Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is...

Liefde is...

772 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jup.
En de speed is niet eens trouw. Hij heeft meerdere liefdes.
Focking bastard :openmouth:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha :tongueout: mijne niet :tongueout: elke kruimeltje is MINE :tongueout:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
DjTrips zei:
haha :tongueout: mijne niet :tongueout: elke kruimeltje is MINE :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat denk je maar.
Je zult branden in de vergetelheid van de eenzijdige liefde.


huhu
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar nu is deze liefde nog mooi en houd mij wakker
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
kaalkopje zei:
maar nu is deze liefde nog mooi en houd mij wakker
Klik om te vergroten...

Ben ik met je eens.
Wat is het toch een schátje :hearteyes:




:(
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#6
liefde is heel lief zijn tegen elkaar, cadeautjes krijgen ^^ en vooral eerlijk zijn :hearteyes:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
***Star_System*** zei:
liefde is heel lief zijn tegen elkaar, cadeautjes krijgen ^^ en vooral eerlijk zijn :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja he :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
liefde is, samen branden in hel
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Liefde is samen naar de shop gaan. <3
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Liefde is, elkaar bellen :), om vervolgens de tijd te vergeten, en uren door te kunnen lullen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
liefde is, de tijd vergeten als je elkaar spreekt of ziet
p
poisonLid
01-01-2024, 00:00
#12


liefde is gwoon genietenvan het leven op jouw manier. liefde voor het leven.want als je dat niet lief is kun je net zo goed stoppen. en als je verliefd bent op het leven dan is het leven ook leuk.
maar de grootste liefde is als je kind zegt ik hou van jou. zo'n kind zegt dat puur en zonder bedoelingen. gewoon omdat ze het meent.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
poison zei:
maar de grootste liefde is als je kind zegt ik hou van jou. zo'n kind zegt dat puur en zonder bedoelingen. gewoon omdat ze het meent.
Klik om te vergroten...

Yep, dáár toost ik op! :beer:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
liefde is wat er ook gebeurt, die persoon graag zien, boven alles,boven geld, dat je eigen leven ervoor wil geven, voor een glimp van haar lach...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
:openmouth:
P
Patta_freakLid
01-01-2024, 00:00
#16
''liefde is een verdraaid beeld van houden van... wanneer je iemand liefhebt betekent dit dat je bij elkaar wil zijn tot de een het niet meer ziet zitten en de ander achterblijft met de kapotgeslagen resten van wat het ooit was of geweest had moeten zijn... dit is bij 97% van de gevallen, er zijn uitzonderingen maar helaas zijn deze niet te herkennen voordat het te laat is'' - Per Verz
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat was zeker een pervers mannetje.

Dijenkletser.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is nog eens onzin ook nog. I believe in love.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Patta_freak zei:
''liefde is een verdraaid beeld van houden van... wanneer je iemand liefhebt betekent dit dat je bij elkaar wil zijn tot de een het niet meer ziet zitten en de ander achterblijft met de kapotgeslagen resten van wat het ooit was of geweest had moeten zijn... dit is bij 97% van de gevallen, er zijn uitzonderingen maar helaas zijn deze niet te herkennen voordat het te laat is'' - Per Verz
Klik om te vergroten...

Mooi gesproken. En klopt inderdaad voor 97%. Ik ben momenteel heel verliefd en hoop dat ik niet bij die 97% eindig. Want dan breekt me hart in 1000 stukken en daar is geen lijn voor. Maar je ziet het pas als de relatie uit is. Je kan het niet voorspellen. Dus ik geniet met van elke dag :)

Love me meisie :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...39
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."