Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 2C-E (15 mg): grote flop, maar ik leef nog!

1e keer 2C-E (15 mg): grote flop, maar ik leef nog!

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hanky8313Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog contact gehad: de beste match die ze vonden, was met 2C-T. Dat betekent niet dat het met 100% zekerheid om 2C-T gaat, want ze hebben geen referentiestandaard voor deze stof en komen die zelden tegen. Het zou ook 2-CEF kunnen zijn. Met de analysemethoden die ze nu hebben, kunnen ze niet met volledige zekerheid vaststellen welke stof het precies is, maar het is in ieder geval geen 2C-E :thinking:
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hanky8313 zei:
Ik heb nog contact gehad: de beste match die ze vonden, was met 2C-T. Dat betekent niet dat het met 100% zekerheid om 2C-T gaat, want ze hebben geen referentiestandaard voor deze stof en komen die zelden tegen. Het zou ook 2-CEF kunnen zijn. Met de analysemethoden die ze nu hebben, kunnen ze niet met volledige zekerheid vaststellen welke stof het precies is, maar het is in ieder geval geen 2C-E :thinking:
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het melden. Ik had exact deze pellets eens gratis bij een bestelling gekregen, maar ik heb ze nu toch maar weggegooid. Ik vond het eerlijk gezegd sowieso al raar dat er groen poeder in de capsules zat en niet gewoon een of andere normale filler.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hanky8313 zei:
Ik heb nog contact gehad: de beste match die ze vonden, was met 2C-T. Dat betekent niet dat het met 100% zekerheid om 2C-T gaat, want ze hebben geen referentiestandaard voor deze stof en komen die zelden tegen. Het zou ook 2-CEF kunnen zijn. Met de analysemethoden die ze nu hebben, kunnen ze niet met volledige zekerheid vaststellen welke stof het precies is, maar het is in ieder geval geen 2C-E :thinking:
Klik om te vergroten...
Ai, dat is even teleurstellend. Dat is: 2C-EF is ook leuk, maar heb ik al, en ik was juist erg benieuwd naar 2C-E. Dat verklaart dan ook waarom deze vendor (als we het over dezelfde hebben, maar daar lijkt het wel op) de enige was die nog "2C-E" zou hebben.
Misschien dat ik de mijne dan voor de zekerheid ook nog ga laten testen, maar het lijkt er wel heel erg op dat het hetzelfde is; ook kleine capsules gevuld met +-200mg aan groen poeder.

ReggaeBlaster zei:
Pallets zijn toch pillen of heb ik t mis?
Klik om te vergroten...
Ik zie op DF inderdaad vaak dat 'pellet' gebruikt wordt voor pillen, maar capsules zijn ook pellets.

XMR zei:
Ik vond het eerlijk gezegd sowieso al raar dat er groen poeder in de capsules zat en niet gewoon een of andere normale filler.
Klik om te vergroten...
Is dat zo vreemd? Oprechte vraag, ik heb geen idee; ik heb op deze na enkel pillen en poeder gekocht. Poeder is nagenoeg altijd (gebroken) wit, dus als pillen uit zo veel verschillende kleurtjes kunnen bestaan (vanwege de vulstof), waarom dan de vulstof bij een capsule niet?
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#4
oef 😉
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
PeteSapai zei:
Ai, dat is even teleurstellend. Dat is: 2C-EF is ook leuk, maar heb ik al, en ik was juist erg benieuwd naar 2C-E. Dat verklaart dan ook waarom deze vendor (als we het over dezelfde hebben, maar daar lijkt het wel op) de enige was die nog "2C-E" zou hebben.
Misschien dat ik de mijne dan voor de zekerheid ook nog ga laten testen, maar het lijkt er wel heel erg op dat het hetzelfde is; ook kleine capsules gevuld met +-200mg aan groen poeder.


Ik zie op DF inderdaad vaak dat 'pellet' gebruikt wordt voor pillen, maar capsules zijn ook pellets.


Is dat zo vreemd? Oprechte vraag, ik heb geen idee; ik heb op deze na enkel pillen en poeder gekocht. Poeder is nagenoeg altijd (gebroken) wit, dus als pillen uit zo veel verschillende kleurtjes kunnen bestaan (vanwege de vulstof), waarom dan de vulstof bij een capsule niet?
Klik om te vergroten...
Bij een pil moet je sowieso al extra middelen toe voegen om het te laten binden, dan snap ik dat je gelijk wat kleurstof toevoegd.

In een capsule zou je in principe gewoon de actieve stof kunnen gooien en verder niks. Dan snap ik niet dat ze nog de noodzaak zien om er kleurstof aan toe te voegen. Desnoods gebruik je gekleurde capsules als je een kleurtje wilt, maar kleurstof in een doorzichtige capsule voelt voor mij toch gek aan.

Kan ook zijn doordat het de eerste keer was dat ik dit gezien heb. Normaal vulde ik zelf altijd mijn capsules met afgewogen poeder, dus dat zicht is voor mij "normaal".
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
XMR zei:
Bij een pil moet je sowieso al extra middelen toe voegen om het te laten binden, dan snap ik dat je gelijk wat kleurstof toevoegd.

In een capsule zou je in principe gewoon de actieve stof kunnen gooien en verder niks. Dan snap ik niet dat ze nog de noodzaak zien om er kleurstof aan toe te voegen. Desnoods gebruik je gekleurde capsules als je een kleurtje wilt, maar kleurstof in een doorzichtige capsule voelt voor mij toch gek aan.

Kan ook zijn doordat het de eerste keer was dat ik dit gezien heb. Normaal vulde ik zelf altijd mijn capsules met afgewogen poeder, dus dat zicht is voor mij "normaal".
Klik om te vergroten...
Gekleurde vulstof is zeker een beetje gek, maar misschien is het gevuld met al voorgekleurde vulstof? Of wilden ze de capsules gewoon iets vrolijker eruit laten zien :wink:

Vulmiddel in capsules lijkt mij ook redelijk nutteloos, persoonlijk doe je dat natuurlijk niet. Als ik probeer redenen te bedenken waarom wel: ik kan me voorstellen dat dit in de verkoop netter staat dan een capsule voor 5% gevuld. En je hoeft minder precies te zijn bij het afwegen. Elke capsule met 10mg vullen is lastiger dan 1 doos met 190g vulmiddel en 10g 2C-E goed mixen en dan elke capsule met +-200mg vullen. Zit je er in het 1e geval +5mg naast is dat 50% (potentiëel gevaarlijk voor de consument, maar veel belangrijker: daar gaat je winst!), in het 2e geval is het slechts 2.5%. (En dat zie ik ook in mijn capsules: die gaan van 190-221mg.)

Maar goed, al met al (nog) een reden om niet voor capsules te gaan, maar gewoon zelf poeder te kopen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
PeteSapai zei:
Gekleurde vulstof is zeker een beetje gek, maar misschien is het gevuld met al voorgekleurde vulstof? Of wilden ze de capsules gewoon iets vrolijker eruit laten zien :wink:

Vulmiddel in capsules lijkt mij ook redelijk nutteloos, persoonlijk doe je dat natuurlijk niet. Als ik probeer redenen te bedenken waarom wel: ik kan me voorstellen dat dit in de verkoop netter staat dan een capsule voor 5% gevuld. En je hoeft minder precies te zijn bij het afwegen. Elke capsule met 10mg vullen is lastiger dan 1 doos met 190g vulmiddel en 10g 2C-E goed mixen en dan elke capsule met +-200mg vullen. Zit je er in het 1e geval +5mg naast is dat 50% (potentiëel gevaarlijk voor de consument, maar veel belangrijker: daar gaat je winst!), in het 2e geval is het slechts 2.5%. (En dat zie ik ook in mijn capsules: die gaan van 190-221mg.)

Maar goed, al met al (nog) een reden om niet voor capsules te gaan, maar gewoon zelf poeder te kopen.
Klik om te vergroten...

Ik zie nog een mogelijke reden: het slikt makkelijker door.

Ken je dat? Van die capsules die keihard gaan drijven in je mond met water? 🤣

Maar inderdaad, als je zelf afweegt zou je dat nooit doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."