Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC Amfetamines, 2-F(M)A, 3-F(M)A, 4-F(M)A, 2-FEA en 3-FEA

RC Amfetamines, 2-F(M)A, 3-F(M)A, 4-F(M)A, 2-FEA en 3-FEA

46 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik hoor is het een vrij kortdurende stimulant die een zeer sterke neiging to bijnemen heeft.
Klik om te vergroten...
Klopt, ik zei het, je blijft gewoon herdoseren. "Ah, nog een laatste". a-Pvp is volgens mij nog moeilijk verkrijgbaar maar zn kleine broertje a-php wel en is best te vapen als je het gebruikt. a-pvp voelt alsof cocaine en meth een baby hebben gehad.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#2
sinds 2013 is 4-fa mijn partydrug nr.1
vrijwel onmerkbare stim
lichte vaagheid zoals mdma
heerlijke inslag die niet te lang duurt en vervolgens vrijwel lange piek
mega veel energie, zin in muziek en dansen, praterig (flirterig) en zeker geil
op een hardstyle feest enorme adrenaline rush, tintelingen, kippenvel over mn gezicht heerlijk
1 pil van ongv 160-180 was genoeg om door te gaan tot je naar huis werd getrapt op de after ;p

nu is het zo schaars dat ik het amper kan regelen....

Ik had vrijdag 100 mg 4fma geprobeerd.. lekker lange inslag (heftiger dan 4fa) , praterig, geil maar niet echt zin om los te gaan
Vandaag 100 mg 3 fa geprobeerd. Dat komt in de buurt van 4fa, maar helaas niet zelfde als de oldschool miste de tintelingen etc. maar dat had ik gelezen

Beide kan komen ,omdat ik het thuis deed dus veel op de bank gezeten etc.

Dit weekend maak ga ik ff een experiment uitvoeren op een feest. denk ongeveer 100 mg 3fa met 70mg 4fma in een cappie

want ja wie niet waagt wie niet wint 🤣 iemand eerder dit gedaan? of denkt over dit idee? ken heel goed tegen fluoro's
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
LeoFla zei:
Aangezien ik op deze topic toch wat ervaringsdeskundigen zie posten, vroeg ik me af welke van de rc amfetamines die de TC noemt het beste te combineren zijn met wat alcohol erbij?

Zeg maar om tijdens een feestje in een sociale setting net dat tikje er bovenop te geven waardoor je niet meteen moe wordt en zin krijgt om te praten met mensen.
Klik om te vergroten...
Vanwaar de combinatie met alcohol? Ik vind alcohol tijdens amfetamine echt totaal niet smaken, met coke als uitzondering. Aan een amfetamine heb je echt genoeg als je wens energie en sociaal zijn is.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
LeoFla zei:
Het idee is vooral om in een setting waarin gedronken wordt, dat oppeppertje te hebben als de vermoeidheid van alcohol begint in te slaan, waar ik nogal snel last van krijg. Ik vind het altijd jammer dat ik vaak hele stukken van een leuke dronken avond mis omdat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
Klinkt niet echt als een leuke combinatie jij en alcohol. Waarom sla je de alcohol niet over en neem je een dosis amfetamine?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
LeoFla zei:
Ik vind het altijd jammer dat ik vaak hele stukken van een leuke dronken avond mis omdat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
Hoe is het mogelijk hè, een verdovend middel nemen en in slaap vallen 🤔
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Hoe is het mogelijk hè, een verdovend middel nemen en in slaap vallen 🤔
Klik om te vergroten...
XD inderdaad, maar daarom net ben ik opzoek naar een oppepper die je ook niet helemaal fucked up maakt.

Ik snap de tegenstrijdigheid natuurlijk, maar volgens mij zou ik lang niet de eerste zijn die uppers en downers combineert.

Ik zag op andere reports hier dat 3Fa wel met alcohol gaat, vandaar mijn vraag of anderen hier ervaringen mee hebben.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
LeoFla zei:
Ik vind het altijd jammer dat ik vaak hele stukken van een leuke dronken avond mis omdat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
Een leuke dronken avond 😂 Waar je de dag erna niks meer van herinnert. Leuk ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."