Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswitte vlokjes in urine

witte vlokjes in urine

41 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan ook eiwit zijn dan, kan weinig kwaad maar wel ff laten checken
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo.

Het is nou al iets meer dan een week geleden dat ik voor het laatst amfetamine heb gebruikt, en vandaag moet ik voor het eerst mijn urine laten testen om te controleren of ik ook daadwerkelijk ben gestopt. Nou heb ik net vanochtend mijn plasje in zo'n plasbekertje gedeponeerd, en nou zie ik onderin allemaal witte vlokjes in mijn urine zitten. Kan dit nog komen door de speed of kan het ook komen door mijn medicijnen (ik slik oxazepam, cipramil, en ritalin) of iets dergelijks?
Van de week heb ik ook 2 keer dxm gebruikt, ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben? Maar witte vlokjes in je urine is niet echt normaal ofwel?

Alvast bedank...
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blaasontsteking? Eiwit? Iets met witte bloedlichaampjes.. Zwanger?

Klinkt inderdaad niet gezond... Succes ermee!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk dat ik onbevlekt ontvangen ben. :mrgreen:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier zei:
Angramar Temenos zei:
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk dat ik onbevlekt ontvangen ben. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.
Klik om te vergroten...

Ik vat hem niet :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
KoxBox zei:
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.
Klik om te vergroten...

Ik vat hem niet :confused:
Klik om te vergroten...
No kidding.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
blu zei:
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
Klik om te vergroten...

Daar dacht ik dus ook al aan...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
blu zei:
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
Klik om te vergroten...

Daar dacht ik dus ook al aan...
Klik om te vergroten...

Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#12
bier zei:
blu zei:
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.
Klik om te vergroten...

Daar dacht ik dus ook al aan...
Klik om te vergroten...

Morgenochtend zo vroeg mogelijk even naar de huisarts bellen dus en ondertussen geen drugs meer gebruiken en veel water drinken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...
Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...

Zou ik daar geen last van moeten hebben dan? Ik heb verder geen pijn ofzo...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
bier zei:
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...

Zou ik daar geen last van moeten hebben dan? Ik heb verder geen pijn ofzo...
Klik om te vergroten...
KoxBox zei:
Flameon zei:
Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Klik om te vergroten...
Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.
Klik om te vergroten...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Kan ook eiwit zijn dan, kan weinig kwaad maar wel ff laten checken
Klik om te vergroten...

Hoe kan eiwit dan in je urine terecht komen? Zou het niet kunnen dat ik nog zoveel troep in mijn lichaam heb zitten dat het niet goed afgebroken word ofzo?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er zijn verschillende dingen mogelijk..
Bel gewoon de dokter, dan weet je het zeker..
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.
Klik om te vergroten...

Ik heb wel ritalin gesnoven, kan dat niet in je urine terecht komen? En oxazepam en cipramil?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."