Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 2C-E (15 mg): grote flop, maar ik leef nog!

1e keer 2C-E (15 mg): grote flop, maar ik leef nog!

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hanky8313 zei:
Stel ik wil bijv 16mg gebruiken of bijvoorbeeld 17mg gebruiken dan is dat vrij lastig om dat te wegen
Klik om te vergroten...

Haha, no offense, maar als je dat lastig vindt begin ik te begrijpen waar het misging 😋 Als er in elke capsule +-150mg zit (ervan uitgaande dat het goed gemixt is is dit dan 140mg vulstof+10mg 2ce), en je wil 16mg 2ce nemen, weeg je 150g/10*16=240mg af.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hanky8313 zei:
Wat ik niet snap: er zit volgens de vendor 10mg 2C-E in, en de rest is dan vulstof + de capsule
Klik om te vergroten...
Zoals al eerder vermeld: de vendor kletst uit z'n nek. Ga er maar van uit dat je rotzooi bij ze hebt gekocht en laat het anders testen. Dan weet je in ieder geval een week later of het daadwerkelijk 2C-E was dat je genomen hebt. RC's testen ze alleen op samenstelling, niet op gewicht helaas dus je zult het eigenlijk nooit meer te weten komen...
H
Hanky8313Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PeteSapai zei:
Haha, no offense, maar als je dat lastig vindt begin ik te begrijpen waar het misging 😋 Als er in elke capsule +-150mg zit (ervan uitgaande dat het goed gemixt is is dit dan 140mg vulstof+10mg 2ce), en je wil 16mg 2ce nemen, weeg je 150g/10*16=240mg af.
Klik om te vergroten...
Ik ben een beginnende drugsgebruiker :tilttearlaugh: dus vandaar de domme vragen en fouten :upsidedown:
H
Hanky8313Lid
01-01-2024, 00:00
#4
VJ_LSD72 zei:
Zoals al eerder vermeld: de vendor kletst uit z'n nek. Ga er maar van uit dat je rotzooi bij ze hebt gekocht en laat het anders testen. Dan weet je in ieder geval een week later of het daadwerkelijk 2C-E was dat je genomen hebt. RC's testen ze alleen op samenstelling, niet op gewicht helaas dus je zult het eigenlijk nooit meer te weten komen...
Klik om te vergroten...
Thnx, goede tip, ik ga het zsm laten testen
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb een tijdje geleden ook deze capsules gehad , ik en een vriend van me hadden 20 mg genomen en dat ging geweldig uiteraard met een beetje ketamine erbij later in de trip.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien verstandig op eens de weegschaal guide door te nemen.

De laatste keren dat ik bij deze vendor heb besteld, is inmiddels zo'n 5-6 jaar geleden. Destijds was dit de grootste Boef op de markt. Er ging zo veel mis. Bestellingen die niet klopten. Middelen die niet werkten. Ik heb er weleens a-php van gehad die helemaal niets deed.

Tegelijkertijd kan ik je wegingen niet goed volgen. Die capsules lijken helemaal vol te zitten. Dan hebben we het inderdaad over +-200mg. Niet over 20mg.

Je bent je ervan bewust dat 1mg één duizendste van een gram is?
Dus 0,001g. Niet 0,01g.

Wat voor weegschaal heb je?

Daarnaast kan je zelfs op een milligrammen weegschaal dosissen van 10mg niet nauwkeurig afwegen. Pas vanaf 15-20mg begint het enigzins nauwkeurig te worden. En dan nog heb je met gemak 2mg afwijking.
H
Hanky8313Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik het een sample laten testen bij novadic-kentron de uitkomst: Het is geen 2C-E maar 2C-T :thinking:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Misschien verstandig op eens de weegschaal guide door te nemen.

De laatste keren dat ik bij deze vendor heb besteld, is inmiddels zo'n 5-6 jaar geleden. Destijds was dit de grootste Boef op de markt. Er ging zo veel mis. Bestellingen die niet klopten. Middelen die niet werkten. Ik heb er weleens a-php van gehad die helemaal niets deed.

Tegelijkertijd kan ik je wegingen niet goed volgen. Die capsules lijken helemaal vol te zitten. Dan hebben we het inderdaad over +-200mg. Niet over 20mg.

Je bent je ervan bewust dat 1mg één duizendste van een gram is?
Dus 0,001g. Niet 0,01g.

Wat voor weegschaal heb je?

Daarnaast kan je zelfs op een milligrammen weegschaal dosissen van 10mg niet nauwkeurig afwegen. Pas vanaf 15-20mg begint het enigzins nauwkeurig te worden. En dan nog heb je met gemak 2mg afwijking.
Klik om te vergroten...
Plus… je hebt geen idee of het is opgevuld? Niet dat bindmiddel nodig is, want het zijn geen pellets maar capsules. Wat ook al interessant is als je pellets koopt. Maar goed ongetest weet je bar weinig en in dit geval zou ik al heulemaal m’n vraagtekens erbij zetten.

Ik zou ze laten testen ja.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
De zwavelgroep in 2C-T maakt het vaak fysiek meer belastend. Er zijn meldingen van significante lichamelijke ongemakken, zoals pijn in de maag, misselijkheid en braken. Bovendien heeft 2C-T in sommige gevallen een verhoogd risico op overdosering door de moeilijkheid van dosering, aangezien het gemakkelijk kan worden verward met andere stoffen van de 2C-familie.

-

Dat kan verklaren waarom je op het einde een beetje duizelig was. Goed van je dat je het hebt laten testen.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hanky8313 zei:
Ik het een sample laten testen bij novadic-kentron de uitkomst: Het is geen 2C-E maar 2C-T :thinking:
Klik om te vergroten...

Weet je zeker dat zij echt zeker zijn dat het 2C-T was, en dat hier niet hetzelfde geldt als bij 2C-EF? (Oftewel dat hun apparatuur het onderscheid niet kan maken, dus de uitslag foutief als 2C-T terugkomt.)
H
Hanky8313Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PeteSapai zei:
Weet je zeker dat zij echt zeker zijn dat het 2C-T was, en dat hier niet hetzelfde geldt als bij 2C-EF? (Oftewel dat hun apparatuur het onderscheid niet kan maken, dus de uitslag foutief als 2C-T terugkomt.)
Klik om te vergroten...
Thanks, ik zal vrijdag opnieuw bellen en kijken of ze me meer info kunnen geven. (2C-T lijkt redelijk zeldzaam dus ik hou een slag om de arm)
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
VJ_LSD72 zei:
Er is maar 1 vendor die deze pellets verkocht en volgens mij nemen die het niet zo nauw en lopen de kantjes er regelmatig van af. Dus test nu alles wat je bij deze vendor koopt / of hebt gekocht.
Klik om te vergroten...
Ik bestel ook altijd bij deze. Want ik heb exact diezelfde capsules. Pallets zijn toch pillen of heb ik t mis? M'n lsd bevalt gewoon altijd en is denk ik gewoon 100. De 2ce moet ik wel nog proberen maar nu ga ik toch wel erg twijfelen.
H
Hanky8313Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ReggaeBlaster zei:
Ik bestel ook altijd bij deze. Want ik heb exact diezelfde capsules. Pallets zijn toch pillen of heb ik t mis? M'n lsd bevalt gewoon altijd en is denk ik gewoon 100. De 2ce moet ik wel nog proberen maar nu ga ik toch wel erg twijfelen.
Klik om te vergroten...
Pellets zie mijn foto bovenaan de post.
H
Hanky8313Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nog contact gehad: de beste match die ze vonden, was met 2C-T. Dat betekent niet dat het met 100% zekerheid om 2C-T gaat, want ze hebben geen referentiestandaard voor deze stof en komen die zelden tegen. Het zou ook 2-CEF kunnen zijn. Met de analysemethoden die ze nu hebben, kunnen ze niet met volledige zekerheid vaststellen welke stof het precies is, maar het is in ieder geval geen 2C-E :thinking:
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hanky8313 zei:
Ik heb nog contact gehad: de beste match die ze vonden, was met 2C-T. Dat betekent niet dat het met 100% zekerheid om 2C-T gaat, want ze hebben geen referentiestandaard voor deze stof en komen die zelden tegen. Het zou ook 2-CEF kunnen zijn. Met de analysemethoden die ze nu hebben, kunnen ze niet met volledige zekerheid vaststellen welke stof het precies is, maar het is in ieder geval geen 2C-E :thinking:
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het melden. Ik had exact deze pellets eens gratis bij een bestelling gekregen, maar ik heb ze nu toch maar weggegooid. Ik vond het eerlijk gezegd sowieso al raar dat er groen poeder in de capsules zat en niet gewoon een of andere normale filler.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hanky8313 zei:
Ik heb nog contact gehad: de beste match die ze vonden, was met 2C-T. Dat betekent niet dat het met 100% zekerheid om 2C-T gaat, want ze hebben geen referentiestandaard voor deze stof en komen die zelden tegen. Het zou ook 2-CEF kunnen zijn. Met de analysemethoden die ze nu hebben, kunnen ze niet met volledige zekerheid vaststellen welke stof het precies is, maar het is in ieder geval geen 2C-E :thinking:
Klik om te vergroten...
Ai, dat is even teleurstellend. Dat is: 2C-EF is ook leuk, maar heb ik al, en ik was juist erg benieuwd naar 2C-E. Dat verklaart dan ook waarom deze vendor (als we het over dezelfde hebben, maar daar lijkt het wel op) de enige was die nog "2C-E" zou hebben.
Misschien dat ik de mijne dan voor de zekerheid ook nog ga laten testen, maar het lijkt er wel heel erg op dat het hetzelfde is; ook kleine capsules gevuld met +-200mg aan groen poeder.

ReggaeBlaster zei:
Pallets zijn toch pillen of heb ik t mis?
Klik om te vergroten...
Ik zie op DF inderdaad vaak dat 'pellet' gebruikt wordt voor pillen, maar capsules zijn ook pellets.

XMR zei:
Ik vond het eerlijk gezegd sowieso al raar dat er groen poeder in de capsules zat en niet gewoon een of andere normale filler.
Klik om te vergroten...
Is dat zo vreemd? Oprechte vraag, ik heb geen idee; ik heb op deze na enkel pillen en poeder gekocht. Poeder is nagenoeg altijd (gebroken) wit, dus als pillen uit zo veel verschillende kleurtjes kunnen bestaan (vanwege de vulstof), waarom dan de vulstof bij een capsule niet?
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#17
oef 😉
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#18
PeteSapai zei:
Ai, dat is even teleurstellend. Dat is: 2C-EF is ook leuk, maar heb ik al, en ik was juist erg benieuwd naar 2C-E. Dat verklaart dan ook waarom deze vendor (als we het over dezelfde hebben, maar daar lijkt het wel op) de enige was die nog "2C-E" zou hebben.
Misschien dat ik de mijne dan voor de zekerheid ook nog ga laten testen, maar het lijkt er wel heel erg op dat het hetzelfde is; ook kleine capsules gevuld met +-200mg aan groen poeder.


Ik zie op DF inderdaad vaak dat 'pellet' gebruikt wordt voor pillen, maar capsules zijn ook pellets.


Is dat zo vreemd? Oprechte vraag, ik heb geen idee; ik heb op deze na enkel pillen en poeder gekocht. Poeder is nagenoeg altijd (gebroken) wit, dus als pillen uit zo veel verschillende kleurtjes kunnen bestaan (vanwege de vulstof), waarom dan de vulstof bij een capsule niet?
Klik om te vergroten...
Bij een pil moet je sowieso al extra middelen toe voegen om het te laten binden, dan snap ik dat je gelijk wat kleurstof toevoegd.

In een capsule zou je in principe gewoon de actieve stof kunnen gooien en verder niks. Dan snap ik niet dat ze nog de noodzaak zien om er kleurstof aan toe te voegen. Desnoods gebruik je gekleurde capsules als je een kleurtje wilt, maar kleurstof in een doorzichtige capsule voelt voor mij toch gek aan.

Kan ook zijn doordat het de eerste keer was dat ik dit gezien heb. Normaal vulde ik zelf altijd mijn capsules met afgewogen poeder, dus dat zicht is voor mij "normaal".
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
XMR zei:
Bij een pil moet je sowieso al extra middelen toe voegen om het te laten binden, dan snap ik dat je gelijk wat kleurstof toevoegd.

In een capsule zou je in principe gewoon de actieve stof kunnen gooien en verder niks. Dan snap ik niet dat ze nog de noodzaak zien om er kleurstof aan toe te voegen. Desnoods gebruik je gekleurde capsules als je een kleurtje wilt, maar kleurstof in een doorzichtige capsule voelt voor mij toch gek aan.

Kan ook zijn doordat het de eerste keer was dat ik dit gezien heb. Normaal vulde ik zelf altijd mijn capsules met afgewogen poeder, dus dat zicht is voor mij "normaal".
Klik om te vergroten...
Gekleurde vulstof is zeker een beetje gek, maar misschien is het gevuld met al voorgekleurde vulstof? Of wilden ze de capsules gewoon iets vrolijker eruit laten zien :wink:

Vulmiddel in capsules lijkt mij ook redelijk nutteloos, persoonlijk doe je dat natuurlijk niet. Als ik probeer redenen te bedenken waarom wel: ik kan me voorstellen dat dit in de verkoop netter staat dan een capsule voor 5% gevuld. En je hoeft minder precies te zijn bij het afwegen. Elke capsule met 10mg vullen is lastiger dan 1 doos met 190g vulmiddel en 10g 2C-E goed mixen en dan elke capsule met +-200mg vullen. Zit je er in het 1e geval +5mg naast is dat 50% (potentiëel gevaarlijk voor de consument, maar veel belangrijker: daar gaat je winst!), in het 2e geval is het slechts 2.5%. (En dat zie ik ook in mijn capsules: die gaan van 190-221mg.)

Maar goed, al met al (nog) een reden om niet voor capsules te gaan, maar gewoon zelf poeder te kopen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
PeteSapai zei:
Gekleurde vulstof is zeker een beetje gek, maar misschien is het gevuld met al voorgekleurde vulstof? Of wilden ze de capsules gewoon iets vrolijker eruit laten zien :wink:

Vulmiddel in capsules lijkt mij ook redelijk nutteloos, persoonlijk doe je dat natuurlijk niet. Als ik probeer redenen te bedenken waarom wel: ik kan me voorstellen dat dit in de verkoop netter staat dan een capsule voor 5% gevuld. En je hoeft minder precies te zijn bij het afwegen. Elke capsule met 10mg vullen is lastiger dan 1 doos met 190g vulmiddel en 10g 2C-E goed mixen en dan elke capsule met +-200mg vullen. Zit je er in het 1e geval +5mg naast is dat 50% (potentiëel gevaarlijk voor de consument, maar veel belangrijker: daar gaat je winst!), in het 2e geval is het slechts 2.5%. (En dat zie ik ook in mijn capsules: die gaan van 190-221mg.)

Maar goed, al met al (nog) een reden om niet voor capsules te gaan, maar gewoon zelf poeder te kopen.
Klik om te vergroten...

Ik zie nog een mogelijke reden: het slikt makkelijker door.

Ken je dat? Van die capsules die keihard gaan drijven in je mond met water? 🤣

Maar inderdaad, als je zelf afweegt zou je dat nooit doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."