Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam sterkte

Bromazolam sterkte

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
L-6 zei:
Hoe kan het dat ik nog leef dan eigenlijk trouwens? Gewoon lucky?
Klik om te vergroten...
Nou uhm, bij zulke grote hoeveelheden potente rc's benzo's, bestaat de kans dat je ademhaling vertraagd en of helemaal stopt. Dan denk je te gaan slapen en wordt je nooit meer wakker. Ook kan je stikken in je eigen saliva/braaksel.

Hoe vaker je het doet, hoe meer tolerantie.
Dus als je weken achter elkaar al bromazolam slikt, heb je een "hoge" tolerantie, en daardoor leef je waarschijnlijk nog.

Wij weten niet waarom het niet fataal was, maar wat we weten is dat Bromazolam fataal kan beëindigen, vooral zovaak met zulke hoeveelheden
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eens een zakje van 25 broma’s op in combinatie met Oxy genomen in een black-out.

Ik lag in het ziekenhuis op randje dood.
Ik zou die troep lekker achterwege laten.
Die shit kan je dood worden. Het sluipt erin en voor je het weet kun je niet meer (of moeilijk) terug.

Mijn hersenen zijn zo gefrituurd door alle benzo’s dat ik na 2 stuks nu al in een black-out terecht kom. Met alle gevolgen van dien!
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CloudSurfer zei:
Nou uhm, bij zulke grote hoeveelheden potente rc's benzo's, bestaat de kans dat je ademhaling vertraagd en of helemaal stopt. Dan denk je te gaan slapen en wordt je nooit meer wakker. Ook kan je stikken in je eigen saliva/braaksel.

Hoe vaker je het doet, hoe meer tolerantie.
Dus als je weken achter elkaar al bromazolam slikt, heb je een "hoge" tolerantie, en daardoor leef je waarschijnlijk nog.

Wij weten niet waarom het niet fataal was, maar wat we weten is dat Bromazolam fataal kan beëindigen, vooral zovaak met zulke hoeveelheden
Klik om te vergroten...
Ja dat klinkt wel logisch idd wbt tolerantie etc.
Heb ongeveer in 2,5 weken alles opgemaakt, zou ik nog last gaan krijgen van afkickverschijnselen of niet? Lijkt me niet dat de halfwaarde tijd zo erg verlengt wordt toch?
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cervenezvire zei:
En nou gaat hij door onder “happy drugs user” of hoe moet ik dat zien? Als hij een nieuw account aanmaakt met ander e-mail adres weten jullie dat toch niet? Of gaat dat op ip adres zodat jullie hem “in principe” altijd kunnen weren? Just curious.. Ik ben niet “vr gamer” Danny 46 of wie dan ook in zijn naam. Believe me 😂 Zien jullie vermoedelijk ook aan mijn ip.
Klik om te vergroten...
Nee, hij is geband. En als hij weer een account aanmaakt komen we daar ook wel achter.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#5
L-6 zei:
Hoe sterk is bromazolam nou eigenlijk in 2024? Aangezien ik er goed wat van heb gehad de afgelopen weken

En worden jullie er high van?
Klik om te vergroten...
Persoonlijk word ik er niet high van. Maar nogmaals. dit verschilt van persoon tot persoon. 3 mg Broma zou wel wat met je moeten doen - in principe.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#6
L-6 zei:
Sorry misschien had ik het anders moeten verwoorden; ‘wat is de beste benzo waar je ook wat high/euforisch van word?
Klik om te vergroten...
XTC? ahhahaha

Van welke benzo word je euforisch? Geen idee maat - daar zijn ze in principe ook niet. daar heb je andere/betere middelen voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."