#1
ik ben vroeger wel eens vreemd gegaan, maar ik heb ook pas een keer het gevoel gehad dat `ik met haar oud zou worden`
Drientje zei:Ik ben zelf nooit vreemdgegaan, wel ben ik weleens bedrogen. Dat was door iemand waar ik alles voor opzij tgezet had, gestopt met drugs, roken, uitgaan, zag geen oude vrienden meer. Hij leidde zijn oude leventje nog maar ik heb alles voor hem gedaan. En dan ineens blijkt hij al een hele tijd een ander te hebben. Ik ben nog nooit in zo'n groot zwart gat gevallen als toen. Drie maanden lang heb ik mezelf in slaap gehuild (totdat ik erachter kwam dat speed de pijn verdoofd, hoera, wat een kut ontdekking)en nu nog draag ik littekens met me mee. 3 jaar geleden ging het uit, de laatste keer dat ik verliefd durfde te zijn was in 2003 op hem. Als je zo beschadigd wordt dan wordt je voorzichtig, ik ben daarna niet meer zo voluit verliefd geweest op iemand, gewoon omdat ik bang ben weer zo'n pijn gedaan te worden.
Drientje, en ik hoop dat je er over heen durft te komen...caatje zei:Vreemgaan, hmm wat is daar de definitie van? Zelf ben ik enorm makkelijk als mijn hubby eens met een ander van bil zou gaan (wat een zin) Mar het moet wel zo zijn dat het niet ergens rondzingt en ik niks weet. Eerlijk zeggen en discretie dat is hoe het in mijn ogen moet zijn als je eens buiten de deur sex hebt. Andersom vind hubby die instelling maar niks en heeft hij last van jaloezie. Dus wij leven monogaam als we niet bij elkaar zijn.
Drientje zei:Fysiek vreemdgaan mag van mij, emotioneel vreemdgaan hakt er zo ongenadig in, dat is zo kut.
op vreemdgangers!!
kutwoord) "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."