Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiedjes en liefde

Liedjes en liefde

55 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pantera - This Love :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...

Boon, allen het stukje na een = is voldoende.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
wel een meesterlijk nummer zeg Oscar :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Wel he :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ow ok :grin:

dat verschilt per forum hehe
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
wel een meesterlijk nummer zeg Oscar :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6

:(
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nadat ik als een klootzak aan de kant ben gezet, zet ik altijd radio4 aan.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ex 1: Human Alert - Kerk & Staat :rock:
Ex 2: alles van Metallica.
Ex 3: Paul Elstak - Hardcore state of mind :')
Huidige vriend: Goo Goo Dolls - Iris, en nog veeeeel meer.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uit mijn vorige relatie:
The Prodigy - No good. (start the dance)

Huidige relatie.
We are as one - RHCP :hearteyes:
of
teKno in het algemeen. :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Going Under - Rocker's HiFi (Kruder and Dorfmeister version)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Ex 2: alles van Metallica.
Klik om te vergroten...

Leuke ex. :rock: Was het vooral de eerste 3 LP's? :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pff. Met de ene ex Verve - Bittersweet symphony
Met de andere Annihilator - phoenix rising
Met een andere rob zombie - dracula en the beatles - lucy in the sky with diamonds
Met nog een andere nancy sinatra - these boots are made for walking
Met de huidige weten we het nog niet zo goed maar er zijn een aantal kandidaten zoals the ting tings - stacy, of louis armstrong - what a wonderful world
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Ex 2: alles van Metallica.
Klik om te vergroten...

Leuke ex. :rock: Was het vooral de eerste 3 LP's? :grin:
Klik om te vergroten...
Op de 2e LP staat een mooi nummer, Fade to Black, dus!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brute cover van een mooi lied.
Maarja zoals de titel al zegt, de afstand en problemen bij haar thuis deed 't uiteindelijk de das om. Wel een geweldige meid! Helaas geen contact meer...Ze komt nooit meer op 't internet, ik wil zeker nog wel is bij haar langs gaan.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FLzt87q9yZw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FLzt87q9yZw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Andrew zei:
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Ex 2: alles van Metallica.
Klik om te vergroten...

Leuke ex. :rock: Was het vooral de eerste 3 LP's? :grin:
Klik om te vergroten...
Op de 2e LP staat een mooi nummer, Fade to Black, dus!
Klik om te vergroten...

Duuuuh! Oud nieuws :wink:

Nee het was niet zo'n leuke ex. :( Hij aapte ook een beetje de muzieksmaak van z'n broer (waar ik goed mee bevriend was) na, en verdere smaak was ook ver te zoeken bij hem. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, vandaar dat ie op jou viel zeker?












(slechte humor, I know.) :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Haha, vandaar dat ie op jou viel zeker?







(slechte humor, I know.) :grin:
Klik om te vergroten...

:cry:

Nu ben ik onzeker. :( :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

En daar ben je zeker van?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

En daar ben je zeker van?
Klik om te vergroten...

:grin:

Nee juist onzeker, dus nu weet ik helemaal niet meer zeker of ik nou onzeker was. Ik snap er niks meer van. :cry:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

En daar ben je zeker van?
Klik om te vergroten...

:grin:

Nee juist onzeker, dus nu weet ik helemaal niet meer zeker of ik nou onzeker was. Ik snap er niks meer van. :cry:
Klik om te vergroten...

Als je zeker bent van het onzekere, weet je dus eigenlijk zeker dat je niet onzeker bent, todat je misschien weer die gedachte krijgt dat je zeker ben dat je wel onzeker bent, dus neem het zekere voor het onzekere en blijf gewoon zeker volhouden dat je niet onzeker bent, dan verzeker ik je dat je je zekerder zal voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."