#1
1x per weekNeem je amitriptyline wekelijks of dagelijks?
1x per weekNeem je amitriptyline wekelijks of dagelijks?
Bedankt voor de comments.Heb je mbt tot je zenuwpijn de hele molen aan witte jassen doorlopen?
Inclusief pijnpoli?
Nee voor pijn werkt dit middel anders dan voor depressie.Dan zal het weinig effect hebben.
Na een paar weken nemen wordt duidelijk of het werkt.
Werkt even goed.Op je vraag over benzos heb je zelf al min of meer al zelf antwoord gegeven.
Je doet het goed op de combinatie metizolam en flunitrazolam.
Dat werkt beter dan amitriptyline?
Dit werkt inderdaad wel goed maar van alle benzo's die ik geprobeerd heb is dit toch de zwakste en is zeer snel uitgewerkt.Een populaire farmaceutisch middel is temazepam.
Zeker, ik had voor de ban een behoorlijke voorraad van Clonazolam.Misschien is clonazolam nog iets?
Heb je Pregabaline al een keer geprobeerd?
Hmmm halfwaardetijd is 6 uur zie ik op Farmaceutisch Kompas.Is die kortwerkend?
Werkt ook iets anders dan benzo geloof ik. Recent goede verhalen over gehoord
Hmmm halfwaardetijd is 6 uur zie ik op Farmaceutisch Kompas.
Via de huisarts een verwijzing regelen is de juiste route.Bedankt voor de comments.
Kan ik naar een pijnpoli buiten mijn huisarts?
Of kan ik mijn huisarts op een manier verzoeken mij door te verwijzen?
Mijn huisarts weigert dit voor te schrijven na meerdere malen verzoek.Heb je Pregabaline al een keer geprobeerd?
Via mijn huisarts loopt dit spoor tot nu toe dood.Via de huisarts een verwijzing regelen is de juiste route.
Vergelijkbaar met pregabaline is Phenibut.Is die kortwerkend?
Werkt ook iets anders dan benzo geloof ik. Recent goede verhalen over gehoord
Van wat ik lees werk Pregabaline op de Gaba-b receptor.Schijnt ook een middel te zijn die minder verslavend werkt ivm geen benzo achtige.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."