#1
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.bier zei:
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.bier zei:
No kidding.bier zei:
blu zei:Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt![]()
![]()
) en dat is niet erg gezond.
bier zei:blu zei:Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt![]()
![]()
) en dat is niet erg gezond.
Daar dacht ik dus ook al aan...
bier zei:blu zei:Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt![]()
![]()
) en dat is niet erg gezond.
Daar dacht ik dus ook al aan...
Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
bier zei:Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Zou ik daar geen last van moeten hebben dan? Ik heb verder geen pijn ofzo...
KoxBox zei:Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Flameon zei:Kan ook eiwit zijn dan, kan weinig kwaad maar wel ff laten checken
Flameon zei:Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.
Flameon zei:Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven
bier zei:Flameon zei:Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven
Kunnen ze het verschil zien of je het geslikt hebt of gesnoven? Ik krijg het namelijk voorgeschreven...
blu zei:Als jij geen ritalinkorsten in je neusgaten hebt zitten, dan niet nee![]()
Einstein zei:Tests voor speed reageren ook op ritalin![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."