Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam sterkte

Bromazolam sterkte

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cervenezvire zei:
En nou gaat hij door onder “happy drugs user” of hoe moet ik dat zien? Als hij een nieuw account aanmaakt met ander e-mail adres weten jullie dat toch niet? Of gaat dat op ip adres zodat jullie hem “in principe” altijd kunnen weren? Just curious.. Ik ben niet “vr gamer” Danny 46 of wie dan ook in zijn naam. Believe me 😂 Zien jullie vermoedelijk ook aan mijn ip.
Klik om te vergroten...
Nee, hij is geband. En als hij weer een account aanmaakt komen we daar ook wel achter.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#2
L-6 zei:
Hoe sterk is bromazolam nou eigenlijk in 2024? Aangezien ik er goed wat van heb gehad de afgelopen weken

En worden jullie er high van?
Klik om te vergroten...
Persoonlijk word ik er niet high van. Maar nogmaals. dit verschilt van persoon tot persoon. 3 mg Broma zou wel wat met je moeten doen - in principe.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#3
L-6 zei:
Sorry misschien had ik het anders moeten verwoorden; ‘wat is de beste benzo waar je ook wat high/euforisch van word?
Klik om te vergroten...
XTC? ahhahaha

Van welke benzo word je euforisch? Geen idee maat - daar zijn ze in principe ook niet. daar heb je andere/betere middelen voor.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe sterk is bromazolam nou eigenlijk in 2024? Aangezien ik er goed wat van heb gehad de afgelopen weken

En worden jullie er high van?
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er staan hier tig andere topics waar je deze informatie had kunnen vinden. Nou zie ik dat je nieuw bent, dus wil ik je niet gelijk hardhandig erop wijzen, dusss even on-topic.
---


Bromazolam is een relatief krachtige benzodiazepine die, afhankelijk van de dosis, een sterk rustgevend, anxiolytisch en sederend effect kan hebben. In vergelijking met andere benzodiazepines, zoals alprazolam (Xanax), is bromazolam redelijk potent.
Het is echter niet volledig onderzocht en wordt niet algemeen gebruikt in de medische praktijk, dus betrouwbare gegevens over zijn werkelijke sterkte en veiligheid zijn beperkt

Hoe sterk bromazolam is, kunnen, weten en mogen we je hier niet vertellen. Wel weet ik dat als je zo'n groene pellet van 3mg slikt zonder tolerantie, dat je echt wel 'n aantal uurtjes slaapt en of de komende dag heel duf en vaag bent.

De effecten en doseringen variëren sterk per persoon, maar over het algemeen heeft bromazolam een erg lange halfwaardetijd, wat betekent dat het effect lang kan aanhouden.

Daarom is er ook een verhoogd risico op opeenstapeling van de stof in je systeem, vooral als je regelmatig doseringen neemt.

Dit kan leiden tot een verhoogd risico op tolerantie, afhankelijkheid en zelfs overdosis


Omdat bromazolam een benzodiazepine is, geeft het niet echt een "high" zoals recreatieve middelen dat doen.
De effecten zijn eerder kalmerend, angstverlagend en soms licht euforisch.


Hierbij wil ik nog een disclaimer doen naar al het benzodiazepinen gebruik

We weten allemaal dat het ontzettend slecht is voor ons, maar we hebben toch interesse erin.

Maar in alle opzichten en situaties is het geen oplossing, en wanneer je geen geld en benzo's meer hebt, komen pas de '"cravings"'.
En ja, die zijn er.


Te veel innemen kan leiden tot geheugenverlies, slaperigheid en verminderde coördinatie.

Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben, ik heb het scheikundige aspect 'n beetje achter wegen gelaten. Als je nog vragen hebt mag je me altijd taggen, of je stuurt even een pb.

Groetjes,
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
L-6 zei:
Hoe sterk is bromazolam nou eigenlijk in 2024?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met deze vraag?
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Wat bedoel je met deze vraag?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij doelt op de potentie van de stof in 2024. Daar kunnen wij vrij weinig op antwoorden, want de potentie, werking en badge is anders. De ene kan anders werken dan de ander.
Als je zoekt op dit forum staan er meerdere geüpdate comments met het omreken-tabel van bromazolam naar diazepam.
Dat is het enige stukje (enigsinds betrouwbaar) informatie over de sterkte van broma's.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CloudSurfer zei:
Er staan hier tig andere topics waar je deze informatie had kunnen vinden. Nou zie ik dat je nieuw bent, dus wil ik je niet gelijk hardhandig erop wijzen, dusss even on-topic.
---


Bromazolam is een relatief krachtige benzodiazepine die, afhankelijk van de dosis, een sterk rustgevend, anxiolytisch en sederend effect kan hebben. In vergelijking met andere benzodiazepines, zoals alprazolam (Xanax), is bromazolam redelijk potent.
Het is echter niet volledig onderzocht en wordt niet algemeen gebruikt in de medische praktijk, dus betrouwbare gegevens over zijn werkelijke sterkte en veiligheid zijn beperkt

Hoe sterk bromazolam is, kunnen, weten en mogen we je hier niet vertellen. Wel weet ik dat als je zo'n groene pellet van 3mg slikt zonder tolerantie, dat je echt wel 'n aantal uurtjes slaapt en of de komende dag heel duf en vaag bent.

De effecten en doseringen variëren sterk per persoon, maar over het algemeen heeft bromazolam een erg lange halfwaardetijd, wat betekent dat het effect lang kan aanhouden.

Daarom is er ook een verhoogd risico op opeenstapeling van de stof in je systeem, vooral als je regelmatig doseringen neemt.

Dit kan leiden tot een verhoogd risico op tolerantie, afhankelijkheid en zelfs overdosis


Omdat bromazolam een benzodiazepine is, geeft het niet echt een "high" zoals recreatieve middelen dat doen.
De effecten zijn eerder kalmerend, angstverlagend en soms licht euforisch.


Hierbij wil ik nog een disclaimer doen naar al het benzodiazepinen gebruik

We weten allemaal dat het ontzettend slecht is voor ons, maar we hebben toch interesse erin.

Maar in alle opzichten en situaties is het geen oplossing, en wanneer je geen geld en benzo's meer hebt, komen pas de '"cravings"'.
En ja, die zijn er.


Te veel innemen kan leiden tot geheugenverlies, slaperigheid en verminderde coördinatie.

Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben, ik heb het scheikundige aspect 'n beetje achter wegen gelaten. Als je nog vragen hebt mag je me altijd taggen, of je stuurt even een pb.

Groetjes,
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je uitgebreide bericht!
Als ik dat zo lees en het klopt, had ik dus dood kunnen zijn.

Heb een aantal mentale problemem (tot nu toe alleen diagnose ‘depressie ernstig, eenmalige episode, en toen ik jong was een lichte vorm van ADHD’.
Maar ik zit dus in zo’n positief > negatief > positief cycle.
Nu zat ik dus weer in die negatieve cycle, alleen deze keer echt heel diep dus ik dacht ‘fuck it’ en heb na 5 jaar weer molly gedaan, en ook gelijk 4 pillen van rond de 200mg

Ik had hiervoor al wel een lading bromazolam maar ging er goed mee om, ook in het begin en na de molly, gewoon 1 per dag max.

Zal ff timestamps uittypen:
19 oktober:
22:45 1 molly
1:00 1 molly
3:00 1 molly
5:15 1 molly

8:40 1 broma 3mg
11:00 1 broma 3mg.

Na deze dag gewoon weer max 1 broma per dag,

Alleen vanaf 23 oktober ging het downhill, heb die dag binnen 5 uur tijd 3x broma gehad.
25 oktober in 8 uur tijd 4x broma gehad.
26 oktober in 13-14 uur tijd 4x broma gehad.
27 oktober om 3:45 in één keer 3x broma gehad, om 5:15 nog 1, om 11:50 nog 1, om 14:30 n halve.
31 oktober in 8 uur tijd 4x broma gehad.
2 november in 14-15 uur tijd 5x broma gehad.
4 november in 12 uur tijd 9x broma gehad (bij 1 timestamp staat een ‘?’ Dus misschien 10 gehad.
5 november in 5 uur tijd 3x broma gehad (staan 2 timestamps bij met ‘?’ Dus misschien 5 gehad.
*heb bij iedere report ook wiet gerookt trouwens, geen idee of het boeit.

Het is sowieso fijn voor mijn angst/stress, dus ik wil er niet mee stoppen, maar ik denk dat ik gewoon een stukje high/euforie mis? Zoals je hoort bij opioïden, maar die zijn duur helaas.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
Wat bedoel je met deze vraag?
Klik om te vergroten...
Sorry misschien had ik het anders moeten verwoorden; ‘wat is de beste benzo waar je ook wat high/euforisch van word?
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#10
CloudSurfer zei:
Ik denk dat hij doelt op de potentie van de stof in 2024. Daar kunnen wij vrij weinig op antwoorden, want de potentie, werking en badge is anders. De ene kan anders werken dan de ander.
Als je zoekt op dit forum staan er meerdere geüpdate comments met het omreken-tabel van bromazolam naar diazepam.
Dat is het enige stukje (enigsinds betrouwbaar) informatie over de sterkte van broma's.
Klik om te vergroten...
Ja geen idee hoe sterk diazepam is in tegenoverstelling tot bromazolam haha
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
L-6 zei:
Het is sowieso fijn voor mijn angst/stress, dus ik wil er niet mee stoppen, maar ik denk dat ik gewoon een stukje high/euforie mis? Zoals je hoort bij opioïden, maar die zijn duur helaas.
Klik om te vergroten...
Totdat je er afhankelijk van wordt en niet meer kunt stoppen zonder al je stress 10 x zo hard terug te krijgen. Benzo’s = Highway to Hell.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
L-6 zei:
Bedankt voor je uitgebreide bericht!
Als ik dat zo lees en het klopt, had ik dus dood kunnen zijn.

Heb een aantal mentale problemem (tot nu toe alleen diagnose ‘depressie ernstig, eenmalige episode, en toen ik jong was een lichte vorm van ADHD’.
Maar ik zit dus in zo’n positief > negatief > positief cycle.
Nu zat ik dus weer in die negatieve cycle, alleen deze keer echt heel diep dus ik dacht ‘fuck it’ en heb na 5 jaar weer molly gedaan, en ook gelijk 4 pillen van rond de 200mg

Ik had hiervoor al wel een lading bromazolam maar ging er goed mee om, ook in het begin en na de molly, gewoon 1 per dag max.

Zal ff timestamps uittypen:
19 oktober:
22:45 1 molly
1:00 1 molly
3:00 1 molly
5:15 1 molly

8:40 1 broma 3mg
11:00 1 broma 3mg.

Na deze dag gewoon weer max 1 broma per dag,

Alleen vanaf 23 oktober ging het downhill, heb die dag binnen 5 uur tijd 3x broma gehad.
25 oktober in 8 uur tijd 4x broma gehad.
26 oktober in 13-14 uur tijd 4x broma gehad.
27 oktober om 3:45 in één keer 3x broma gehad, om 5:15 nog 1, om 11:50 nog 1, om 14:30 n halve.
31 oktober in 8 uur tijd 4x broma gehad.
2 november in 14-15 uur tijd 5x broma gehad.
4 november in 12 uur tijd 9x broma gehad (bij 1 timestamp staat een ‘?’ Dus misschien 10 gehad.
5 november in 5 uur tijd 3x broma gehad (staan 2 timestamps bij met ‘?’ Dus misschien 5 gehad.
*heb bij iedere report ook wiet gerookt trouwens, geen idee of het boeit.

Het is sowieso fijn voor mijn angst/stress, dus ik wil er niet mee stoppen, maar ik denk dat ik gewoon een stukje high/euforie mis? Zoals je hoort bij opioïden, maar die zijn duur helaas.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik steek gewoon 36 rode vlaggen 🚩 omhoog.

Zoek hulp om te stoppen. Of medicatie via je huisarts, ga niet zelf doktertje spelen.

De middelen die je gebruikt lossen je problemen niet op, integendeel.
Ga aan de slag met jezelf en je hoeft het niet alleen te doen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik steek gewoon 36 rode vlaggen 🚩 omhoog.

Zoek hulp om te stoppen. Of medicatie via je huisarts, ga niet zelf doktertje spelen.

De middelen die je gebruikt lossen je problemen niet op, integendeel.
Ga aan de slag met jezelf en je hoeft het niet alleen te doen.
Klik om te vergroten...
Dit. Ga aan jezelf werken en stop met die troep nu de ontwenning nog draaglijk is.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volg is mij hoef ik hier nog weinig aan toe te voegen. Van geen enkele benzo wordt je 'high'.

Je slikt bizarre hoeveelheden potente benzo's, en had inderdaad op deze manier allang dood kunnen zijn.
Verder zal ik naar de mannen hierboven luisteren. Ze hebben gelijk.

Dus vraag aan je huisarts of hij/zij diazepam kan voorschrijven, leg uit dat je bromazolam hebt misbruikt en wilt afbouwen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
L-6 zei:
dus ik wil er niet mee stoppen
Klik om te vergroten...

Als je straks ontwenningsverschijnselen gaat ervaren kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je er nu zo makkelijk over praat.

De spanning of angsten die je nu voelt waarvoor je benzo's nodig denkt te hebben zijn een lachertje in vergelijking met benzo ontwenning.

Benzo ontwenning is het zwaarste wat ik ooit heb moeten doorstaan. Ben nu 25 dagen er vanaf. Breng de meeste dagen nog steeds in mijn bed door omdat ik te ellendig ben om iets te kunnen doen.

Ga mijn baan kwijt raken erdoor. Had ik er maar nooit aan begonnen is wat er nu door m'n hoofd heen speelt. Er zijn zelfs dagen geweest waarin zelfmoord als een serieuze overweging spookte door mijn hoofd. Man, woorden schieten écht tekort in wat benzo's mij hebben aangedaan.

Dus, weet wat je jezelf op je hals haalt.. Of niet.. :wink:
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#16
_shikantaza zei:
Totdat je er afhankelijk van wordt en niet meer kunt stoppen zonder al je stress 10 x zo hard terug te krijgen. Benzo’s = Highway to Hell.
Klik om te vergroten...
Kan er wel redelijk oké om gaan naar mijn gevoel. Wil gewoon die stress/angst/andere bullshit niet voelen, of gewoon high en niet als mezelf i guess
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik steek gewoon 36 rode vlaggen 🚩 omhoog.

Zoek hulp om te stoppen. Of medicatie via je huisarts, ga niet zelf doktertje spelen.

De middelen die je gebruikt lossen je problemen niet op, integendeel.
Ga aan de slag met jezelf en je hoeft het niet alleen te doen.
Klik om te vergroten...
Ik weet dat het geen permanente oplossing is, sta ook op de wachtlijst voor therapie, maar tot die tijd wil ik gewoon high zijn en geen stress/angst/bullshit voelen (of zoals mezelf voelen denk ik).
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#18
CloudSurfer zei:
Volg is mij hoef ik hier nog weinig aan toe te voegen. Van geen enkele benzo wordt je 'high'.

Je slikt bizarre hoeveelheden potente benzo's, en had inderdaad op deze manier allang dood kunnen zijn.
Verder zal ik naar de mannen hierboven luisteren. Ze hebben gelijk.

Dus vraag aan je huisarts of hij/zij diazepam kan voorschrijven, leg uit dat je bromazolam hebt misbruikt en wilt afbouwen.
Klik om te vergroten...
Hoe kan het dat ik nog leef dan eigenlijk trouwens? Gewoon lucky?
En yes doe ik, sta op de wachtlijst voor therapie.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Als je straks ontwenningsverschijnselen gaat ervaren kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je er nu zo makkelijk over praat.

De spanning of angsten die je nu voelt waarvoor je benzo's nodig denkt te hebben zijn een lachertje in vergelijking met benzo ontwenning.

Benzo ontwenning is het zwaarste wat ik ooit heb moeten doorstaan. Ben nu 25 dagen er vanaf. Breng de meeste dagen nog steeds in mijn bed door omdat ik te ellendig ben om iets te kunnen doen.

Ga mijn baan kwijt raken erdoor. Had ik er maar nooit aan begonnen is wat er nu door m'n hoofd heen speelt. Er zijn zelfs dagen geweest waarin zelfmoord als een serieuze overweging spookte door mijn hoofd. Man, woorden schieten écht tekort in wat benzo's mij hebben aangedaan.

Dus, weet wat je jezelf op je hals haalt.. Of niet.. :wink:
Klik om te vergroten...
Nou, ze helpen wel met de angst/stress etc, ookal is het niet permanent, maar ik snap wat je bedoelt.

Goed dat je er vanaf bent, wel erg van je baan.. hopelijk kan je snel een oplossing vinden.

Ja zelfmoord (en de dood/dode dierbaren, in het algemeen) spookten soms wel een beetje door mijn hoofd voordat ik bromazolam ging gebruiken / heb gebruikt, maar ben niet actief suïcidaal.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#20
L-6 zei:
Hoe kan het dat ik nog leef dan eigenlijk trouwens? Gewoon lucky?
Klik om te vergroten...
Nou uhm, bij zulke grote hoeveelheden potente rc's benzo's, bestaat de kans dat je ademhaling vertraagd en of helemaal stopt. Dan denk je te gaan slapen en wordt je nooit meer wakker. Ook kan je stikken in je eigen saliva/braaksel.

Hoe vaker je het doet, hoe meer tolerantie.
Dus als je weken achter elkaar al bromazolam slikt, heb je een "hoge" tolerantie, en daardoor leef je waarschijnlijk nog.

Wij weten niet waarom het niet fataal was, maar wat we weten is dat Bromazolam fataal kan beëindigen, vooral zovaak met zulke hoeveelheden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."