Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc combineren met ketamine

3mmc combineren met ketamine

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pas wel op dat 3-MMC enorm de effecten van ketamine versterkt. Ik ben er zelf ook een paar keer (onaangenaam) verrast doordat de ketamine ineens echt veel harder aankwam en ik onverwacht en ongewild begon te holen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Haha ja ik snap het. Probleem bij mij is dus dat ik nooit zo goed ben in mini-beetjes keta nemen. Ik ben altijd overmoedig en neem altijd te veel, en dan vind ik het gewoon echt niet chill. Maar goed, @Kippenman is gewaarschuwd dus laat het hem maar zelf uitzoeken. Ik zou de kleinste sleutel aan je sleutelbos pakken in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Haha ja ik heb ook zulke vrienden😅
Ik heb dat eigenlijk alleen met mdma. Maar met keta is het wel echt velen malen kutter. Ook wel eens te veel gehad hoor, maar alleen in thuissettings.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Haha ja ik heb ook zulke vrienden😅
Ik heb dat eigenlijk alleen met mdma. Maar met keta is het wel echt velen malen kutter. Ook wel eens te veel gehad hoor, maar alleen in thuissettings.
Klik om te vergroten...
Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.

Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.

Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
Klik om te vergroten...
Moet zeggen dat ik ook op deze manier ketamine doe, vaak is mijn doel een k hole. Komende keer is anders, ik wil namelijk niet dat de ketamine de 3mmc gaat overheersen en ga daarom zoals ergens hier boven gezegd maar hele kleine sleutelpuntjes proberen totdat ik op een mooi punt zit.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
en neem altijd te veel, en dan vind ik het gewoon echt niet chill.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me echt af wat mensen dan ervaren. Ik heb echt heroïsche dosissen ketamine gehad (ook icm verschillende andere middelen), maar nog nooit heb ik gedacht: dit was teveel.

Iedereen reageert anders I guess. Ik ken er ook die van een mini puntje meteen al moeten kotsen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Ik vraag me echt af wat mensen dan ervaren. Ik heb echt heroïsche dosissen ketamine gehad (ook icm verschillende andere middelen), maar nog nooit heb ik gedacht: dit was teveel.

Iedereen reageert anders I guess. Ik ken er ook die van een mini puntje meteen al moeten kotsen.
Klik om te vergroten...
Nouja bijvoorbeeld afgelopen zondag was ik misselijk, een beetje duizelig en had ik moeite met de motoriek. En toen zat ik nog niet eens in de buurt van een k-hole.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.

Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook zo af en toe😅😆
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb een paar keer 3mmc ofwel miauw gecombineerd met ketamine. Het enige wat ik weet is dat ik mij echt heel goed er door voelde, maar wel echt heel vaag. Totaal niet actief en je bent soort van in je eigen wereldje ofso haha. Je zit in verschillende dimensies als je met andere mensen praat (in hoeverre dat lukt, want werd echt traag ook in reageren haha) Maar dit krijg je ook van alleen ketamine dus kan niet echt zeggen wat 3mmc toevoegde voor mij, het maakte wellicht de ketamine sterken.

Ik deed dit wel in bommetjes. En een keer had ik wel, omdat je niet echt goed tijd besef had, te veel bommetjes in korte tijd. Hierdoor ging ik wel echt hard haha (wss holen). Echter nooit misselijk of overgegeven. En wat hoeveelheid betreft, deed ik op gevoel.

Op 1 hand te tellen hoe vaak ik het heb gedaan, maar niet meer. Was leuk voor hoelang het duurde haha. Zorg wel dat er mensen bij zijn mocht je echt te ver gaan en zorg dat je met niet te veel begint
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Maar da's toch lekker? 😜
Klik om te vergroten...
Het is ook mijn eigen schuld. Misschien had ik beter eerst dit kunnen nemen…

1723406960993.jpeg
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is de combi waar ik dus zwaar verslaafd aan ben geraakt... inmiddels al een poosje clean kijk ermee uit vind het zelf de beste drugs/drugscombo die ik ooit heb gedaan de euforie van 3mmc+de wazige ket space=hemels!!!! Ik gebruikte uiteindelijk zo'n 1-2g 3mmc + 5/6g Ketamine per dag elke dosis was ong 200mg 3mmc en 400mg ketamine maar ik heb een hele hoge tolerantie voor ketamine dit is zeker niet aan te raden!
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aartsbok zei:
Heel eerlijk gezegd, qua sensatie een topper maar afhankelijk van je dosissen een potentiële dodelijke combinatie. PB als u de details wil lezen want zoals bij alles doen de variabelen ertoe.
Klik om te vergroten...
Dodelijk...? ik dacht altijd dat de ketamine juist de 3m een beetje verzacht😂
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mckomerrr zei:
Dit is de combi waar ik dus zwaar verslaafd aan ben geraakt... inmiddels al een poosje clean kijk ermee uit vind het zelf de beste drugs/drugscombo die ik ooit heb gedaan de euforie van 3mmc+de wazige ket space=hemels!!!! Ik gebruikte uiteindelijk zo'n 1-2g 3mmc + 5/6g Ketamine per dag elke dosis was ong 200mg 3mmc en 400mg ketamine maar ik heb een hele hoge tolerantie voor ketamine dit is zeker niet aan te raden!
Klik om te vergroten...
Wow dit zijn idd wel hele heftige dosis.
Doe zelf meestal 0.3 3mmc (300mg) en 0.02 keta (25mg) en dan ga ik al als een raket
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#13
swennie boi zei:
Wow dit zijn idd wel hele heftige dosis.
Doe zelf meestal 0.3 3mmc (300mg) en 0.02 keta (25mg) en dan ga ik al als een raket
Klik om te vergroten...
300mg 3mmc is wel aan de hoge kant voor mij ik wil echt puur die rush van de 3mmc zonder het energieke en helemaal weg zijn van de ket.... Ket moet de overhand nemen ipv de 3m
J
Jx3sLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor mij 3mmc en Ket is de meest geweldige combinatie geweest van alles wat ik ken. Door de 3mmc voelde elke absurditeit die de Ket creëerde als euforische trip. Ik ben helaas wel in de put gevallen door die combi. De 3mmc zorgde ervoor dat er geen rem meer op zat. Dus nadat ik oa ‘God gesproken had’ en al 2 nachten niet had geslapen, kon ik nog steeds niet stoppen. Rete verslavend deze combo maar te gek als je het diepste van je onderbewuste wil meemaken. Laatste jaar effe helemaal clean, kijken of mijn relatie met deze magische poedertjes weer beter gaat worden. Maar voor nu effe focus op de realiteit waarin andere mensen ook begrijpen wat ik bedoel :)
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
geachte forumleden,

Om de zoveel maanden gebruik ik 3mmc, ook gebruik ik heel sporadisch ketamine. Met beide heb ik ondertussen genoeg ervaring om te weten hoeveel ik kan hebben en wat voor mij het beste voelt. Ook weet ik hoe ik ervoor kan zorgen om mijn lichaam zo gezond mogelijk te houden tijdens en na gebruik, hier heb ik dus geen advies over nodig.

ergens op het internet las ik dat ketamine de scherpe randjes van 3mmc kan doen laten vervagen, ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben.
Ik weet dat 3mmc een upper is en dat ketamine een downer is en dat deze combinatie wellicht in grote hoeveelheden van beide niet goed is, echter zou ik dan de voor mij normale hoeveelheden 3mmc doen in de vorm van bommetjes en vervolgens een klein lijntje ketamine van 15-30mg.

Mijn vraag luidt dus als volgt: wat zijn jullie ervaringen met deze combinatie en wat zijn jullie adviezen?
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#16
We noemen die combi hier meta, zelf mix ik rond 15mg van beide in een lijntje en ik ervaar het meer als een wat heldere versie van het ketamine effect met een lichte euphoria boost. Nooit in echt grote hoeveelheden geprobeerd en is denk ook niet verstandig. Of je de 3m als bommetje moet kan wel maar lijkt me moeilijk te timen omdat de keta vrijwel direct werkt.

Mijn advies 15 om 15 mg of 20 om 20mg in een lijntje mixen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb deze combi ontzettend vaak gebruikt. Probeerde vaak te holen op de piek van de 3mmc. In mijn ogen een van de betere combi's. Voor mij werden de visuals er heviger van en voelde het alsof ik in een achtbaan door het universum zat.

Ik had er zelfs een dedicated playlist voor.

Dosering ga ik m'n vingers niet aan branden. Die lagen bij mij altijd erg hoog met deze combi.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
oké, ik begrijp van jullie alle drie dus dat 3mmc de effecten van ketamine flink versterken, hier ben ik echter niet naar op zoek, ik was juist van plan de 3mmc wat minder scherp te laten voelen, ik denk dat ik deze combi dan oversla of wellicht als ik klaar ben met de 3mmc dat ik nog even aan de ketamine ga.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kippenman zei:
geachte forumleden,

Om de zoveel maanden gebruik ik 3mmc, ook gebruik ik heel sporadisch ketamine. Met beide heb ik ondertussen genoeg ervaring om te weten hoeveel ik kan hebben en wat voor mij het beste voelt. Ook weet ik hoe ik ervoor kan zorgen om mijn lichaam zo gezond mogelijk te houden tijdens en na gebruik, hier heb ik dus geen advies over nodig.

ergens op het internet las ik dat ketamine de scherpe randjes van 3mmc kan doen laten vervagen, ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben.
Ik weet dat 3mmc een upper is en dat ketamine een downer is en dat deze combinatie wellicht in grote hoeveelheden van beide niet goed is, echter zou ik dan de voor mij normale hoeveelheden 3mmc doen in de vorm van bommetjes en vervolgens een klein lijntje ketamine van 15-30mg.

Mijn vraag luidt dus als volgt: wat zijn jullie ervaringen met deze combinatie en wat zijn jullie adviezen?
Klik om te vergroten...
JAHAAAAA GEWELDIG

Echt goeie vage space. Drugs die op je sero zitten + keta zijn denk ik toch echt m’n fave combo…
Ik vind het ook juist heel erg nice om het in de comedown te combineren. Maar soms snap ik écht voor en achter niet meer. Maar veelal ook de meta combo zoals hierboven, ik vind inderdaad dat de 3mmc dan net wat zweveriger en gezelliger wordt, scherpe randjes ervanaf.

Wees gewoon niet te overdreven met beide doseringen, keta is een echte stapeldrug en kan ineens te veel zijn!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel fijne combinatie.
Als je het een aantal keer geprobeerd hebt is GHB ook geen slechte toevoeging.

3-mmc pluggen zodat het meteen opkomt, ketamine snuiven zodat ze de 3-mmc verzacht en je meer doet zweven en dan komt de GHB voor enorm veel euforie.


1721909952284.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."