Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC Amfetamines, 2-F(M)A, 3-F(M)A, 4-F(M)A, 2-FEA en 3-FEA

RC Amfetamines, 2-F(M)A, 3-F(M)A, 4-F(M)A, 2-FEA en 3-FEA

46 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gister mijn 4-FMA getest. Ben redelijk te spreken over deze drug. Iets te sterk voor mijn gevoel en de kater is best scherp, maar voor de rest voelt het als een soort sterkere amfetamine met een klein vleugje MDMA. BTW dosering was 150 mg met paar uur daarna een 100 mg redose.

Edit:
De volgende keer neem ik 3-FMA of 2-FMA om uit te zoeken of het een functionele stimulant kan zijn. Ik vond bij 4-FMA de euforie te sterk aanwezig en het effect voelde veel meer geforceerd en uitbundig dan "gewone" speed.

Een betere functionele stimulant dan methylfenidaat ben ik nog niet tegen gekomen. Maar helaas is het nogal kostbaar om dat met RC's zoals ethylphenidaat, 4-FMP en isopropylfenidaat te doen.
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel tijd tussen mdma en 4-fma laten? Ik verveel me en wil iets nieuws uitproberen maar heb afgelopen vrijdag al mdma gehad.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#3
LadyLike zei:
Hoeveel tijd tussen mdma en 4-fma laten? Ik verveel me en wil iets nieuws uitproberen maar heb afgelopen vrijdag al mdma gehad.
Klik om te vergroten...
De drie maanden regel is hier ook van toepassing. Alhoewel die drie maanden ook maar papegaai praat is en uit de lucht gegrepen. In ieder geval iets langer dan een week zoals jij voorstelt. Ondertussen voor een ander middeltje kiezen wat niet je serotonine aanspreekt. :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buu zei:
De drie maanden regel is hier ook van toepassing.
Klik om te vergroten...
Dit is een algemeen aangenomen regel, maar dit is bij incidenteel gebruik. Het is niet zo dat je met 3 maanden altijd veilig bent. Ik heb een periode heel veel MDMA misbruikt en ik had langer dan een jaar nodig voordat ik voelde dat ik er weer klaar voor was.
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aangezien ik op deze topic toch wat ervaringsdeskundigen zie posten, vroeg ik me af welke van de rc amfetamines die de TC noemt het beste te combineren zijn met wat alcohol erbij?

Zeg maar om tijdens een feestje in een sociale setting net dat tikje er bovenop te geven waardoor je niet meteen moe wordt en zin krijgt om te praten met mensen.
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het idee is vooral om in een setting waarin gedronken wordt, dat oppeppertje te hebben als de vermoeidheid van alcohol begint in te slaan, waar ik nogal snel last van krijg. Ik vind het altijd jammer dat ik vaak hele stukken van een leuke dronken avond mis omdat ik in slaap val.
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
De drie maanden regel is hier ook van toepassing. Alhoewel die drie maanden ook maar papegaai praat is en uit de lucht gegrepen. In ieder geval iets langer dan een week zoals jij voorstelt. Ondertussen voor een ander middeltje kiezen wat niet je serotonine aanspreekt. :wink:
Klik om te vergroten...
Ja, maar ik krijg de maand - 6 weken ook niet opgevuld met LSD. Dat doet ook niks meer als je dat 3 weken achter elkaar gebruikt 😝
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier enkel 3-FEA en 4-FMA geprobeerd. Ze zijn niet slecht, maar ook niet zo bijzonder, vooral als ik vergelijk met gewone amfetamine of methamfetamine.
3-fea en 4-fma voelen wel iets anders, maar hebben beide gemeen dat ze noch functioneel, noch reacreatief zijn.
Beste stim voor ooit is a-PVP, overtreft alles, wel redelijk gevaarlijk, compulsief redoseren gebeurt bijna zonder enig besef.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pater Damiaan zei:
Hier enkel 3-FEA en 4-FMA geprobeerd. Ze zijn niet slecht, maar ook niet zo bijzonder, vooral als ik vergelijk met gewone amfetamine of methamfetamine.
3-fea en 4-fma voelen wel iets anders, maar hebben beide gemeen dat ze noch functioneel, noch reacreatief zijn.
Beste stim voor ooit is a-PVP, overtreft alles, wel redelijk gevaarlijk, compulsief redoseren gebeurt bijna zonder enig besef.
Klik om te vergroten...
A pvp klinkt leuk. Wat is het preciss
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
A-PVP is alpha-Pyrrolidinovalerophenone, een stimulant van de Cathinone en Pyrrolidinophenone klasse, en het wordt vaak "Flakka" genoemd. Nogal een berucht middel door de vele negatieve nieuwsberichten, vooral in de Verenigde Staten. Maar dat wordt naar mijn idee nogal opgeblazen en overdreven. Je kunt het roken, snuiven of slikken.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
A-PVP is alpha-Pyrrolidinovalerophenone, een stimulant van de Cathinone en Pyrrolidinophenone klasse, en het wordt vaak "Flakka" genoemd. Nogal een berucht middel door de vele negatieve nieuwsberichten, vooral in de Verenigde Staten. Maar dat wordt naar mijn idee nogal opgeblazen en overdreven. Je kunt het roken, snuiven of slikken.
Klik om te vergroten...
Flakka heb ik wel eens over gehoord ja haha.. aan te raden?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Moffel100 zei:
Flakka heb ik wel eens over gehoord ja haha.. aan te raden?
Klik om te vergroten...
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik hoor is het een vrij kortdurende stimulant die een zeer sterke neiging to bijnemen heeft.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik hoor is het een vrij kortdurende stimulant die een zeer sterke neiging to bijnemen heeft.
Klik om te vergroten...
Precies wat ik zoek dus
W
Wausie33Lid
01-01-2024, 00:00
#14
1x 4fma geprobeerd. Na een uur voelde ik niks en paar keer bijgenomen. Was geen slim plan. Halve gram erdoorheen, 3 dagen was ik opgepept... week depri ervan geweest.

Doe mij maar 3mmc:tongueout:
Ben wel benieuwd naar 3fma
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik hoor is het een vrij kortdurende stimulant die een zeer sterke neiging to bijnemen heeft.
Klik om te vergroten...
Klopt, ik zei het, je blijft gewoon herdoseren. "Ah, nog een laatste". a-Pvp is volgens mij nog moeilijk verkrijgbaar maar zn kleine broertje a-php wel en is best te vapen als je het gebruikt. a-pvp voelt alsof cocaine en meth een baby hebben gehad.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#16
sinds 2013 is 4-fa mijn partydrug nr.1
vrijwel onmerkbare stim
lichte vaagheid zoals mdma
heerlijke inslag die niet te lang duurt en vervolgens vrijwel lange piek
mega veel energie, zin in muziek en dansen, praterig (flirterig) en zeker geil
op een hardstyle feest enorme adrenaline rush, tintelingen, kippenvel over mn gezicht heerlijk
1 pil van ongv 160-180 was genoeg om door te gaan tot je naar huis werd getrapt op de after ;p

nu is het zo schaars dat ik het amper kan regelen....

Ik had vrijdag 100 mg 4fma geprobeerd.. lekker lange inslag (heftiger dan 4fa) , praterig, geil maar niet echt zin om los te gaan
Vandaag 100 mg 3 fa geprobeerd. Dat komt in de buurt van 4fa, maar helaas niet zelfde als de oldschool miste de tintelingen etc. maar dat had ik gelezen

Beide kan komen ,omdat ik het thuis deed dus veel op de bank gezeten etc.

Dit weekend maak ga ik ff een experiment uitvoeren op een feest. denk ongeveer 100 mg 3fa met 70mg 4fma in een cappie

want ja wie niet waagt wie niet wint 🤣 iemand eerder dit gedaan? of denkt over dit idee? ken heel goed tegen fluoro's
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
LeoFla zei:
Aangezien ik op deze topic toch wat ervaringsdeskundigen zie posten, vroeg ik me af welke van de rc amfetamines die de TC noemt het beste te combineren zijn met wat alcohol erbij?

Zeg maar om tijdens een feestje in een sociale setting net dat tikje er bovenop te geven waardoor je niet meteen moe wordt en zin krijgt om te praten met mensen.
Klik om te vergroten...
Vanwaar de combinatie met alcohol? Ik vind alcohol tijdens amfetamine echt totaal niet smaken, met coke als uitzondering. Aan een amfetamine heb je echt genoeg als je wens energie en sociaal zijn is.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
LeoFla zei:
Het idee is vooral om in een setting waarin gedronken wordt, dat oppeppertje te hebben als de vermoeidheid van alcohol begint in te slaan, waar ik nogal snel last van krijg. Ik vind het altijd jammer dat ik vaak hele stukken van een leuke dronken avond mis omdat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
Klinkt niet echt als een leuke combinatie jij en alcohol. Waarom sla je de alcohol niet over en neem je een dosis amfetamine?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
LeoFla zei:
Ik vind het altijd jammer dat ik vaak hele stukken van een leuke dronken avond mis omdat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
Hoe is het mogelijk hè, een verdovend middel nemen en in slaap vallen 🤔
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Hoe is het mogelijk hè, een verdovend middel nemen en in slaap vallen 🤔
Klik om te vergroten...
XD inderdaad, maar daarom net ben ik opzoek naar een oppepper die je ook niet helemaal fucked up maakt.

Ik snap de tegenstrijdigheid natuurlijk, maar volgens mij zou ik lang niet de eerste zijn die uppers en downers combineert.

Ik zag op andere reports hier dat 3Fa wel met alcohol gaat, vandaar mijn vraag of anderen hier ervaringen mee hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."