Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc combineren met ketamine

3mmc combineren met ketamine

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Haha ja ik snap het. Probleem bij mij is dus dat ik nooit zo goed ben in mini-beetjes keta nemen. Ik ben altijd overmoedig en neem altijd te veel, en dan vind ik het gewoon echt niet chill. Maar goed, @Kippenman is gewaarschuwd dus laat het hem maar zelf uitzoeken. Ik zou de kleinste sleutel aan je sleutelbos pakken in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Haha ja ik heb ook zulke vrienden😅
Ik heb dat eigenlijk alleen met mdma. Maar met keta is het wel echt velen malen kutter. Ook wel eens te veel gehad hoor, maar alleen in thuissettings.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Haha ja ik heb ook zulke vrienden😅
Ik heb dat eigenlijk alleen met mdma. Maar met keta is het wel echt velen malen kutter. Ook wel eens te veel gehad hoor, maar alleen in thuissettings.
Klik om te vergroten...
Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.

Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.

Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
Klik om te vergroten...
Moet zeggen dat ik ook op deze manier ketamine doe, vaak is mijn doel een k hole. Komende keer is anders, ik wil namelijk niet dat de ketamine de 3mmc gaat overheersen en ga daarom zoals ergens hier boven gezegd maar hele kleine sleutelpuntjes proberen totdat ik op een mooi punt zit.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
en neem altijd te veel, en dan vind ik het gewoon echt niet chill.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me echt af wat mensen dan ervaren. Ik heb echt heroïsche dosissen ketamine gehad (ook icm verschillende andere middelen), maar nog nooit heb ik gedacht: dit was teveel.

Iedereen reageert anders I guess. Ik ken er ook die van een mini puntje meteen al moeten kotsen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Ik vraag me echt af wat mensen dan ervaren. Ik heb echt heroïsche dosissen ketamine gehad (ook icm verschillende andere middelen), maar nog nooit heb ik gedacht: dit was teveel.

Iedereen reageert anders I guess. Ik ken er ook die van een mini puntje meteen al moeten kotsen.
Klik om te vergroten...
Nouja bijvoorbeeld afgelopen zondag was ik misselijk, een beetje duizelig en had ik moeite met de motoriek. En toen zat ik nog niet eens in de buurt van een k-hole.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.

Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook zo af en toe😅😆
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb een paar keer 3mmc ofwel miauw gecombineerd met ketamine. Het enige wat ik weet is dat ik mij echt heel goed er door voelde, maar wel echt heel vaag. Totaal niet actief en je bent soort van in je eigen wereldje ofso haha. Je zit in verschillende dimensies als je met andere mensen praat (in hoeverre dat lukt, want werd echt traag ook in reageren haha) Maar dit krijg je ook van alleen ketamine dus kan niet echt zeggen wat 3mmc toevoegde voor mij, het maakte wellicht de ketamine sterken.

Ik deed dit wel in bommetjes. En een keer had ik wel, omdat je niet echt goed tijd besef had, te veel bommetjes in korte tijd. Hierdoor ging ik wel echt hard haha (wss holen). Echter nooit misselijk of overgegeven. En wat hoeveelheid betreft, deed ik op gevoel.

Op 1 hand te tellen hoe vaak ik het heb gedaan, maar niet meer. Was leuk voor hoelang het duurde haha. Zorg wel dat er mensen bij zijn mocht je echt te ver gaan en zorg dat je met niet te veel begint
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heel fijne combinatie.
Als je het een aantal keer geprobeerd hebt is GHB ook geen slechte toevoeging.

3-mmc pluggen zodat het meteen opkomt, ketamine snuiven zodat ze de 3-mmc verzacht en je meer doet zweven en dan komt de GHB voor enorm veel euforie.


1721909952284.jpeg
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
KipEi zei:
Zorg wel dat er mensen bij zijn mocht je echt te ver gaan en zorg dat je met niet te veel begint
Klik om te vergroten...
was van plan om het in mijn eentje te doen, maar ik zal inderdaad met een kleine dosering ketamine in mijn neus beginnen als ik high ben van een bommetje 3mmc daarna kijken hoe ik mij voel en dan wellicht nog een kleine snuif ketamine doen.
Snuffelaar zei:
Heel fijne combinatie.
Als je het een aantal keer geprobeerd hebt is GHB ook geen slechte toevoeging.

3-mmc pluggen zodat het meteen opkomt, ketamine snuiven zodat ze de 3-mmc verzacht en je meer doet zweven en dan komt de GHB voor enorm veel euforie.
Klik om te vergroten...
was niet van plan om ooit ghb te doen als ik eerlijk ben, wel nog een vraag die nu in mij op komt. Is het mogelijk om met deze combinatie mijn normale stim activiteiten (stimfappen) te doen, als ik dus maar een klein beetje ketamine snuif?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kippenman zei:
was van plan om het in mijn eentje te doen morgen, maar ik zal inderdaad met een kleine dosering ketamine in mijn neus beginnen als ik high ben van een bommetje 3mmc daarna kijken hoe ik mij voel en dan wellicht nog een kleine snuif ketamine doen.

was niet van plan om ooit ghb te doen als ik eerlijk ben, wel nog een vraag die nu in mij op komt. Is het mogelijk om met deze combinatie mijn normale stim activiteiten (stimfappen) te doen, als ik dus maar een klein beetje ketamine snuif?
Klik om te vergroten...
Zekers. Zou niet meer dan 40mg doen.
Anders voel je je piemel niet echt meer denk ik.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Zekers. Zou niet meer dan 40mg doen.
Anders voel je je piemel niet echt meer denk ik.
Klik om te vergroten...
En als ik het zou omdraaien. Als ik k-hole, k-hole ik meestal 2x, ik begin rustig aan met een paar kleine lijntjes, een beetje genieten van het dissociatieve en vervolgens 2 hele dikke knoeperts. Als ik dan terug kom snuif ik nog 2 dikke lijnen ofwel ik zit dan op een avond aan 0,4/0,5 gram ketamine. Hoeveel 3-mmc zou je aan raden om te nuttigen, snuiven of bommen?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kippenman zei:
En als ik het zou omdraaien. Als ik k-hole, k-hole ik meestal 2x, ik begin rustig aan met een paar kleine lijntjes, een beetje genieten van het dissociatieve en vervolgens 2 hele dikke knoeperts. Als ik dan terug kom snuif ik nog 2 dikke lijnen ofwel ik zit dan op een avond aan 0,4/0,5 gram ketamine. Hoeveel 3-mmc zou je aan raden om te nuttigen, snuiven of bommen?
Klik om te vergroten...
200mg pluggen maar in jouw geval dan bommen.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heel eerlijk gezegd, qua sensatie een topper maar afhankelijk van je dosissen een potentiële dodelijke combinatie. PB als u de details wil lezen want zoals bij alles doen de variabelen ertoe.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik wil die details wel lezen maar kan jou geen PB sturen of zelfs maar @-en in deze reactie
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#15
wolftrance zei:
ik wil die details wel lezen maar kan jou geen PB sturen of zelfs maar @-en in deze reactie
Klik om te vergroten...
Dat account is gebanned.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Ik vraag me echt af wat mensen dan ervaren. Ik heb echt heroïsche dosissen ketamine gehad (ook icm verschillende andere middelen), maar nog nooit heb ik gedacht: dit was teveel.

Iedereen reageert anders I guess. Ik ken er ook die van een mini puntje meteen al moeten kotsen.
Klik om te vergroten...
De keren dat ik Ketamine heb gehad was ik misselijk maar echt overgeven is er nooit van gekomen. Ik had wel eigenlijk altijd spijt dat ik het genomen had maar weggooien deed ik het ook niet. Voor mij was het een soort van milde psychedelische wagenziekte in een zakje. 😅
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doe altijd een snuifje keta bij mijn 2/3mmc. Bevalt altijd goed. Nooit zwak, ziek of misselijk of wat dan ook
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Voor mij was het een soort van milde psychedelische wagenziekte in een zakje. 😅
Klik om te vergroten...

Maar da's toch lekker? 😜
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Maar da's toch lekker? 😜
Klik om te vergroten...
Het is ook mijn eigen schuld. Misschien had ik beter eerst dit kunnen nemen…

1723406960993.jpeg
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit is de combi waar ik dus zwaar verslaafd aan ben geraakt... inmiddels al een poosje clean kijk ermee uit vind het zelf de beste drugs/drugscombo die ik ooit heb gedaan de euforie van 3mmc+de wazige ket space=hemels!!!! Ik gebruikte uiteindelijk zo'n 1-2g 3mmc + 5/6g Ketamine per dag elke dosis was ong 200mg 3mmc en 400mg ketamine maar ik heb een hele hoge tolerantie voor ketamine dit is zeker niet aan te raden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."