Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4F-MPH

4F-MPH

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het spul een poosje gebruikt. Ik snoof het in doseringen rond de 10-20 mg. Gaf me wat stimulatie zoals ritalin maar verder vond ik het geen geweldige stof. Misschien had ik meer moeten nemen?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik heb hier ervaring mee.
Het is zelfs 1 van m’n favoriete stimulanten.

Je kan het in een capsule gieten en ook snuiven idd. Persoonlijk vind ik bij nasale inname het effect iets fijner.
Het geeft in 1e instantie een prettige rush en heeft daarna amfetamine gelijkende effecten. Houd wel rekening met de na stimulatie die zich nog een tijdje kan doorzetten.

Check zeker PsychonautWiki voor de correcte doseringen, want ‘t is zeer potent spul!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het effect bestaat inderdaad uit een combinatie van euforie en stimulatie waarbij de stimulatie dubbel zo lang duurt dan de euforie.

Verder heb ik gemerkt dat er wat verschil is in kwaliteit, zo heeft mijn vendor een Chinese batch en een Europese batch, de Europese batch is een stuk beter dan de Chinese.

Dit spul is nogal potent en vereist een goede 0,001 weegschaal, aangezien je met milligramen werkt en zonder weegschaal al gauw overdoseert.

Van de Europese batch vind ik 10 a 12 mg al een goede dosering, Chinese batch kan 20mg nog wel.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de reacties. En krijg je grote pupillen van? Neem aan alleen bij "te" grote dosering?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij wat hogere doseringen krijg je wel van die grote upper doppen ja
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Hey all,
Heeft iemand ervaring met deze stof ? En ik begreep dat het een poeder is en je dit moet snuiven? Kun je dit ook oraal nemen?

Alvast bedankt:)
Klik om te vergroten...
Ja ik heb dit goedje ondertussen en aantal keer gehad. Geeft een lekkere rush bij het inslaan en je blijft daarna lekker helder en wakker. Wel goed op de dosering letten want wat bij 15mg nog lekker kan zijn, kan 20mg misschien al te veel worden. Ik vind het in ieder geval een heerlijk goedje en natuurlijk lekker goedkoop :)
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor een constanter maar langduriger en functioneel effect kun je het beter oraal nemen, terwijl nasaal geschikter is voor een korter durende recreatieve rush. De rush duurt aanzienlijk korter dan de fysieke stimulatie, dus verkijk je daar niet op en wees terughoudend met herdoseren.

4F-MPH heeft twee chirale centra die ieder links en rechts georiënteerd kunnen zijn wat dus vier verschillende enantiomeren oplevert: (±)-threo-4F-MPH en (±)-erythro-4F-MPH. Van deze enantiomeren is racemisch threo-4F-MPH het meest gelijkend op methylfenidaat. De exacte verhoudingen waarin deze enantiomeren voorkomen kan per batch verschillen en kan een verschil in effectiviteit en vooral potentie tussen batches onderling verklaren.

4F-MPH is potenter in gewicht, lijkt meer fysieke bijwerkingen te geven en lijkt minder effectief voor concentratie dan MPH. Volumetrisch doseren is gewenst gezien de potentie en steile dosis-effectcurve. Voor mij lijkt 7 mg oraal goed, terwijl 9 mg oraal al wat angst/onzekerheid kan geven. De werkingsduur is wat langer en het lijkt wat trager op te komen vergeleken met MPH.
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#8
30mg 4f-methylfenidaat poeder en 3omg O-DSMT Poeder was slecht idee... ik ga dood
Q
QueenirLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Hey all,
Heeft iemand ervaring met deze stof ? En ik begreep dat het een poeder is en je dit moet snuiven? Kun je dit ook oraal nemen?

Alvast bedankt:)
Klik om te vergroten...
Dat bestaat in tabletten en poeder. Het poeder is per mg veel goedkoper. Ik ben niet zo’n fan van snuiven en kieper dat gewoon in een drankje. Werkt ook prima
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De enige RC die ik nog echt leuk vind. Maar wel functioneel vooral.
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#11
The Curious Cat zei:
30mg 4f-methylfenidaat poeder en 3omg O-DSMT Poeder was slecht idee... ik ga dood
Klik om te vergroten...
Lol, nee hoor. Moest gewooon wachten tot de O-DSMT hetv overnam.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
The Curious Cat zei:
Lol, nee hoor. Moest gewooon wachten tot de O-DSMT hetv overnam.
Klik om te vergroten...

Goed dat je je voortgezette existentie een paar maanden laten nog even komt bevestigen maat. 👍
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey all,
Heeft iemand ervaring met deze stof ? En ik begreep dat het een poeder is en je dit moet snuiven? Kun je dit ook oraal nemen?

Alvast bedankt:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."