#1
Mooi dat iedereen drugs met liegen en bedriegen associeert. Het ligt toch aan de persoon, als ik met iemand over drugs praat en ik merk dat ik niet open eerlijk kan zijn omdat er meteen een stempel op me rust dan lieg ik. Praat ik met iemand anders die een open houding over drugs heeft dan vertel ik veel meer en zal ik ook eerlijk zijn over mijn gebruik.t_rieske zei:Hallo allemaal, Ik heb gelezen wat er allemaal geschreven is. Het is een beetje wellus/ niettus verhaal over hoe verstandig iemand met drugs om kan gaan. Mijn mening is; Drugs en verstandig ? Volgens mij is het nooit verstandig om drugs te gebruiken. Maar ik denk dat de drugs vaak niet het grootste probleem is, vaak is het gedrag die het met zich mee brengt. Het liegen en bedriegen. Als iemand eerlijjk is over zijn drugs gebruik dan kan je eerlijke en open gesprekken aangaan. In mijn geval (achter gekomen dat mijn man al meer als 5 jaar drugs verslaafd is) is echt het stiekeme en het liegen en bedriegen wat het leven ondragelijjk maakt. Mensen als je drugs gebruikt ben dan eerlijk, er zijn mensen in je directe omgeving die er voor je willen zijn, met of zonder drugs.