Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inleiding: Het PlanDoor een wijziging in mijn agenda had ik zondag vrij en besloot dat het een goed moment was om te gaan trippen. Op zaterdagavond had ik mijn vriendin overtuigd dat het een goed idee was, en zij was bereid om als trip sitter te fungeren. Het huis was opgeruimd, ik had eten in huis, en de muziek was uitgezocht. Set en setting, check. Voorbereiding: Magnesium, Gemberthee en CapsulesIk had goed geslapen, maar werd een uur later wakker dan gepland. Ik neem een tablet magnesium en drink een halve kop gemberthee. Omdat ik niet zeker wist of ik al magnesium had genomen, neem ik er nog eentje. De inhoud van 1,5 capsule los ik op in water en drink ik met de rest van de thee op een lege maag. De Paniek: Is Dit Te Veel?Na 15 minuten realiseer ik me dat ik de capsules beter had kunnen wegen met een weegschaal. Ik had het geprobeerd, maar de weegschaal gaf telkens verschillende waardes aan. Dus ik dacht: "1 capsule is 10 mg volgens de leverancier, dus 1,5 capsule moet ongeveer 15 mg zijn." Maar toen legde ik een nieuwe capsule op de weegschaal (ik had een hele voorraad gekocht) en de waarde was 22 mg. Ik begin in paniek te raken en denk: "Fuck, 22 + 11 = 33 mg, is veel te veel!" De paniek slaat toe. Hoe kan het zijn dat iets dat door de leverancier als 10 mg wordt aangeduid, bij mij op de weegschaal 22 mg aangeeft? Snap ik de eenheden wel goed? Heb ik misschien veel te veel genomen? Ik had een YouTube-video gezien waarin expliciet werd gezegd: "Je hebt maar een heel klein beetje van dit spul nodig." Maar wat is een "heel klein beetje"? Ik begin te flippen en denk dat ik wel eens een veel te grote dosis heb genomen, en de gedachten komen op dat het helemaal mis zou kunnen gaan. Ik had gehoord dat, in tegenstelling tot LSD, een overdosis van deze stof mogelijk dodelijk kan zijn. Acties: Overgeven en AccepterenIk probeer over te geven, maar helaas lukt het niet. Ik besluit op bed te gaan liggen en mijn lot te accepteren, angstig, maar hopend op een goede afloop. Geen Effect: De Lange WachtNa een uur voel ik nog niets, alleen de angst dat het verkeerd zal aflopen, met af en toe een gevoel van nieuwsgierigheid naar de trip. Na twee uur voel ik nog steeds niets. Ik ben blij dat het niet werkt, maar weet dat het alsnog ineens kan inslaan, dus ik blijf zitten/liggen om de tijd door te brengen. Na drie uur voel ik nog steeds niets en raak opgelucht. Ik ben een beetje teleurgesteld dat ik geen trip heb, maar dat ik nog leef en helder ben, maakt me blij. Tegelijkertijd ben ik verward en begrijp ik niet waarom de stof helemaal niet lijkt te werken. Het Einde: Opluchting en LachenDe rest van de dag voel ik me wat verward en duizelig, maar gelukkig is alles goed gekomen. 's Avonds ben ik blij dat ik het er zo van af heb gebracht en samen met mijn vriendin kunnen we er wel om lachen. Analyse Achteraf: Wat Ging Er Mis?Er zijn veel verbeterpunten qua voorbereiding. Eyeballing is natuurlijk de grootste zonde. Zou mijn paniek vooraf ervoor gezorgd kunnen hebben dat het niet aansloeg? Of zit er helemaal geen 2C-E in? Hopelijk kan het ergens laten testen binnenkort. 2C-E pellets (5x10mg) (volgens de vendor). 1 helemaal leeg + 1 half leeg (lastig te zien) door mijn 1e keer gebruik"
"Dit is de envelope, met daarin 5 capsules. 2C-E pellets (5x10mg) (volgens de vendor). Ik begrijp de gewichten ook nog niet echt goed. Maar ik heb 1,5 capsule op en er gebeurde weinig. (Volgens mij zijn alle capsules even groot en wegen hetzelfde, ik zal het nog wel even nawegen) Volgens mij is hetzelfde: 190 tot 221 mg zoals jij aangeeft per capsule."
"Ja kennelijk was mijn angst & adrenaline zo hoog dat er geen trip effect was. (vreemd ook dat ik geen body load effect had, dat had ik de 1e keer met 1CP-LSD wel, maar ik ben daarna magnesium en gember thee gaan gebruiken en dat hielp een hoop). Ik zal Alexander Shulgin ff bellen en mijn ervaringen delen Ik heb ze even nagewogen en ze zijn allen rond de 0.20 - 0.21 gram dus 200 - 210mg. Wat ik niet snap: er zit volgens de vendor 10mg 2C-E in, en de rest is dan vulstof + de capsule. Stel ik wil bijv 16mg gebruiken of bijvoorbeeld 17mg gebruiken dan is dat vrij lastig om dat te wegen. Kennelijk is het boven de 15mg niet meer linear maar ("2C-E has a very steep dose-response curve as compared to many other 2C's - a small increase in dose can evoke a significantly stronger response)" : https://drugs-forum.com/wiki/2C-E Volgens chatgtp:"
"Hanky8313 zei: Uiteindelijk heb ik de gok genomen en 150 MCG (1CP LSD) genomen en een 2 maanden geleden mijn 1e LSD trip gehad. Het was me erg goed bevallen en vorige week 180 MCG genomen, tevens erg goed bevallen. Ik heb wat ervaring met paddo's, voor de rest geen enkele andere drugs dan hash/wiet/alcohol en ben van plan om nog veel meer te gaan experimenteren! Klik om te vergroten... Graag jullie advies: Ik wil binnenkort weer een keer de magische wereld verkennen met 1CP, dat zal mijn 3e trip LSD zijn. Mijn 1e 2 trips met 1CP-LSD was prima te doen 150mcg en 180mcg maar het was OK maar had er meer van verwacht. Ik wil nu dus een tandje erbij. Ik zorg voor goede set & setting. Ik heb nu blotters in huis van 100MCG. Ik zat te denken om 3 zegels te nemen, dus 300mcg in totaal. (De zegels komen van dezelfde leverancier, maar heb ik dus nog niet getest)"
"XMR zei: 300mcg gaat een stuk sterker zijn dan 150 en 180 (misschien wel meer dan 2x zo sterk voor je gevoel), maar als je daar op voorbereid bent denk ik dat het prima kan. Maak je je toch een beetje zorgen, dan zou ik eerst de tussenstap naar 250mcg doen voordat je naar 300 gaat. Klik om te vergroten... 300mcg genomen, trip report: https://drugsforum.nl/threads/300-m...aar-na-de-dampkring-was-het-waanzinnig.78090/"
"De Dunne zei: Is er verschil in de juiste dosering qua mic tussen 1P-LSD en 1cP-LSD? Ik bedoel zijn ze even potent? Ik ben met 1P ruim bekend en ervaren. Wel in de lagere dosering. Nu 1cP pellets van 10 mic per stuk besteld. Merken jullie verschil tussen 1P en 1cP? Klik om te vergroten... Ik heb alleen ervaring met 1cP-LSD, in pallet en blotter vorm. Beide prima spul."
"PeteSapai zei: Haha, no offense, maar als je dat lastig vindt begin ik te begrijpen waar het misging 😋 Als er in elke capsule +-150mg zit (ervan uitgaande dat het goed gemixt is is dit dan 140mg vulstof+10mg 2ce), en je wil 16mg 2ce nemen, weeg je 150g/10*16=240mg af. Klik om te vergroten... Ik ben een beginnende drugsgebruiker dus vandaar de domme vragen en fouten"
"VJ_LSD72 zei: Zoals al eerder vermeld: de vendor kletst uit z'n nek. Ga er maar van uit dat je rotzooi bij ze hebt gekocht en laat het anders testen. Dan weet je in ieder geval een week later of het daadwerkelijk 2C-E was dat je genomen hebt. RC's testen ze alleen op samenstelling, niet op gewicht helaas dus je zult het eigenlijk nooit meer te weten komen... Klik om te vergroten... Thnx, goede tip, ik ga het zsm laten testen"
"Ik het een sample laten testen bij novadic-kentron de uitkomst: Het is geen 2C-E maar 2C-T"
"PeteSapai zei: Weet je zeker dat zij echt zeker zijn dat het 2C-T was, en dat hier niet hetzelfde geldt als bij 2C-EF? (Oftewel dat hun apparatuur het onderscheid niet kan maken, dus de uitslag foutief als 2C-T terugkomt.) Klik om te vergroten... Thanks, ik zal vrijdag opnieuw bellen en kijken of ze me meer info kunnen geven. (2C-T lijkt redelijk zeldzaam dus ik hou een slag om de arm)"