Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJou love song!

Jou love song!

43 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bent verliefd ... je houdt van iemand .... iemand is heel speciaal voor je en je deelt met hem of haar je hart.

Er zijn ontiegelijk veel liefdesliedjes geschreven.
Maar wat is voor jou nu HET liefdesliedje(s) ??? :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Jou lovesong

Haal eerst maar eens die walgelijke fout uit de titel, daarna praten we verder (':
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou lovesong

ExceptionalInsight zei:
Haal eerst maar eens die walgelijke fout uit de titel, daarna praten we verder (':
Klik om te vergroten...
Haha, ik dacht exact hetzelfde :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou lovesong

Love You More van Racoon was het liedje van mij en m'n ex. I see you, I see me van The Magic Numbers is ook erg bijzonder voor me.

Your body is a wonderland van John Mayer doet m'n huidige vriend aan mij denken, waardoor ik het liedje ook ineens heel erg speciaal ben gaan vinden. :hearteyes:

Er zijn zoveel liefdesliedjes die ik mooi vind, teveel om op te noemen!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou lovesong

Euh, de ultieme lovesong. Het ideale nummer om liefdesverdriet bij weg te janken wanneer het over is heb ik dan weer wel:

[youtube]b5pY-_e8znE[/youtube]

(en ja, ik vind deze mooier dan het origineel van Betty Middler)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick Drake, 't hele album Pink Moon.

Samen met m'n lief, denken over zachte wolken velden en manieren om ons van het leven te beroven om eeuwig samen te zijn. :P

Maar dat is maar 1 keer gebeurd, voor de rest word ik juist heel vrolijk of positief afgevlakt van zijn muziek. De triestheid die voortvloeit uit liefde voor het leven wat ondragelijk was voor hem.
Nick Drake z'n muziek is puur gevoel, hij kende geen blokkades tussen zijn gevoel en muziek.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
RHCP - slow cheetah.
Lekker meezingen in een romantisch hotelkamertje in Parijs. De zon door de ramen op je blote lijf, na het vrijen. Ultiem. Liedje zelf is niet zo van de liefde (liefde voor heroine dan) maar het heeft wel een hele speciale betekenis, helaas wel met een ex, maar okay.

Voor de rest nog wel wat nummers, maar deze is het speciaalst.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is inderdaad een heel mooi nummer Serenity. Maar ik vind persoonlijk bijna alles van de peppers mooi :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amaranth zei:
Dat is inderdaad een heel mooi nummer Serenity. Maar ik vind persoonlijk bijna alles van de peppers mooi :grin:
Klik om te vergroten...

Wel van het album Stadium Arcadium, dat is mijn favoriete album. Ze hebben veel mooie albums hoor, maar de albums die de laatste tijd zijn uitgekomen, zijn wat minder.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm... Dat zou wel eens wat van Yann Tiersen kunnen zijn. Ben overigens wel beduidend minder dol op de soundtrack van Amelie. Doe mij maar zn normale werk of de soundtrack van Goodbye Lenin.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Amaranth zei:
Dat is inderdaad een heel mooi nummer Serenity. Maar ik vind persoonlijk bijna alles van de peppers mooi :grin:
Klik om te vergroten...

Wel van het album Stadium Arcadium, dat is mijn favoriete album. Ze hebben veel mooie albums hoor, maar de albums die de laatste tijd zijn uitgekomen, zijn wat minder.
Klik om te vergroten...
Stadium Arcadium is anders de laatste hoor :P Ik vind de oude albums het mooist, maar ik vind de nieuwe albums ook leuk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
[youtube]B5p-05HvAhc[/youtube]

Very pretty <3
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jouw love song!


:hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14

Niet echt love songs, maar t gaat wel over liefde :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
I'm yours.. die is ook zo lief! :)

Krezip met de acoustische versie van Mine is ook prachtig.
Net als Almost Lover van A Fine Frenzy, kippenvel! Alhoewel ik slechte herinneringen heb aan dat nummer, blijft ie ontzettend mooi.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gemini zei:
Net als Almost Lover van A Fine Frenzy, kippenvel! Alhoewel ik slechte herinneringen heb aan dat nummer, blijft ie ontzettend mooi.
Klik om te vergroten...
hmhm, mooi nummer, maar wel een beetje droevig
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekker met mijn door de yayo verdoofde hoofd tegen de muur bonken op Morbid Angel zodat ik mijn door liefde verteerde hart niet meer hoor kloppen.
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://www.youtube.com/watch?v=XHFWqk08tNY
http://www.youtube.com/watch?v=mkuY40ROOO4
http://www.youtube.com/watch?v=4ClB2ljxZoM
Voor de gevorderden onder ons!!!
(soms zijn woorden overbodig)
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Nick Drake, 't hele album Pink Moon.

Samen met m'n lief, denken over zachte wolken velden en manieren om ons van het leven te beroven om eeuwig samen te zijn. :P

Maar dat is maar 1 keer gebeurd, voor de rest word ik juist heel vrolijk of positief afgevlakt van zijn muziek. De triestheid die voortvloeit uit liefde voor het leven wat ondragelijk was voor hem.
Nick Drake z'n muziek is puur gevoel, hij kende geen blokkades tussen zijn gevoel en muziek.
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ Exceptional Insight, precies.. John Butler. :hearteyes:

Verder ken ik talloze lieve liedjes die ik hier zou kunnen posten... deze luister ik nu vrij veel:

Dave Matthews - Oh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."