#1
Het is tegenwoordig de mode om overal en altijd zonnebrillen te dragen. :PExceptional Insight zei:Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
Het is tegenwoordig de mode om overal en altijd zonnebrillen te dragen. :PExceptional Insight zei:Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
Het is wel een hardstyle feestje he. Daar heeft iedereen een zonnebril op in een donkere zaalExceptional Insight zei:Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
clockcable zei:Het is wel een hardstyle feestje he. Daar heeft iedereen een zonnebril op in een donkere zaalExceptional Insight zei:Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
Rabbithole zei:Ja, omdat iedereen waus is daar.![]()
Zo snel gelijk al? Ik zou in zo'n geval heel erg boos zijn, maar het direct uitmaken gaat me een beetje ver, misschien heeft hij er een hele goede reden voor.sannelinders zei:Als hij vanaf het begin al gebruikt en hij zou het vanaf het begin gezegd hebben, zou ik er geen probleem mee gehad hebben.. Als ik er nu achter zou komen dat hij al 2 jaar daar over liegt zou ik het uitmaken ja.
Valt mee, hardstyle is meer een soort wij-zijn-hardcore-maar-willen-geen-drugs-of-harde-muziek hardcore feesten imo. Allemaal mensen met grote zonnebrillen, g star shirts en new-era petten.Rabbithole zei:Ja, omdat iedereen waus is daar.![]()
Mooiboys?clockcable zei:. Allemaal mensen met grote zonnebrillen, g star shirts en new-era petten.
Ik zit vol aan de drugs op die feesten jonguhclockcable zei:Valt mee, hardstyle is meer een soort wij-zijn-hardcore-maar-willen-geen-drugs-of-harde-muziek hardcore feesten imo. Allemaal mensen met grote zonnebrillen, g star shirts en new-era petten.Rabbithole zei:Ja, omdat iedereen waus is daar.![]()
ragnarok zei:Rabbithole zei:Ja, omdat iedereen waus is daar.![]()
Dat is niet waar, ik ben nog nooit waus geweest op een hardstylefeest. Niet zo generaliseren jij![]()
clockcable zei:Valt mee, hardstyle is meer een soort wij-zijn-hardcore-maar-willen-geen-drugs-of-harde-muziek hardcore feesten imo. Allemaal mensen met grote zonnebrillen, g star shirts en new-era petten.Rabbithole zei:Ja, omdat iedereen waus is daar.![]()
Wackie zei:Het herkennen van drugs gebruik kun je het beste leren door het zelf een keer te doen.

Wackie zei:Het herkennen van drugs gebruik kun je het beste leren door het zelf een keer te doen.
dan deze;sannelinders zei:Eerlijkheid is de basis van een relatie.
en deze;sannelinders zei:We hebben al bijna 2 jaar een relatie, en daarin heeft hij nog nooit gelogen of mij bedrogen. Hij kan over de stomste dingen nog niet liegen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------sannelinders zei:Hij kan niet tegen mij liegen, ben ik bijna wel van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat ik het aan hem zou merken..
en deze;sannelinders zei:Nou heb ik laatst wel een roddel gehoord van een niet echt vertrouwelijke bron, dat mijn vriendje dit wel doet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------sannelinders zei:Nou is deze bron nogal uit op het stoken in onze relatie en heeft al meer verzonnen.
samen met deze;sannelinders zei:Mijn vriend gaat veel naar hardstyle feestjes. Al zijn vrienden gebruiken dan, maar hij zegt dat hy dat niet doet en dat hij de enige is.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------sannelinders zei:Dat alleen klinkt alleen een beetje ongeloofwaardig in mijn oren.
en;sannelinders zei:Maar dit vind ik ook een beetje lullig, aangezien als hij ECHT niks doet, ik er ieeeedere keer maar weer overnieuw over begin.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------sannelinders zei:Iemand tips?
Haha, alleen al hierom zou ik niet reageren.T-men zei:*wacht op een reactie*
Exceptional Insight zei:Haha, alleen al hierom zou ik niet reageren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."