#1
Nou kerel, aangezien je zelf het pantser van stoerheid niet af durft te werpen, post ik dan maar je favouriete lovesongLauu zei:er zijn wel wat mooie nummers...maar omdat nou mijn love song te noemen is een beetje ver gezocht...al dat kleffe gedoe
yeti zei:Nou kerel, aangezien je zelf het pantser van stoerheid niet af durft te werpen, post ik dan maar je favouriete lovesongLauu zei:er zijn wel wat mooie nummers...maar omdat nou mijn love song te noemen is een beetje ver gezocht...al dat kleffe gedoe![]()
Lauu zei:yeti zei:Nou kerel, aangezien je zelf het pantser van stoerheid niet af durft te werpen, post ik dan maar je favouriete lovesongLauu zei:er zijn wel wat mooie nummers...maar omdat nou mijn love song te noemen is een beetje ver gezocht...al dat kleffe gedoe![]()
wat een humor...echt...gellukig vind je jezelf grappig dan is er teminste nog iemand die je grappig vind
Ik vind 'em ook grappig, in tegenstelling tot..Lauu zei:wat een humor...echt...gellukig vind je jezelf grappig dan is er teminste nog iemand die je grappig vind
Stadium Arcadium is een van de albums van laatste tijd Serenity......Serenity zei:Amaranth zei:Dat is inderdaad een heel mooi nummer Serenity. Maar ik vind persoonlijk bijna alles van de peppers mooi![]()
Wel van het album Stadium Arcadium, dat is mijn favoriete album. Ze hebben veel mooie albums hoor, maar de albums die de laatste tijd zijn uitgekomen, zijn wat minder.
vode zei:
Zooooveeeel herinneringen aan jimi hendrix en dan vooral dit liedjePeace love, drugs, rock n roll en heel veel seks!
Andrew zei:Good song.
Little Wing is ook best een mooie love song though (:vode zei:Andrew zei:Good song.
Jij snapt het!
dat begin met die wah-wah...geniaal en ubergeil.vode zei:
Zooooveeeel herinneringen aan jimi hendrix en dan vooral dit liedjePeace love, drugs, rock n roll en heel veel seks!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."