#1
Nou uhm, bij zulke grote hoeveelheden potente rc's benzo's, bestaat de kans dat je ademhaling vertraagd en of helemaal stopt. Dan denk je te gaan slapen en wordt je nooit meer wakker. Ook kan je stikken in je eigen saliva/braaksel.Hoe kan het dat ik nog leef dan eigenlijk trouwens? Gewoon lucky?
Hoe vaker je het doet, hoe meer tolerantie.
Dus als je weken achter elkaar al bromazolam slikt, heb je een "hoge" tolerantie, en daardoor leef je waarschijnlijk nog.
Wij weten niet waarom het niet fataal was, maar wat we weten is dat Bromazolam fataal kan beëindigen, vooral zovaak met zulke hoeveelheden