Punt 1: kan wel eens waar zijn ja.. Hoewel ik dat nog altijd niet 'wil' of 'kan' beseffen.
Punt 2: Dikwijls.
Punt 3: Niet waar en tegelijk ook weer waar.
liefde is mooi als het beantwoord word. als dat niet zo is .. dan is het enorm kut en ga je je er niet beter op voelen.
#9
Maak me gek
#10
Liefde is iets moois.. iets onbeschrijfelijks
#11
You're welcome
#12
Echte ware liefde is met geen gevoel te onschrijven. En gelukkig voel ik dat op dit moment. Heb me nog nooit zo geweldig gevoeld. Het gevoel alsof je constant al onder invloed bent
Maar liefde is en blijft ook heel moeilijk.
Ik vind die liefde is.... plaatjes geweldig :P Zijn er 1000 den van
#13
There is no love, maar hij is wel in zicht
#14
Geen zij ?
#15
Is 't in om oude topics weer nieuw leven in te blazen?