#1
Ben ook benieuwd naar de ervaringen! En ook van jou! Wanneer ben je van plan dit te doen?Heeft iemand hier ervaringen met 2-FMA? Ik en mijn vrienden zijn van plan 50mg te nemen
Ben ook benieuwd naar de ervaringen! En ook van jou! Wanneer ben je van plan dit te doen?Heeft iemand hier ervaringen met 2-FMA? Ik en mijn vrienden zijn van plan 50mg te nemen
Ik heb het een keer functioneel geprobeerd te gebruiken maar dat leidde tot constant herdoseren en inderdaad meer dan een nacht doorgaan met allerlei andere dingen dan het werk wat ik van plan was. 😅Ja, erg geschikt als functionele drug in kleine hoeveel heden, 15 tot 30 mg, goed voor een uurtje of 10.
Als je het leuk wil maken kan dat ook prima, iets meer nemen, 40/50 mg ofzo en om de 1,5 uur herdoseren doe ik dan, hou er dan wel rekening mee dat je waarschijnlijk een nacht overslaat, en dat je je beter niet in t openbaar vertoont omdat het voor je omgeving nogal duidelijk is dat je vreselijk strak staat, ontzettende kaakspanningen
Komt me niet helemaal onbekend voor idd, maar als ik rond de 15/20 mg blijf, in een capsule, niet gesnoven, dan valt het meeIk heb het een keer functioneel geprobeerd te gebruiken maar dat leidde tot constant herdoseren en inderdaad meer dan een nacht doorgaan met allerlei andere dingen dan het werk wat ik van plan was. 😅
En al wat ervaring om te delen ?Heeft iemand hier ervaringen met 2-FMA? Ik en mijn vrienden zijn van plan 50mg te nemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."