#1
Ik heb gister mijn 4-FMA getest. Ben redelijk te spreken over deze drug. Iets te sterk voor mijn gevoel en de kater is best scherp, maar voor de rest voelt het als een soort sterkere amfetamine met een klein vleugje MDMA. BTW dosering was 150 mg met paar uur daarna een 100 mg redose.
Edit:
De volgende keer neem ik 3-FMA of 2-FMA om uit te zoeken of het een functionele stimulant kan zijn. Ik vond bij 4-FMA de euforie te sterk aanwezig en het effect voelde veel meer geforceerd en uitbundig dan "gewone" speed.
Een betere functionele stimulant dan methylfenidaat ben ik nog niet tegen gekomen. Maar helaas is het nogal kostbaar om dat met RC's zoals ethylphenidaat, 4-FMP en isopropylfenidaat te doen.
Edit:
De volgende keer neem ik 3-FMA of 2-FMA om uit te zoeken of het een functionele stimulant kan zijn. Ik vond bij 4-FMA de euforie te sterk aanwezig en het effect voelde veel meer geforceerd en uitbundig dan "gewone" speed.
Een betere functionele stimulant dan methylfenidaat ben ik nog niet tegen gekomen. Maar helaas is het nogal kostbaar om dat met RC's zoals ethylphenidaat, 4-FMP en isopropylfenidaat te doen.