Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeks/intimiteit en ketamine

Seks/intimiteit en ketamine

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Hoe wil je dat doen met de motoriek van een robot?

Volgens mij moet je dit gewoon niet willen.
Klik om te vergroten...

En deze.

Ik vraag me trouwens ook nog steeds af wat er in hemelsnaam "awkward" (hoe zeg je dat eigenlijk in het Nederlands? :grin:) aan zou kunnen zijn. Je bent wel vrij onzeker hé? Nogmaals, neem toch gewoon MDMA ofzo, dan voel je je iig wel op je gemak. Hoop ik voor jou, anders is dit zowiezo gedoemd om te falen ja :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
W.F.L. is ook wel van de awkward dingen.
Klik om te vergroten...

Moet je eens XTC nemen met yours truly. :sunglasses:

Hé maar, het scheelt dat wij geen relatie hebben he, dat is niet vergelijkbaar. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Drientje zei:
W.F.L. is ook wel van de awkward dingen.
Klik om te vergroten...

Moet je eens XTC nemen met yours truly. :sunglasses:

Hé maar, het scheelt dat wij geen relatie hebben he, dat is niet vergelijkbaar. :P
Klik om te vergroten...
Daar hou ik je aan.

Ik wil het nog wel eens mee maken dat jij de oren van me kop lult.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Drientje zei:
W.F.L. is ook wel van de awkward dingen.
Klik om te vergroten...

Moet je eens XTC nemen met yours truly. :sunglasses:

Hé maar, het scheelt dat wij geen relatie hebben he, dat is niet vergelijkbaar. :P
Klik om te vergroten...
Daar hou ik je aan.

Ik wil het nog wel eens mee maken dat jij de oren van me kop lult.
Klik om te vergroten...
Ik vond het ook maar een stil mannetje :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Ik wil het nog wel eens mee maken dat jij de oren van me kop lult.
Klik om te vergroten...
cropp zei:
Ik vond het ook maar een stil mannetje :P
Klik om te vergroten...
+
Grote mond op internet
+
Affiniteit met coke.

Stukjes beginnen op hun plaats te vallen...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Ik wil het nog wel eens mee maken dat jij de oren van me kop lult.
Klik om te vergroten...
cropp zei:
Ik vond het ook maar een stil mannetje :P
Klik om te vergroten...
+
Grote mond op internet
+
Affiniteit met coke.

Stukjes beginnen op hun plaats te vallen...
Klik om te vergroten...
Nu pas?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je zou toch beter moeten weten. Ik ben de liefheid zelve!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, ik vind het wel mooi om in een topic over Angramar over mij te gaan lullen, dat zou hij ook doen.. :grin: Is het W.F.L.-bashing time ja? :P

Maar goed, iedereen die mij wilt ontmoeten mag mijn nummer hebben hoor. :P Dan kom ik naar jou toe, en kunnen we gezellig samen stil zijn :grin:

Exceptional Insight zei:
+ Grote mond op internet
Klik om te vergroten...

Haha, als jij het al zegt is het wel ernstig inderdaad :P

Exceptional Insight zei:
+ Affiniteit met coke
Klik om te vergroten...

Busted! :flushed:

Maar ik wil toch even benadrukken dat ik niet altijd stil ben? Toen Cropp mij ontmoet had was ik al lang op speed, en dan word ik zowiezo nog introverter dan ik al ben.. en Drientje.. Scares the fuck out of me :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
.. en Drientje.. Scares the fuck out of me :openmouth:
Klik om te vergroten...
Can't blame you for that.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus het wordt XTC :grin:

En affiniteit? Zeg maar gewoon verslaafd, grapjas :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
En affiniteit? Zeg maar gewoon verslaafd, grapjas :P
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat je dergelijke denigrerende termen op jezelf wilt betrekken?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
En affiniteit? Zeg maar gewoon verslaafd, grapjas :P
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat je dergelijke denigrerende termen op jezelf wilt betrekken?
Klik om te vergroten...

Ik vind er weinig denigrerends aan. Shit happens.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ik vind er weinig denigrerends aan. Shit happens.
Klik om te vergroten...
Ver-slaaf-d. Tot slaaf gemaakt. Slaaf van een beetje poeder. Ik zou me heel klein voelen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je je duikbrilhelm op zet dan wordt ze zo geil dat ze het niet merkt als je een paar slippertjes maakt hoor. Gewoon doen. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Ik vind er weinig denigrerends aan. Shit happens.
Klik om te vergroten...
Ver-slaaf-d. Tot slaaf gemaakt. Slaaf van een beetje poeder. Ik zou me heel klein voelen.
Klik om te vergroten...

Tsja, ik ben 1.70m, dan is dat normaal om je klein te voelen. Maar goed, ik voel me eigenlijk enkel kansloos :P Maar het is m'n eigen schuld, toch?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rel Rel Rel! :smilingimp: WFL, ik vind je te aardig, zeg eens iets hards terug. Kom op. :sunglasses:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
E. I. is gewoon een achterlijke kankermongool

Ik zeg:
Klik om te vergroten...

Pik je dat, EI? :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb ik dat gezegd? :tearsofjoy: Kan ik me niet eens herinneren eigenlijk..

Ik heb eigenlijk weinig te zeggen. Ben gewoon een kansloze loser. :sunglasses: Can you disagree with that? :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gooi er nog een paar scheldwoorden bovenop. Bijt van je af! Als iemand zo tegen mij zou doen zoals EI tegen jou doet dan had ik hem met de grond gelijk gemaakt. :sunglasses:

Go Go Go! :smilingimp: :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee :grin:

Ik PB hem wel even. Volgens mij is er sprake van een misverstand :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."