#1
de eerste keer scheerbultjes bij mij was in 2 a 3 dagen over, alleen geen enkel haartje groeit even snel
Maakt toch niet veel uit voor scheermesjes ? Ik heb er ook al goedkope gehad en die dingen worden gewoon verschrikkelijk snel bot, maar ze werken wel 2 keer ofzo.cropp zei:ik heb om eerlijk te zijn de aller aller goedkoopste scheermesjes die ik kon vinden bij de aldi
cropp zei:ik heb om eerlijk te zijn de aller aller goedkoopste scheermesjes die ik kon vinden bij de aldi
lolvode zei:Ik neem gewoon een scheermesje van mn vriend en gebruik cremespoeling van mn haar als scheerschuim.Nooit last van bultjes of jeuk
Ik doe het scheermesje kaal op de huid! Geen schuim of andere shitEllesdee zei:lolvode zei:Ik neem gewoon een scheermesje van mn vriend en gebruik cremespoeling van mn haar als scheerschuim.Nooit last van bultjes of jeuk
ik gebruik ook creme spoeling, of baby olie
maar wel gewoon mn eigen scheermesje van venus
Kan geen kwaad, het scheert dan volgens mij zichtbaar even goed maar het is minder kort geschoren.Drientje zei:Ik doe het scheermesje kaal op de huid! Geen schuim of andere shitEllesdee zei:lolvode zei:Ik neem gewoon een scheermesje van mn vriend en gebruik cremespoeling van mn haar als scheerschuim.Nooit last van bultjes of jeuk
ik gebruik ook creme spoeling, of baby olie
maar wel gewoon mn eigen scheermesje van venus![]()
vode zei:Ik neem gewoon een scheermesje van mn vriend en gebruik cremespoeling van mn haar als scheerschuim.Nooit last van bultjes of jeuk
cropp zei:vode zei:Ik neem gewoon een scheermesje van mn vriend en gebruik cremespoeling van mn haar als scheerschuim.Nooit last van bultjes of jeuk
zo iets zou ik als vriend niet willen weten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."