Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar kijk jij vaak naar

Waar kijk jij vaak naar

41 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ogen! In ieder geval als eerste de ogen, billen kunnen ook erg leuk zijn. Maar een vrolijke glinstering in de ogen, een beetje een speelse fonkeling, dat blijft voor mij leuker om te zien dan welk ander lichaamsdeel. Het is een stuk van de uitstraling, wat mij aantrekt.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je de borsten of de piemel al hebt gespot
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
billeman hier :grin: :sunglasses: heerlijk vrouwlijke billen :hearteyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net alsof iedereen als eerste gelijk naar de borsten kijkt en dan pas naar de rest :P
Ik ben sowieso totaal geen borstenman. Als ik gewoon over straat loop, dan kijk ik vooral naar mooie billen. Als ik echt geïnteresseerd ben, kijk ik als eerste naar de ogen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ImmortalTech zei:
Net alsof iedereen als eerste gelijk naar de borsten kijkt en dan pas naar de rest :P
Ik ben sowieso totaal geen borstenman. Als ik gewoon over straat loop, dan kijk ik vooral naar mooie billen. Als ik echt geïnteresseerd ben, kijk ik als eerste naar de ogen.
Klik om te vergroten...

idd en het ligt ook aan die ogen/kop van die vrouw...mooie ogen trekken zoiezo snel mijn aandacht :grin:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
billeman hier :grin: :sunglasses: heerlijk vrouwlijke billen :hearteyes:
Klik om te vergroten...


QFT!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat dan weer niet, sterke kaken zeg ik, geen zwevende :grin:

Oh, en ik ben ook wel stiekem beetje gek op billen en borstkas ook.





Nou weetje? Het hele pakketje gewoon, rrrrraw
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerlijk gezegd kijk ik vooral naar schouders en kaken. Ik ben echt gek op mannen met heerlijke schouders en sterke kaken/jukbeenderen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
vode zei:
Eerlijk gezegd kijk ik vooral naar schouders en kaken. Ik ben echt gek op mannen met heerlijke schouders en sterke kaken/jukbeenderen.
Klik om te vergroten...

dus mannen die aan de pillen scheefkakend rondlopen zijn jou ding? :P :tearsofjoy:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Torso en billen. Voornamelijk de torso. Het hoeft niet gespierd te zijn, zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar) en in proporties is.
s
sincyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemini zei:
Torso en billen. Voornamelijk de torso. Het hoeft niet gespierd te zijn, zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar) en in proporties is.
Klik om te vergroten...

idem.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het hele pakketje. Zolang die gene maar langer is dan dat ik ben. Ik kan op breed vallen, dun, een klein buikje kan ik ook heerlijk vinden, zolang het maar niet vies is of buiten proporties. Een man moet bij z'n lichaam passen.
Oh, en de piemel moet niet te klein zijn.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Billen!

Het is alleen jammer dat onze lieve heer ze aan de achterkant geplaatst heeft....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Serenity zei:
Oh, en de piemel moet niet te klein zijn.
Klik om te vergroten...

gellukig... :P :tearsofjoy:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gemini zei:
zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar)
Klik om te vergroten...

Dus het is mannelijk als je geen borsthaar hebt :confused: Volgens mij is het juist mannelijk als je wel borsthaar hebt.
Mike64 zei:
Billen!

Het is alleen jammer dat onze lieve heer ze aan de achterkant geplaatst heeft....
Klik om te vergroten...

Aan de andere kant.. Als ze een lelijke kop heeft is het juist wel mooi dat ze aan de achterkant zitten. In ieder geval een kant om te bewonderen :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Oh, en de piemel moet niet te klein zijn.
Klik om te vergroten...
:grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ImmortalTech zei:
Gemini zei:
zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar)
Klik om te vergroten...

Dus het is mannelijk als je geen borsthaar hebt :confused: Volgens mij is het juist mannelijk als je wel borsthaar hebt.
Klik om te vergroten...

Dat bedoel ik ook. Niet heel dun en geen borsthaar vind ik niet mannelijk.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mannen:Geen mager ventje(liever iets breedgebouw,voel me dan Oooo zo veilig :P ) en borsthaar(geweldig om in te kroelen).
Vrouwen:Ben ik niet zo kieskeurig in :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
:wink: :wave:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij mannen:
gespierd dik kontje met van die deukjes aan de zijkant, hmm
kleine (niet te) mannen met een gedrongen bouw. Spieren hoeven niet perse, maar een beetje een brede bouw is wel mooi. :grin:

Maar het allerbelangrijkste vind ik toch wel zijn gezicht en zijn manier van lopen/bewegen.
Oh ja en ik vind halflang haar geweldig.

Bij vrouwen:
een slanke taille en brede heupen.
En kontjes al la j-lo
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
ogen, ik wil diepe ogen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."