Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe "beruchte" batch 6apb

De "beruchte" batch 6apb

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het een idee om, wanneer je na inname, een lichte batch blijkt te hebben wat weinig doet na enkele uren nog wat erbij te nemen?
Ik weet dat dit normaliter niet nodig is bij 6-APB. Maar wat als het effect tussentijds wat tegenvalt? Is vlug nog wat bijnemen dan nog een optie?
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren tijdens een feestje in de Hemkade besloten om mijn nieuwe batch 6apb aan te breken. Ik had van een aantal anderen hier en op Reddit al vernomen dat dit goed de "beruchte" veel potentere batch zou kunnen betreffen.

Normaliter pak ik 180mg als startdosis maar het leek me verstandig om de eerste kennismaking met deze batch op 150mg in te schieten. Gelukkig maar.....

God's kolere wat een verschil met mijn voorgaande batch. Mijn rakket bleef maar opstijgen tot op piekhoogte zo hoog ik die eerder heb bereikt met 240mg. Manman, wat ging dat goed zeg! En lang ook. Ik heb ook echt wel een stevige afterglow vandaag, super chill en relaxed. Blijk met deze batch..
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MarcieMarc zei:
Gisteren tijdens een feestje in de Hemkade besloten om mijn nieuwe batch 6apb aan te breken. Ik had van een aantal anderen hier en op Reddit al vernomen dat dit goed de "beruchte" veel potentere batch zou kunnen betreffen.

Normaliter pak ik 180mg als startdosis maar het leek me verstandig om de eerste kennismaking met deze batch op 150mg in te schieten. Gelukkig maar.....

God's kolere wat een verschil met mijn voorgaande batch. Mijn rakket bleef maar opstijgen tot op piekhoogte zo hoog ik die eerder heb bereikt met 240mg. Manman, wat ging dat goed zeg! En lang ook. Ik heb ook echt wel een stevige afterglow vandaag, super chill en relaxed. Blijk met deze batch..
Klik om te vergroten...
Is deze batch sterker, dan de bruinige batch van een andere bekende site? Waar ik normaal +- 200-220 mg van nodig heb.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#4
HobbymatigGebruik99 zei:
Is deze batch sterker, dan de bruinige batch van een andere bekende site? Waar ik normaal +- 200-220 mg van nodig heb.
Klik om te vergroten...
Durf ik niet te zeggen. Ik weet alleen dat hij een stuk potenter is dan mijn voorgaande batch van dezelfde vendor. Ben ook blij dat ik niet voor de 180mg ben gegaan anders was ik nog steeds in een baan om de aarde geweest ben ik bang!

Maar zonder dollen, het scheelde aanzienlijk. Was echt een beetje op het vage af zo af en toe. Later nog een halfje (ong 70mg) X erbij gedaan, dat zou ik de volgende keer denk ik anders doen, in een vergelijkbare setting. Mijn gezelschap zat op een ander niveau (zonder middelen) dus dat maakt toch dat je er niet helemaal af wil liggen. In mijn geval dan.

Maar al met al, echt een heerlijke space gehad. 👌🏼🚀
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook al zo'n fantastische ervaring, ik ben een beetje jaloers! :grin:

HobbymatigGebruik99 zei:
Is deze batch sterker, dan de bruinige batch van een andere bekende site? Waar ik normaal +- 200-220 mg van nodig heb.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een licht-bruinige batch. Van dezelfde vendor als die van Snuifcabine - weet ik omdat ik de post gelezen heb voordat de verwijzing gemodknipt werd - maar wel 2 maanden later (eind augustus) besteld. Nog niet gebruikt, dus ik kan je (nog) niet vertellen hoe sterk ie is.
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MarcieMarc zei:
Durf ik niet te zeggen. Ik weet alleen dat hij een stuk potenter is dan mijn voorgaande batch van dezelfde vendor. Ben ook blij dat ik niet voor de 180mg ben gegaan anders was ik nog steeds in een baan om de aarde geweest ben ik bang!

Maar zonder dollen, het scheelde aanzienlijk. Was echt een beetje op het vage af zo af en toe. Later nog een halfje (ong 70mg) X erbij gedaan, dat zou ik de volgende keer denk ik anders doen, in een vergelijkbare setting. Mijn gezelschap zat op een ander niveau (zonder middelen) dus dat maakt toch dat je er niet helemaal af wil liggen. In mijn geval dan.

Maar al met al, echt een heerlijke space gehad. 👌🏼🚀
Klik om te vergroten...
Hmm jammer. Bruine batch ook zeer te spreken over. Had graag iemand gehad die beide heeft gehad en duidelijk kan vertellen welke beter zou zijn. Heb vanwege aankomende ban behoorlijk wat bruine ingeslagen.
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#7
PeteSapai zei:
Ook al zo'n fantastische ervaring, ik ben een beetje jaloers! :grin:


Ik heb ook een licht-bruinige batch. Van dezelfde vendor als die van Snuifcabine - weet ik omdat ik de post gelezen heb voordat de verwijzing gemodknipt werd - maar wel 2 maanden later (eind augustus) besteld. Nog niet gebruikt, dus ik kan je (nog) niet vertellen hoe sterk ie is.
Klik om te vergroten...
Ik heb de bruine batch van bekende vendor al gehad, was goed. Is niet dezelfde als van snuifcabine vermoed ik.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
MarcieMarc zei:
Gisteren tijdens een feestje in de Hemkade besloten om mijn nieuwe batch 6apb aan te breken. Ik had van een aantal anderen hier en op Reddit al vernomen dat dit goed de "beruchte" veel potentere batch zou kunnen betreffen.

Normaliter pak ik 180mg als startdosis maar het leek me verstandig om de eerste kennismaking met deze batch op 150mg in te schieten. Gelukkig maar.....

God's kolere wat een verschil met mijn voorgaande batch. Mijn rakket bleef maar opstijgen tot op piekhoogte zo hoog ik die eerder heb bereikt met 240mg. Manman, wat ging dat goed zeg! En lang ook. Ik heb ook echt wel een stevige afterglow vandaag, super chill en relaxed. Blijk met deze batch..
Klik om te vergroten...
Dat verklaart veel.
Ik dacht dat er een plafond was maar had 2 verschillende batches.

https://drugsforum.nl/threads/6-apb-plafond.77221/
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
BelowTheFlow zei:
Excuses .... ik had natuurlijk eerst naar eventuele alergieën moeten informeren.

Hoe heb je uiteindelijk gedoseerd ?
Klik om te vergroten...
IMG_4976.jpeg

Ik voel het nog altijd lichtjes.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
JeetjeMineetje zei:
Elke keer als ik wat inleverde bij de testservice kreeg ik als uitslag niets meer dan: Ja, het is 6-APB en bevat ook significant (minimaal 5%) wat 5-APB.
Meer informatie over je sample krijg je inderdaad helaas niet. Bij XTC/MDMA krijg je meer informatie, als ze het naar hun lab hebben gestuurd.
Klik om te vergroten...
Voor zover ik me herinner wordt 6-APB gemaakt uit 5-APB. Daarom kan het sporen bevatten.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dus @Snuffelaar, op basis van jouw tijdlijn, had jij naar ik vermoed niet die "magische batch" .

Voor straks heb ik een shockbomb van 200 mg gemaakt uit een eerder gebruikt zakje dat er aan de non-descripte achterkant hetzelfde uitziet als jouw zakje ... Poeder zo fijn dat net bij dichtdoen de keuken bepoederd was, en dus in zeer geringe mate ook mijn aubergine voor die de oven inging..

Ik had begrepen dat bij de productie van zes ook vaak de helft vijf ontstaat, tenzij grondstof extra duur ingekocht wordt.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
BelowTheFlow zei:
Dus @Snuffelaar, op basis van jouw tijdlijn, had jij naar ik vermoed niet die "magische batch" .

Voor straks heb ik een shockbomb van 200 mg gemaakt uit een eerder gebruikt zakje dat er aan de non-descripte achterkant hetzelfde uitziet als jouw zakje ... Poeder zo fijn dat net bij dichtdoen de keuken bepoederd was, en dus in zeer geringe mate ook mijn aubergine voor die de oven inging..

Ik had begrepen dat bij de productie van zes ook vaak de helft vijf ontstaat, tenzij grondstof extra duur ingekocht wordt.
Klik om te vergroten...
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blijft speculeren dus.

Heb bij een hele bekende vendor na vraag gedaan en daar is de batch al vele maanden hetzelfde.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#14
HobbymatigGebruik99 zei:
Blijft speculeren dus.

Heb bij een hele bekende vendor na vraag gedaan en daar is de batch al vele maanden hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Heb net zoveel vertrouwen in de betrouwbaarheid van vendor info als dealer info. Practisch geen dus.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenze? zei:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
Klik om te vergroten...
Het bommetje 200 mg 6-APB succinaat (alsmede de 40 mg booster) krijgt alsnog een wachttijd te verduren.

Ik koos anders: 90 mg MDMA, na twee uur te op volgen met 5 mg 5-Meo-MiPT, bij wijze van experiment
Dat, omdat ik wat laat uit huis ging, de verwachting had dat ik geen bekenden zou tegenkomen en niet per sé tot het einde wilde blijven.

Het pakte toch wat anders uit. Wellicht volgt nog een verslagje.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#16
BelowTheFlow zei:
Het bommetje 200 mg 6-APB succinaat (alsmede de 40 mg booster) krijgt alsnog een wachttijd te verduren.

Ik koos anders: 90 mg MDMA, na twee uur te op volgen met 5 mg 5-Meo-MiPT, bij wijze van experiment
Dat, omdat ik wat laat uit huis ging, de verwachting had dat ik geen bekenden zou tegenkomen en niet per sé tot het einde wilde blijven.

Het pakte toch wat anders uit. Wellicht volgt nog een verslagje.
Klik om te vergroten...
Was het een goede ervaring?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat we er nog steeds geen peil uit kunnen trekken gezien meerdere personen met lagere doseringen na normaliter hoger te gaan alsnog knetter gingen.

Hetzelfde geldt voor de 130mg pellets.

januari ga ik weer proberen. Had in juli 175 van deze zelfde batch maar voelde me er niet top op. Bij mij is het lekkere gevoel minimaal en snel weg.

ga 150 eens proberen dan!
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Dat verklaart veel.
Ik dacht dat er een plafond was maar had 2 verschillende batches.

https://drugsforum.nl/threads/6-apb-plafond.77221/
Klik om te vergroten...
Gaat het dan om de bruine batch of de meer grijzige/witte batch? Wel benieuwd na namelijk.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
HobbymatigGebruik99 zei:
Gaat het dan om de bruine batch of de meer grijzige/witte batch? Wel benieuwd na namelijk.
Klik om te vergroten...
Voel me een beetje kleurenblind maar de eerste foto is een batch uit augustus dit jaar en de tweede (grijs?) uit 2022 denk ik. De derde (bruin?) uit 2021. Dus de bruine is de meer potente denk ik. Maar is slechts speculaas.

IMG_4463.jpeg

IMG_4464.jpeg

IMG_7911.jpeg
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Grappig, ik heb precies ook die 2 weegschalen :grin: (Die van Trendfield lijkt iets preciezer.)

Ik heb tot nu toe alleen de roze pilletjes gebruikt. Wat +-160mg zou moeten zijn (1.25 pil) deed bijna niets: geen grote pupillen, nagenoeg geen ander gevoel, geen kaakspanning, geen nachtdienst. 2.25 pil was al wel anders: nog steeds mild (maar wel fijn) qua gevoel, maar wel grote pupillen, kaakspanning en ietwat moeite met slapen.

Mijn huidige batch (eind aug 2024) is dus wat beige/licht-bruin, zie foto hieronder. En vooruit, de laatste keer is al 3 maanden geleden en ik heb voorlopig niks gepland, dus ik denk dat ik dan morgen in thuissetting +-150mg ga testen. Mocht dat doorgaan deel ik nog wel even kort de ervaring.


6apb-2.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."