Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreemdgaan...

vreemdgaan...

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben vroeger wel eens vreemd gegaan, maar ik heb ook pas een keer het gevoel gehad dat `ik met haar oud zou worden`
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben best wel iemand die vaak zou vreemdgaan. Ik wil al heel snel met iemand mee.
Als het dan écht dichterbij komt...dan haak ik af en word ik nerveus.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het in een (monogame) relatie een absolute NO-GO!
Het belangrijkste voor mij is liefde en vertrouwen in een relatie, en dat moet oprecht zijn...

Ik heb op 16-jarige leeftijd zelf een keer m'n toenmalige vriendin bedrogen, en daar heb ik tot de dag van vandaag spijt van; we gaan nog steeds met elkaar om, maar 100% vertrouwen zal ze me nooit meer kunnen denk ik... :flushed: Én terecht...
Ik ben zelf een aantal jaar geleden voor het eerst en laatst bedrogen, :smilingimp: waar ik via de MSN-geschiedenis achter kwam nota bene :smilingimp: , en toen heb ik m'n ex direct op straat gegooid en nooit meer naar omgekeken... Wel met veel pijn in m'n hart, want je begint toch met het maken van een plan samen op die leeftijd, maar ik kon het niet opbrengen "lief" te blijven... :angry:

Vreemdgaan maakt meer kapot dan je lief is...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb bedrogen en ik ben bedrogen.

Ik zelf ben tweemaal vreemdgegaan bij m'n ex, waar ik toendertijds eigenlijk niet meer verliefd op was. Ik zat toen in een nogal rotte periode van m'n leven en ik gedroeg me ook echt als een harteloze bitch. Maar ik gaf niet meer om hem en heb me een lange tijd ook niet schuldig gevoeld. Ik heb het hem ook niet verteld.

Maar boontje komt om zijn loontje; toen ik begin 2007 helemaal hotel de botel was van een jongen en daar een tijdje mee liep, heeft hij mij een tijd glashard belazerd door van twee walletjes te eten. Toen ik erachter kwam (een vriend van hem heeft het me verteld) heb ik het uitgemaakt, maar ik was nog wel verliefd op hem. Hij heeft me toen heel veel pijn gedaan.

Vreemdgaan (zonder 'toestemming' van je partner) is eigenlijk maar voor losers.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben zelf nooit vreemdgegaan, wel ben ik weleens bedrogen. Dat was door iemand waar ik alles voor opzij tgezet had, gestopt met drugs, roken, uitgaan, zag geen oude vrienden meer. Hij leidde zijn oude leventje nog maar ik heb alles voor hem gedaan. En dan ineens blijkt hij al een hele tijd een ander te hebben. Ik ben nog nooit in zo'n groot zwart gat gevallen als toen. Drie maanden lang heb ik mezelf in slaap gehuild (totdat ik erachter kwam dat speed de pijn verdoofd, hoera, wat een kut ontdekking)en nu nog draag ik littekens met me mee. 3 jaar geleden ging het uit, de laatste keer dat ik verliefd durfde te zijn was in 2003 op hem. Als je zo beschadigd wordt dan wordt je voorzichtig, ik ben daarna niet meer zo voluit verliefd geweest op iemand, gewoon omdat ik bang ben weer zo'n pijn gedaan te worden.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Ik ben zelf nooit vreemdgegaan, wel ben ik weleens bedrogen. Dat was door iemand waar ik alles voor opzij tgezet had, gestopt met drugs, roken, uitgaan, zag geen oude vrienden meer. Hij leidde zijn oude leventje nog maar ik heb alles voor hem gedaan. En dan ineens blijkt hij al een hele tijd een ander te hebben. Ik ben nog nooit in zo'n groot zwart gat gevallen als toen. Drie maanden lang heb ik mezelf in slaap gehuild (totdat ik erachter kwam dat speed de pijn verdoofd, hoera, wat een kut ontdekking)en nu nog draag ik littekens met me mee. 3 jaar geleden ging het uit, de laatste keer dat ik verliefd durfde te zijn was in 2003 op hem. Als je zo beschadigd wordt dan wordt je voorzichtig, ik ben daarna niet meer zo voluit verliefd geweest op iemand, gewoon omdat ik bang ben weer zo'n pijn gedaan te worden.
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik... Echt fucken klote hoe liefde kan lopen, bij vreemdgaan...

:rock: Drientje, en ik hoop dat je er over heen durft te komen...
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#7
I know.. Heb me toch maar over die angst heen gezet.., geprobeert te zetten...
Maar af en toe is het gewoon echt f*ck*ng moeilijk...
:(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe, thanks Opa, het komt wel goed, gevoelens komen wel terug, voorzichtig en heel langzaam. Ik durf in ieder geval mijzelf weer open te stellen voor mensen dt is al heel wat.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vreemgaan, hmm wat is daar de definitie van? Zelf ben ik enorm makkelijk als mijn hubby eens met een ander van bil zou gaan (wat een zin) Mar het moet wel zo zijn dat het niet ergens rondzingt en ik niks weet. Eerlijk zeggen en discretie dat is hoe het in mijn ogen moet zijn als je eens buiten de deur sex hebt. Andersom vind hubby die instelling maar niks en heeft hij last van jaloezie. Dus wij leven monogaam als we niet bij elkaar zijn.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Vreemgaan, hmm wat is daar de definitie van? Zelf ben ik enorm makkelijk als mijn hubby eens met een ander van bil zou gaan (wat een zin) Mar het moet wel zo zijn dat het niet ergens rondzingt en ik niks weet. Eerlijk zeggen en discretie dat is hoe het in mijn ogen moet zijn als je eens buiten de deur sex hebt. Andersom vind hubby die instelling maar niks en heeft hij last van jaloezie. Dus wij leven monogaam als we niet bij elkaar zijn.
Klik om te vergroten...

Vreemdgaan voor mij (in mijn relatie) is geen sexuele bezigheden whatsoever zonder aanwezigheid én "goedkeuring" partner...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fysiek vreemdgaan mag van mij, emotioneel vreemdgaan hakt er zo ongenadig in, dat is zo kut.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sukkels dat soort mensen. Je neemt een relatie, dan moet je elkaar wel voor honderd procent vertrouwen. Als je dan om even een pretje te hebben met iemand anders naar bed gaat zonder toestemming van je partner ben je gewoon een niet te vertrouwen idioot.

Gelukkig geen ervaring mee, zou me enorm veel pijn doen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Fysiek vreemdgaan mag van mij, emotioneel vreemdgaan hakt er zo ongenadig in, dat is zo kut.
Klik om te vergroten...

dus vind je dat als je partner vreemd gaat, puur uit genot en niet uit liefde, dat er gewoon geen drang naar genegenheid was maar gewoon geilheid, vind je dat een bedreiging voor je relatie of niet?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat mag van mij wel ja. Ik zou er geen punt van maken als het alleen maar geilheid was. Zolang hij het maar veilig doet.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb het helaas wel eens gedaan op vakantie, heb ik later zo'n spijt van gekregen dat ik het uitgemaakt had met mijn vriendin destijds. doe ik echt nooit meer, maakt me niet uit hoe lekker de persoon is.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen die vreemd gaan verafschuw ik. Vreemd gaan is een vorm van liegen/bedriegen, en dat kan m.i. in een relatie niet. Kom je iets tekort, of zoek je iets nieuws, praat er dan over met je partner. Komen jullie er dan samen niet uit, dan zul je de relatie moeten verbreken om je verlangens/gevoelens achterna te gaan. Vreemd gaan is in mijn ogen echt zowat het laagste dat je je partner aan kunt doen.

Ik :kots: op vreemdgangers!!
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet het niet.
Let op dit is geen verwijt in het algemeen naar vrouwen toe.
Maar berust op me eigen ervaring en wat ik altijd om me heen hoor van me vrienden en mijn broers.

Mannen willen in de meeste gevallen vaker dan vrouwen. Vrouwen willen in een relatie respect voor hun gevoelens en hun problemen. Feit is dat vrouwen makkelijker een poosje zonder sex kunnen dan mannen.

Als je vriendin b.v. zwanger is, en er wordt misschien 1 keer per maand geneukt wat moet je dan als man? Elke keer luisteren naar haar emoties en gevoelens terwijl je jezelf loopt suf te rukken boven de wasbak? Ik vindt het rechtvaardig als je als man sex tekort komt dat je je vriendin voor de keuze stelt: of meer pijpen of ik haal het ergens anders.

(ja ik ben een klootzak, een hufter , niet goed voor mijn vriendin etc etc vrouwonvriendelijk :kots: kutwoord)
Maar is er in een relatie ook plek voor de gevoelens die je als man hebt?

Zo ja dan moet iedere vrouw gehoor geven aan de sexbehoeften van haar vriend MITS HIJ DIT VERDIEND NATUURLIJK!!!!

En als je als man respectvol en liefdevol naar je vriendin luistert en met haar omgaat maar je komt sextekort en je gaat NIET vreemd. Dan ben je gewoon een mietje! Psychologische druk uitoefenen of vreemdgaan of een andere vriendin zoeken. Maar ik vindt de 1e tot nog toe het leukste :grin:
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben zelf ook bedrogen geweest en ben nog steeds met dat meisje samen, heb haar toen vergeven, maar heb het er nog altijd moeilijk mee, soms zo opeens denk ik er weer aan en verafschuw ik haar voor een tijdje, echt rot want toen was ik erover en soms komt 't gewoon weer terug uit het niets ook wanneer het erg goed gaat.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vreemdgaan .... eigenlijk moet het niet kunnen, maar ik ben van mening dat er bij iedereen die (nuchter) vreemd gaan een verhaal zit. Je gaat niet zomaar vreemd omdat je het leuk vindt. Je zal iets missen in je relatie wat je bij een ander probeert te zoeken en uiteindelijk vindt. Dan is het soms moeilijk om er mee om te gaan, maar omdat het bij die ander goed voelt zal toch een groot deel in de verleiding stappen denk ik.

Toen ik een relatie had ben ik nooit vreemd gegaan. Ik ben echter wel eens veel te ver gegaan bij een vrouw die getrouwd was en zelfs een kindje van 2 jaar oud heeft. Haar alleen geef ik niet de schuld, ik was er zelf bij. Trots ben ik er niet op, weet wel dat haar relatie erg slecht was en ze bij mij meer liefde kreeg, liefde die ze nodig had op dat moment. Uiteindelijk doe je jezelf ook pijn als je gaat met iemand die een relatie heeft .... laten we het erop houden dat dat erg moeilijk is
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helemaal mee eens.

Ik vind het onmogelijk om de vraag te beantwoorden met Ja moet kunnen, of NEE Nooit!!

Misschien is het beter om te vragen: wanneer mag je vreemdgaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."