Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDik worden in relatie

Dik worden in relatie

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Mindgamer zei:
Ouder worden is geen excuus om aan te komen, want men moet altijd naar zijn energiebehoefte eten en dit houdt rekening met je leeftijd. Dus je hele argument slaat helemaal nergens op, Marla.
En sommige mannen worden dik in een relatie omdat hun vrouw dit toestaat. Beter nog, ze koopt zelf bier en noten voor haar mannetje. De wereld is ziek, en ik zet mijn vrouw wel meteen op dieet zodra ze vet dreigt te worden of ze mag haar kut aan iemand anders geven. Stomme kut wijf, gezond eten zal ze leren, net als haar spieren oppompen in de gym!
Klik om te vergroten...

Mijn argument is wetenschappelijk bewezen... En dat alleen de vrouw boodschappen koopt voor haar man, is ook weer een bullshit vooroordeel natuurlijk!

Maart goed, als jij zo blijft bazelen zoals je nu doet, is het nog maar de vraag of je ooit uberhaupt een vrouw zal krijgen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat je stofwisseling langzamer wordt is geen reden om dik te worden. Je hebt dan simpelweg ook minder voeding nodig :) Dat is waar het mis gaat, en volgens mij is dat ook waar Mindgamer op doelt.

M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
Nee, cardio helpt niet alleen om af te vallen. Dan blijf je altijd nog die mollige versie van jezelf, maar dan dunner zeg maar. Krachttraining is heel belangrijk, maar het aller belangrijkste blijft altijd nog je voeding, en slaap mag ook niet onderschat worden.

Marla: wetenschappelijk bewezen misschien, maar die proef personen eten dan niet naar hun energiebehoefte, terwijl elk gezond mens dat zeker hoort te doen als ze iets van zelfliefde hebben. En ja, het is zeker zo dat de schildklier zo na je 25e trager gaat werken, maar als je elke dag je energiebehoefte uitrekent en hier naar eet KUN je gewoon niet dik worden, tenzij je een ziekte hebt of iets anders wat afwijkt.
Een vriendin hoef ik niet van DF. Voor iedereen trek ik weer een ander gezicht. Dit kan namelijk als jij jezelf goed kent. Dan raak je niet zo snel verdwaalt, vervreemd van jezelf. En ik ben gewoon erg kieskeurig. Ik vind vrouwen met veel geld en toekomst erg aantrekkelijk. Niet alleen om hun rol in de maatschappij, maar vooral met wat ze hebben. Daar kan ik namelijk van profiteren door veelal toneel te spelen en te doen.
Verder ben ik volgens mij gewoon gay :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Als je bij iedereen een ander gezicht op zet, raak je juist vervreemd van jezelf...
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een zelfreflectie..nogal confronterend voor jezelf, lijkt mij... Maar goed, er zijn genoeg mensen op de wereld die jouw visie delen: http://www.google.com/search?hl=nl&clie ... q=puberfor Geen dank.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom werd mijn reactie op die van Marla verwijderd?

Ik zei alleen dat niet alles liefde is en dat je qua sociale interacties alles moet calculeren en dat verklaard meteen mijn ander omgeving, ander gezicht verhaal...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."