#1
Kan ook eiwit zijn dan, kan weinig kwaad maar wel ff laten checken
Dat van onbevlekt lijkt me anders niet zo raar.bier zei:
No kidding.bier zei:
blu zei:Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt![]()
![]()
) en dat is niet erg gezond.
bier zei:blu zei:Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt![]()
![]()
) en dat is niet erg gezond.
Daar dacht ik dus ook al aan...
bier zei:blu zei:Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt![]()
![]()
) en dat is niet erg gezond.
Daar dacht ik dus ook al aan...
Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
bier zei:Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Zou ik daar geen last van moeten hebben dan? Ik heb verder geen pijn ofzo...
KoxBox zei:Wellicht niet, een blaasontsteking zou je wel voelen.Flameon zei:Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc
Flameon zei:Kan ook eiwit zijn dan, kan weinig kwaad maar wel ff laten checken
Flameon zei:Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."