Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswitte vlokjes in urine

witte vlokjes in urine

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
bier zei:
Angramar Temenos zei:
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk dat ik onbevlekt ontvangen ben. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.
Klik om te vergroten...

Ik vat hem niet :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
bier zei:
KoxBox zei:
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.
Klik om te vergroten...

Ik vat hem niet :confused:
Klik om te vergroten...
No kidding.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
blu zei:
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
Klik om te vergroten...

Daar dacht ik dus ook al aan...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier zei:
blu zei:
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
Klik om te vergroten...

Daar dacht ik dus ook al aan...
Klik om te vergroten...

Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#7
bier zei:
blu zei:
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
Klik om te vergroten...

Daar dacht ik dus ook al aan...
Klik om te vergroten...

Morgenochtend zo vroeg mogelijk even naar de huisarts bellen dus en ondertussen geen drugs meer gebruiken en veel water drinken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...
Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...

Zou ik daar geen last van moeten hebben dan? Ik heb verder geen pijn ofzo...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier zei:
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...

Zou ik daar geen last van moeten hebben dan? Ik heb verder geen pijn ofzo...
Klik om te vergroten...
KoxBox zei:
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...
Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.
Klik om te vergroten...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Kan ook eiwit zijn dan, kan weinig kwaad maar wel ff laten checken
Klik om te vergroten...

Hoe kan eiwit dan in je urine terecht komen? Zou het niet kunnen dat ik nog zoveel troep in mijn lichaam heb zitten dat het niet goed afgebroken word ofzo?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zijn verschillende dingen mogelijk..
Bel gewoon de dokter, dan weet je het zeker..
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.
Klik om te vergroten...

Ik heb wel ritalin gesnoven, kan dat niet in je urine terecht komen? En oxazepam en cipramil?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven
Klik om te vergroten...

Kunnen ze het verschil zien of je het geslikt hebt of gesnoven? Ik krijg het namelijk voorgeschreven...
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#17
bier zei:
Flameon zei:
Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven
Klik om te vergroten...

Kunnen ze het verschil zien of je het geslikt hebt of gesnoven? Ik krijg het namelijk voorgeschreven...
Klik om te vergroten...

Als jij geen ritalinkorsten in je neusgaten hebt zitten, dan niet nee :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
blu zei:
Als jij geen ritalinkorsten in je neusgaten hebt zitten, dan niet nee :)
Klik om te vergroten...

Ah ok. :) Maar testen ze dan op ritalin èn speed? Ik neem aan dat ze wel het verschil moeten kunnen zien als ik ritalin voorgeschreven krijg... :confused:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tests voor speed reageren ook op ritalin :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Einstein zei:
Tests voor speed reageren ook op ritalin :confused:
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik ook vreemd :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."