#1
Ik heb het spul een poosje gebruikt. Ik snoof het in doseringen rond de 10-20 mg. Gaf me wat stimulatie zoals ritalin maar verder vond ik het geen geweldige stof. Misschien had ik meer moeten nemen?
Ja ik heb dit goedje ondertussen en aantal keer gehad. Geeft een lekkere rush bij het inslaan en je blijft daarna lekker helder en wakker. Wel goed op de dosering letten want wat bij 15mg nog lekker kan zijn, kan 20mg misschien al te veel worden. Ik vind het in ieder geval een heerlijk goedje en natuurlijk lekker goedkoopHey all,
Heeft iemand ervaring met deze stof ? En ik begreep dat het een poeder is en je dit moet snuiven? Kun je dit ook oraal nemen?
Alvast bedankt![]()
Dat bestaat in tabletten en poeder. Het poeder is per mg veel goedkoper. Ik ben niet zo’n fan van snuiven en kieper dat gewoon in een drankje. Werkt ook primaHey all,
Heeft iemand ervaring met deze stof ? En ik begreep dat het een poeder is en je dit moet snuiven? Kun je dit ook oraal nemen?
Alvast bedankt![]()
Lol, nee hoor. Moest gewooon wachten tot de O-DSMT hetv overnam.30mg 4f-methylfenidaat poeder en 3omg O-DSMT Poeder was slecht idee... ik ga dood
Lol, nee hoor. Moest gewooon wachten tot de O-DSMT hetv overnam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."