikt (net zoals speed/oraal) had ik sowieso toch plafonddienst, dus daar hou ik inmiddels gewoon rekening mee.
Klik om te vergroten...
Daarom neem ik het vroeg op de dag. De high/euforie duurt misschien 5-7 uren, maar de stimulatie in totaal 12. Als er 12 uren zijn verstreken kan ik slapen.

Maar dat werkt alleen in thuissettings en dergelijke en niet op feestjes.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Daarom neem ik het vroeg op de dag. De high/euforie duurt misschien 5-7 uren, maar de stimulatie in totaal 12. Als er 12 uren zijn verstreken kan ik slapen.

Maar dat werkt alleen in thuissettings en dergelijke en niet op feestjes.
Klik om te vergroten...
Lucky you. Dat van die high herken ik ook.
Maar bij mij duurt die stimulatie al bijna 18 uur. Alsof je al die tijd veel cafeïne op hebt.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
JeetjeMineetje zei:
Lucky you. Dat van die high herken ik ook.
Maar bij mij duurt die stimulatie al bijna 18 uur. Alsof je al die tijd veel cafeïne op hebt.
Klik om te vergroten...
Ook na 12 uur na inname heb ik nog plafonddienst. En de dag erop heb ik echt de hele dag een afterglow. Voel me heel chill en relaxed dan. Zo erg dat ik niet achter het stuur zou durven kruipen. Niet omdat het niet mag (ik doe dat sowieso de dag na een gebruiksmoment niet hoor) maar omdat ik denk dat het ook gewoon niet gaat. Tegen de avond ben ik weer volledig op aarde.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Allemaal speculatief mensen. Helaas kun je nooit op uiterlijk en geur een conclusie trekken. Testen alleen op stoffen maar niet op kwantiteit.
Klik om te vergroten...
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het gespeculeer over batches die zogenaamd allerlei verschillende kwaliteiten hebben en over die befaamde “beruchte” batch gaat een beetje tegen de forumregels in (in mijn ogen). Regel 10 wordt hier eigenlijk overtreden.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Ik sluit me hier volledig bij aan. Het gespeculeer over batches die zogenaamd allerlei verschillende kwaliteiten hebben en over die befaamde “beruchte” batch gaat een beetje tegen de forumregels in (in mijn ogen). Regel 10 wordt hier eigenlijk overtreden.
Klik om te vergroten...
Ik betrapte mijzelf er ook op vandaar mijn bericht mbt speculaties.

Testen is de enige manier. En niet gehaast overdoseren maar rustig opzoek naar je eigen sweet spot.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
JeetjeMineetje zei:
Lucky you. Dat van die high herken ik ook.
Maar bij mij duurt die stimulatie al bijna 18 uur. Alsof je al die tijd veel cafeïne op hebt.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een lange na-stimulatie. Zaterdag om iets na 11 genomen, tegen 1u voelde ik me wel moe, maar nog niet heel slaperig. Na een mild slaappilletje (en ibu, zie hieronder) lukte dat een uur later wel.

Maar iets anders: ik krijg ook elke keer lichte hoofdpijn aan het einde. (Iets dat 400mg Ibuprofen gelukkig makkelijk oplost.) Op verscheidene sites lees ik wel dat dat een bij-effect kan zijn, maar ik kan er eigenlijk maar 1 report over vinden, waarvan Neo-Shulginist zegt dat het te maken kan hebben met de activering van de 5HT2B-receptor en diens rol in het remmen van migraines.

Hebben anderen ook hoofdpijn, of heb ik gewoon een beetje pech? (En ik zeg wel 'pech', maar verder heb ik gelukkig nergens last van; niet misselijk tijdens de come-up, geen negatief gevoel de dagen erna, kaakspanning is de volgende dag volledig weg, dus dan valt het nog best mee.)
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
PeteSapai zei:
Ik heb ook een lange na-stimulatie. Zaterdag om iets na 11 genomen, tegen 1u voelde ik me wel moe, maar nog niet heel slaperig. Na een mild slaappilletje (en ibu, zie hieronder) lukte dat een uur later wel.

Maar iets anders: ik krijg ook elke keer lichte hoofdpijn aan het einde. (Iets dat 400mg Ibuprofen gelukkig makkelijk oplost.) Op verscheidene sites lees ik wel dat dat een bij-effect kan zijn, maar ik kan er eigenlijk maar 1 report over vinden, waarvan Neo-Shulginist zegt dat het te maken kan hebben met de activering van de 5HT2B-receptor en diens rol in het remmen van migraines.

Hebben anderen ook hoofdpijn, of heb ik gewoon een beetje pech? (En ik zeg wel 'pech', maar verder heb ik gelukkig nergens last van; niet misselijk tijdens de come-up, geen negatief gevoel de dagen erna, kaakspanning is de volgende dag volledig weg, dus dan valt het nog best mee.)
Klik om te vergroten...
Nog nooit hoofdpijn er van gehad. Hoe lang houdt die hoofdpijn aan?
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan ik niet precies zeggen, maar iig korter dan 8u (want dan is de ibu uitgewerkt)
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je het hebt laten testen en de ene is 150mg en deze beruchte batch is ook 150mg dan zou het toch hetzelde moeten voelen?
Lijkt me sterk dat de ene meer potent is ondanks zelfde hoeveelheid mg.

Klinkt dus vooral als speculatie 🙄
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jackhan zei:
Als je het hebt laten testen en de ene is 150mg en deze beruchte batch is ook 150mg dan zou het toch hetzelde moeten voelen?
Lijkt me sterk dat de ene meer potent is ondanks zelfde hoeveelheid mg.

Klinkt dus vooral als speculatie 🙄
Klik om te vergroten...
Kopje koffie van verschillende bonen kan toch ook anders smaken bij dezelfde hoeveelheid?

Er spelen veel factoren mee.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hebbenze? zei:
Kopje koffie van verschillende bonen kan toch ook anders smaken bij dezelfde hoeveelheid?

Er spelen veel factoren mee.
Klik om te vergroten...
Welke factoren dan?

Je noemt nu verschillende bonen, dat gaat volgens mij niet op bij iets wat niet natuurlijk is zoals 6apb. Daar gooi je gewoon het ene stofje bij het andere. En als de verhoudingen hetzelfde zijn dan zou je hetzelfde er op moeten reageren. Pas als er iets veranderd in de verhoudingen of er worden andere grondstoffen (andere bonen) gebruikt dan zou het veranderen.

Correct me if I'm wrong
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
jackhan zei:
Welke factoren dan?

Je noemt nu verschillende bonen, dat gaat volgens mij niet op bij iets wat niet natuurlijk is zoals 6apb. Daar gooi je gewoon het ene stofje bij het andere. En als de verhoudingen hetzelfde zijn dan zou je hetzelfde er op moeten reageren. Pas als er iets veranderd in de verhoudingen of er worden andere grondstoffen (andere bonen) gebruikt dan zou het veranderen.

Correct me if I'm wrong
Klik om te vergroten...
Eens. Hooguit zou je kunnen twisten over de vorm (succinaat of wat anders) en de verhouding 6-APB/5-APB wat geregeld wordt verkocht.
Het probleem met testen van 6-APB bij de testservice is dat het niet verder gaat dan OF er überhaupt 6-APB en ook 5-APB in zit. Qua verhoudingen/percentages blijft het verder helaas gissen.
En ik kan mij zo voorstellen dat die verschillende onderlinge verhoudingen ook verschillende effecten geven.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
dat speculaas hier niet gesmaakt wordt
Klik om te vergroten...

Voor het echte speculaas effect: voeg 200 mg kardemom en 300 mg koriander toe !
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
jackhan zei:
Welke factoren dan?

Je noemt nu verschillende bonen, dat gaat volgens mij niet op bij iets wat niet natuurlijk is zoals 6apb. Daar gooi je gewoon het ene stofje bij het andere. En als de verhoudingen hetzelfde zijn dan zou je hetzelfde er op moeten reageren. Pas als er iets veranderd in de verhoudingen of er worden andere grondstoffen (andere bonen) gebruikt dan zou het veranderen.

Correct me if I'm wrong
Klik om te vergroten...
Bijvoorbeeld 150mg mdma kristal kan minder potent zijn dan 150mg kristal van een ander.

dus 150mg 6apb kan ook door synthese minder potent zijn. Je weegt het gewicht namelijk, niet de werkzame stof zelf.

tevens zijn er bij veel stoffen nog verschillende isomeren, r+s / r of s. Waar ook weer andere effecten bij kunnen worden ervaren. Denk maar eens aan hoe dat bij amfetamines werkt
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan zijn dat eerder batches gewoon versneden waren.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hebbenze? zei:
Bijvoorbeeld 150mg mdma kristal kan minder potent zijn dan 150mg kristal van een ander.

dus 150mg 6apb kan ook door synthese minder potent zijn. Je weegt het gewicht namelijk, niet de werkzame stof zelf.

tevens zijn er bij veel stoffen nog verschillende isomeren, r+s / r of s. Waar ook weer andere effecten bij kunnen worden ervaren. Denk maar eens aan hoe dat bij amfetamines werkt
Klik om te vergroten...
Als ze het testen dan testen ze ook op werkzame stof. Daar komt dan x mg MDMA uit, dat is wat anders dan het gewicht toch? Bij rcs doen ze dat inderdaad niet.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
jackhan zei:
Als ze het testen dan testen ze ook op werkzame stof. Daar komt dan x mg MDMA uit, dat is wat anders dan het gewicht toch? Bij rcs doen ze dat inderdaad niet.
Klik om te vergroten...
Elke keer als ik wat inleverde bij de testservice kreeg ik als uitslag niets meer dan: Ja, het is 6-APB en bevat ook significant (minimaal 5%) wat 5-APB.
Meer informatie over je sample krijg je inderdaad helaas niet. Bij XTC/MDMA krijg je meer informatie, als ze het naar hun lab hebben gestuurd.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet dat speculaas hier niet gesmaakt wordt, maar is dit de batch in kwestie? Zo ja, dan doseer ik lager.

IMG_4952.jpeg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
BelowTheFlow zei:
Voor het echte speculaas effect: voeg 200 mg kardemom en 300 mg koriander toe !
Klik om te vergroten...
Wie de kut voegt met opzet koriander toe? 🤢
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Ik weet dat speculaas hier niet gesmaakt wordt, maar is dit de batch in kwestie? Zo ja, dan doseer ik lager.

Bekijk bijlage 63728
Klik om te vergroten...
Dat is een zakje met een poeder machtige substantie, beige/bruin van kleur. Dat is dan meteen het meest zinnige wat je erover kunt zeggen nu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."