Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en partner

Drugs en partner

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeer herkenbaar voor mij. Het probleem is dat ik dit naar zeer goede vriendinnen 'lievere' berichtjes stuur of emotioneler :openmouth:.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het viel me vanochtend op dat ik mn vriendin veel meer smsjes stuur met "lievere" text er in dan normaal (zit aan de pep). Met pillen/mdma is dit natuurlijk nog erger. Ik schaam me er een beetje over tegenover haar, want ze komt vanmiddag en als ik dan zeg dat ik pep op heb snapt ze ws gelijk waarom ik die smsjes stuur. Nou is t natuurlijk niet dat ik haar opeens leuker vind en meer van haar hou nu ik aan de drugs zit, maar het is nu wel makkelijker om te zeggen wat ik voel.

Hebben jullie hier ook wel eens "last" van? Meningen graag delen enzo :grin:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb daar niet zo'n last van, maar het is wel herkenbaar.

Dat het je opvalt is toch goed, zeker als je haar idd lief vind en dus oprect die sms-jes stuurt. Leer er dan van en doen het ook als je nuchter bent. Moeilijker? tuurlijk, maar als je het prettig vind dat je het doet is het toch de moeite waard. En oefening baart kunst.

Enne you'll get what you give.... :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha zeer herkenbaar, deed ik ook altijd als ik para was ja
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het je nu lukt en je voelt je top erbij moet je er mee door gaan als je nuchter bent
Is even een drempel maar zodra je die drempel hebt genomen zul je zien dat het steeds makkelijker wordt.
(heb er ervaring mee)
En..... blijf je gevoel vertellen want dat zal zij alleen maar waarderen en nog meer van je houden :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippelh zei:
Als het je nu lukt en je voelt je top erbij moet je er mee door gaan als je nuchter bent
Is even een drempel maar zodra je die drempel hebt genomen zul je zien dat het steeds makkelijker wordt.
(heb er ervaring mee)
En..... blijf je gevoel vertellen want dat zal zij alleen maar waarderen en nog meer van je houden :)
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat drugs ook echt een hulp was om te beseffen hoe belachelijk die drempel eigenlijk is, heh? Niet dat ik er geen last meer van heb maar tegenwoordig zet ik mezelf er gewoon over, lekker uit hetniets eerlijk je gedacht zeggen.

Mensen vinden dat leuk :)
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
trippelh zei:
Als het je nu lukt en je voelt je top erbij moet je er mee door gaan als je nuchter bent
Is even een drempel maar zodra je die drempel hebt genomen zul je zien dat het steeds makkelijker wordt.
(heb er ervaring mee)
En..... blijf je gevoel vertellen want dat zal zij alleen maar waarderen en nog meer van je houden :)
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat drugs ook echt een hulp was om te beseffen hoe belachelijk die drempel eigenlijk is, heh? Niet dat ik er geen last meer van heb maar tegenwoordig zet ik mezelf er gewoon over, lekker uit hetniets eerlijk je gedacht zeggen.

Mensen vinden dat leuk :)
Klik om te vergroten...

Klopt had ik ook tot ik mijn huidege partner leerde kennen maar damn was moeilijk eerst en nu ... ben de romanticus pur sang :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prima topic voor liefde, seks en relaties. Verhuis hem daar dus even heen...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeer Zeer Zeer herkenbaar! Zeker als je in een bepaalde periode veel last hebt gehad van stress door bijvoorbeeld werk of studie heb ik dat...

Tsja, als je moe bent of gespannen ben je gewoon meestal minder empathisch, een lijntje pep en je hebt daar al een stuk minder last van je wordt dan niet meer geremd door je eigen (misschien negatieve) gevoel...

Toen ik nog veel blowde was ik ook een stuk ''liever'' TE lief misschien wel!

Dat heeft in mijn geval niet altijd even goed uitgepakt... Zeker een geemancipeerd meisje wil niet altijd ''lief'' behandeld worden ookal zegt ze misschien van wel... :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, herkenbaar. Niet met een vriendin want die heb ik niet, maar als ik pep op heb dan stuur ik ook vaak belachelijk hulpvaardige smsjes enzo. Voor mijn doen toch. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."