Ik weet niet hoe de andere mods erover denken, (dus correct me if I’m wrong
@Mevrouw Pløp,
@Eik,
@Mezelf)
maar wat mij betreft zou dit een uitzonderingssituatie zijn. Het noemen van de prijzen wat je in dit topic doet heeft namelijk een andere reden dan die waar de forumregel op gebaseerd is.
Als we nu heel politiek correct zouden zijn, zouden we misschien nog kunnen redeneren dat hier prijzen noemen alsnog niet wenselijk zou zijn met de argumentatie dat je mensen niet wil aanmoedigen dat ze elkaar (op dit forum) kunnen tippen over ‘bij welke prijs mogelijk problemen met banken ontstaan, dus bestel in kleine porties en liefst niet daar en daar, blabla’, o.i.d.
Maar aan de andere kant vind ik dat wij elkaar óók mogen waarschuwen voor praktijken die op oplichting lijken. Een ander soort harm reduction, als het ware. Is dan wel een beetje natte-vinger-werk (wat een gore uitdrukking trouwens, gadver!) want dat valt buiten de forumregels.
Bij jou lijkt het erop dat je geen insane grote bestelling hebt gedaan. En ook nog eens een middel dat hier nog legaal is. Plus, laten we wel wezen - bepaalde middelen, waaronder met name ook psychedelica, zijn gewoon hartstikke duur. Als je een beetje in wil slaan om van kortingen te profiteren dan zit je echt al relatief snel aan >200 euro in je mandje. Ikzelf bestel vaak een aantal dingen tegelijk om netto de verzendkosten te dekken. Maar als ik dan mijn digitale winkelmandje zie dan krijg ik een hartverzakking en dan haal ik er weer vanalles uit. En ik ben nog maar een sporadische gebruiker.
Ik ben benieuwd naar de kijk hierop van de overige mods.
En
@Innerscoop, als je echt denkt of als blijkt dat je opgelicht bent door een vendor of iemand die zich zo voordoet, laat het vooral aan ons (met name
@Eik gaat hierover) weten via PB. Heel vervelende situatie voor je, dit.
Komt dan ook nog bij dat je basically een van de misschien wel top 3 minst verslavende middelen hebt gekocht die iemand maar kan bedenken. 😂 5-MeO-DMT is zo heftig, dat reguleert zichzelf heus wel heeeeel prima, daar hebben we geen zogenaamd bezorgde overheden en jengelende banken voor nodig, lol. (Ik weet wel dat het zo niet helemaal werkt, maar toch, dat maakt het extra zuur voor jou.)