Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiedjes en liefde

Liedjes en liefde

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andrew zei:
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Ex 2: alles van Metallica.
Klik om te vergroten...

Leuke ex. :rock: Was het vooral de eerste 3 LP's? :grin:
Klik om te vergroten...
Op de 2e LP staat een mooi nummer, Fade to Black, dus!
Klik om te vergroten...

Duuuuh! Oud nieuws :wink:

Nee het was niet zo'n leuke ex. :( Hij aapte ook een beetje de muzieksmaak van z'n broer (waar ik goed mee bevriend was) na, en verdere smaak was ook ver te zoeken bij hem. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, vandaar dat ie op jou viel zeker?












(slechte humor, I know.) :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Haha, vandaar dat ie op jou viel zeker?







(slechte humor, I know.) :grin:
Klik om te vergroten...

:cry:

Nu ben ik onzeker. :( :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

En daar ben je zeker van?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

En daar ben je zeker van?
Klik om te vergroten...

:grin:

Nee juist onzeker, dus nu weet ik helemaal niet meer zeker of ik nou onzeker was. Ik snap er niks meer van. :cry:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

En daar ben je zeker van?
Klik om te vergroten...

:grin:

Nee juist onzeker, dus nu weet ik helemaal niet meer zeker of ik nou onzeker was. Ik snap er niks meer van. :cry:
Klik om te vergroten...

Als je zeker bent van het onzekere, weet je dus eigenlijk zeker dat je niet onzeker bent, todat je misschien weer die gedachte krijgt dat je zeker ben dat je wel onzeker bent, dus neem het zekere voor het onzekere en blijf gewoon zeker volhouden dat je niet onzeker bent, dan verzeker ik je dat je je zekerder zal voelen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het enige waar ik zeker van ben, is dat ik nergens zeker van kan zijn.

Cogito ergo sum. Ik denk, dus ik ben. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
:cry:

Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

Het was sarcasme. :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
:cry:

Nu ben ik onzeker. :( :wink:
Klik om te vergroten...

Het was sarcasme. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat van mij ook. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat was niet duidelijk. :grin: :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Dat was niet duidelijk. :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Vandaar de knipoog achter "nu ben ik onzeker". :P
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damn hey!

Damien Rice en Placebo bracht ik vroeger in verband met een ex van me, maar nu ben ik te erg fan om daar nog over te denken =P

Voor de rest niet echt, ik zet me over persoonlijke dingen heen om muziek te kunnen luisteren.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#13
train - drops of jupiter

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HCeWat8zx18&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HCeWat8zx18&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

als ik dit nummer hoor krijg ik toch iedere keer weer een brok in mn keel door de gedachtes terug
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
deze trouwens ook wel een beetje bij mij en mn vriendin, hoe slecht ie ook is :grin: :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
in die natte la, lekker raggen zonder condoom :beer:
Klik om te vergroten...

Hahahhaaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."