Hee stelletje drugsmisbruikers,
Ben eigenlijk pas net lid, wou weten of jullie ook wel is iemand hebben ontmoet op dit forum waar je verliefd op werdt.
Je weet wel zo'n vaag drugsmeisje veels te mooi om uberhaupt in te loggen op zo'n ranzige dope site als de deze.Op Lexa bijvoorbeeld daar zuipen die vrouwen alleen maar wijn, ik hou van een wijntje en een filmpje.
En dat vind ik wel zo nep ..... ze willen gewoon niet toegeven dat ze ook dope gebruiken en ik wil een vrouw ontmoeten die dope gebruikt. Wat moet je dan nog op Lexa en dat kost nog geld ook.
Tsja op dit forum hoef je niet ver te zoeken het zijn hier allemaal dopeheads. Je hoeft alleen nog maar je favoriete drugs uittezoeken en daarbij een leuke meid.
Tsja zo'n droom meisje kwam ik laatst tegen .... liefst 22 jaar blauwe ogen en een strak lichaampje
![:confused:]()
ik ben net eind 30 dus ik bruis en bloei !! :P
Nou ja ik wou ff mijn ' hartje ' luchten en jullie de goede moed inspreken.
Want een datingsite werkt 1000 x minder dan deze dopesite.
Hulde aan dit forum, hulde aan het lot en geluk, hulde aan de liefde.
Stonie