#1
Pas wel op dat 3-MMC enorm de effecten van ketamine versterkt. Ik ben er zelf ook een paar keer (onaangenaam) verrast doordat de ketamine ineens echt veel harder aankwam en ik onverwacht en ongewild begon te holen.
Haha ja ik heb ook zulke vrienden😅Haha ja ik snap het. Probleem bij mij is dus dat ik nooit zo goed ben in mini-beetjes keta nemen. Ik ben altijd overmoedig en neem altijd te veel, en dan vind ik het gewoon echt niet chill. Maar goed, @Kippenman is gewaarschuwd dus laat het hem maar zelf uitzoeken. Ik zou de kleinste sleutel aan je sleutelbos pakken in ieder geval.
Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.Haha ja ik heb ook zulke vrienden😅
Ik heb dat eigenlijk alleen met mdma. Maar met keta is het wel echt velen malen kutter. Ook wel eens te veel gehad hoor, maar alleen in thuissettings.
Moet zeggen dat ik ook op deze manier ketamine doe, vaak is mijn doel een k hole. Komende keer is anders, ik wil namelijk niet dat de ketamine de 3mmc gaat overheersen en ga daarom zoals ergens hier boven gezegd maar hele kleine sleutelpuntjes proberen totdat ik op een mooi punt zit.Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.
Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
en neem altijd te veel, en dan vind ik het gewoon echt niet chill.
Nouja bijvoorbeeld afgelopen zondag was ik misselijk, een beetje duizelig en had ik moeite met de motoriek. En toen zat ik nog niet eens in de buurt van een k-hole.Ik vraag me echt af wat mensen dan ervaren. Ik heb echt heroïsche dosissen ketamine gehad (ook icm verschillende andere middelen), maar nog nooit heb ik gedacht: dit was teveel.
Iedereen reageert anders I guess. Ik ken er ook die van een mini puntje meteen al moeten kotsen.
Ik ben ook zo af en toe😅😆Ja eigenlijk houd ik van dat net niet k-holen. Maar dat deed ik altijd alleen thuis op de bank terwijl ik natuurdocu's keek. En dan had ik alsnog vaak last van misselijkheid en het feit dat ik niet goed meer kon lopen. Maar goed, ik ben dus wel gewend om flinke scheppen te nemen. Zeg maar 100+ milligram per keer. Dus als ik dan zie wat voor iniemienie beetjes anderen soms nemsn dan denk ik van 'ja daag daar voel je toch niks van', en dan achteraf kom ik er weer achter dat ik te veel heb genomen en dat ik weer misselijk ben en niet zo sociaal. Maarja, anders vind ik het saai.
Je merkt al dat ik sowieso een haat-liefdeverhouding heb met ket.
Dodelijk...? ik dacht altijd dat de ketamine juist de 3m een beetje verzacht😂Heel eerlijk gezegd, qua sensatie een topper maar afhankelijk van je dosissen een potentiële dodelijke combinatie. PB als u de details wil lezen want zoals bij alles doen de variabelen ertoe.
Wow dit zijn idd wel hele heftige dosis.Dit is de combi waar ik dus zwaar verslaafd aan ben geraakt... inmiddels al een poosje clean kijk ermee uit vind het zelf de beste drugs/drugscombo die ik ooit heb gedaan de euforie van 3mmc+de wazige ket space=hemels!!!! Ik gebruikte uiteindelijk zo'n 1-2g 3mmc + 5/6g Ketamine per dag elke dosis was ong 200mg 3mmc en 400mg ketamine maar ik heb een hele hoge tolerantie voor ketamine dit is zeker niet aan te raden!
300mg 3mmc is wel aan de hoge kant voor mij ik wil echt puur die rush van de 3mmc zonder het energieke en helemaal weg zijn van de ket.... Ket moet de overhand nemen ipv de 3mWow dit zijn idd wel hele heftige dosis.
Doe zelf meestal 0.3 3mmc (300mg) en 0.02 keta (25mg) en dan ga ik al als een raket
JAHAAAAA GEWELDIGgeachte forumleden,
Om de zoveel maanden gebruik ik 3mmc, ook gebruik ik heel sporadisch ketamine. Met beide heb ik ondertussen genoeg ervaring om te weten hoeveel ik kan hebben en wat voor mij het beste voelt. Ook weet ik hoe ik ervoor kan zorgen om mijn lichaam zo gezond mogelijk te houden tijdens en na gebruik, hier heb ik dus geen advies over nodig.
ergens op het internet las ik dat ketamine de scherpe randjes van 3mmc kan doen laten vervagen, ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben.
Ik weet dat 3mmc een upper is en dat ketamine een downer is en dat deze combinatie wellicht in grote hoeveelheden van beide niet goed is, echter zou ik dan de voor mij normale hoeveelheden 3mmc doen in de vorm van bommetjes en vervolgens een klein lijntje ketamine van 15-30mg.
Mijn vraag luidt dus als volgt: wat zijn jullie ervaringen met deze combinatie en wat zijn jullie adviezen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."