#1
Grappig hoe verschillend de reactie qua geslacht is op de kwestie.
Ja, jij hebt een IQ van 167 he.Angramar Temenos zei:Hier op in gaan zou dagen duren, en dat geduld kan ik helaas niet opbrengen.
Je energiebehoefte veranderd heel snel.Marla Singer zei:Als men wat ouder wordt, wordt men sowieso meestal ook wat dikker. Dit omdat de stofwisseling vertraagt. Het hoeft dus niet met het hebben van een relatie te maken te hebben...
Immo zei:Grappig hoe verschillend de reactie qua geslacht is op de kwestie.
Mindgamer zei:Ouder worden is geen excuus om aan te komen, want men moet altijd naar zijn energiebehoefte eten en dit houdt rekening met je leeftijd. Dus je hele argument slaat helemaal nergens op, Marla.
En sommige mannen worden dik in een relatie omdat hun vrouw dit toestaat. Beter nog, ze koopt zelf bier en noten voor haar mannetje. De wereld is ziek, en ik zet mijn vrouw wel meteen op dieet zodra ze vet dreigt te worden of ze mag haar kut aan iemand anders geven. Stomme kut wijf, gezond eten zal ze leren, net als haar spieren oppompen in de gym!

Marla Singer zei:Mindgamer zei:Ouder worden is geen excuus om aan te komen, want men moet altijd naar zijn energiebehoefte eten en dit houdt rekening met je leeftijd. Dus je hele argument slaat helemaal nergens op, Marla.
En sommige mannen worden dik in een relatie omdat hun vrouw dit toestaat. Beter nog, ze koopt zelf bier en noten voor haar mannetje. De wereld is ziek, en ik zet mijn vrouw wel meteen op dieet zodra ze vet dreigt te worden of ze mag haar kut aan iemand anders geven. Stomme kut wijf, gezond eten zal ze leren, net als haar spieren oppompen in de gym!
Mijn argument is wetenschappelijk bewezen... En dat alleen de vrouw boodschappen koopt voor haar man, is ook weer een bullshit vooroordeel natuurlijk!
Maart goed, als jij zo blijft bazelen zoals je nu doet, is het nog maar de vraag of je ooit uberhaupt een vrouw zal krijgen.![]()
Mindgamer zei:Nee, cardio helpt niet alleen om af te vallen. Dan blijf je altijd nog die mollige versie van jezelf, maar dan dunner zeg maar. Krachttraining is heel belangrijk, maar het aller belangrijkste blijft altijd nog je voeding, en slaap mag ook niet onderschat worden.
Marla: wetenschappelijk bewezen misschien, maar die proef personen eten dan niet naar hun energiebehoefte, terwijl elk gezond mens dat zeker hoort te doen als ze iets van zelfliefde hebben. En ja, het is zeker zo dat de schildklier zo na je 25e trager gaat werken, maar als je elke dag je energiebehoefte uitrekent en hier naar eet KUN je gewoon niet dik worden, tenzij je een ziekte hebt of iets anders wat afwijkt.
Een vriendin hoef ik niet van DF. Voor iedereen trek ik weer een ander gezicht. Dit kan namelijk als jij jezelf goed kent. Dan raak je niet zo snel verdwaalt, vervreemd van jezelf. En ik ben gewoon erg kieskeurig. Ik vind vrouwen met veel geld en toekomst erg aantrekkelijk. Niet alleen om hun rol in de maatschappij, maar vooral met wat ze hebben. Daar kan ik namelijk van profiteren door veelal toneel te spelen en te doen.
Verder ben ik volgens mij gewoon gay![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."