Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

Hier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

157 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pok op je bips. Hihi.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
gedichtje voor dennis en erwin:

Jullie.. Jullie zijn.
Kon ik er maar bij zijn, fijn..
Ik voel me heel klein..
Vergeleken bij jullie, als jullie zijn.

Mooi, en rond, zij weten wat stevig is
Door hun word mijn penis automatisch kleverig.
Ik wil er naar kijken, ze aanraken, masseren
Maar dan zal ik mij waarschijnlijk bezeren.

ik heb een vriendin..
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
luchtigtoetje zei:
gedichtje voor dennis en erwin:

Jullie.. Jullie zijn.
Kon ik er maar bij zijn, fijn..
Ik voel me heel klein..
Vergeleken bij jullie, als jullie zijn.

Mooi, en rond, zij weten wat stevig is
Door hun word mijn penis automatisch kleverig.
Ik wil er naar kijken, ze aanraken, masseren
Maar dan zal ik mij waarschijnlijk bezeren.

ik heb een vriendin..
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:flushed: :flushed: :flushed:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hihi. Erwin en Dennis voelen zich heel erg vereerd. Ze wullen je knuffelen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
I WANT MORE PICS! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speciaal voor Gemini heb ik Erwin en Dennis ingepakt als een kadootje.

D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dione zei:
I WANT MORE PICS! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+100! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
luchtigtoetje zei:
Inhale zei:
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
Klik om te vergroten...

ik vind dit een beetje gemeen, het was mijn idee en mijn topic, waarom val je Vode aan? :(
Klik om te vergroten...

Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
vode zei:
Speciaal voor Gemini heb ik Erwin en Dennis ingepakt als een kadootje.

Klik om te vergroten...

HOLY SHIT

IK KRIJG EEN HARTAANVAL!!

IK WORD DENNIS EN ERWIN VERSLAAFD :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
Klik om te vergroten...
Omdraaien die hap.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gemini zei:
Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
Klik om te vergroten...

ja maar waarom word je boos op haar als ik het heb gedaan? ze heeft toch mooie borsten? is eigenlijk een compliment vind ik zo :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi verpakt ja :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
Gemini zei:
Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
Klik om te vergroten...

ja maar waarom word je boos op haar als ik het heb gedaan? ze heeft toch mooie borsten? is eigenlijk een compliment vind ik zo :)
Klik om te vergroten...

Ik ben niet boos. As I said, it's nothing personal.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#16
vode zei:
Speciaal voor Gemini heb ik Erwin en Dennis ingepakt als een kadootje.

Klik om te vergroten...

Dat maakt +4 :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die Dave boft :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gemini zei:
luchtigtoetje zei:
Gemini zei:
Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
Klik om te vergroten...

ja maar waarom word je boos op haar als ik het heb gedaan? ze heeft toch mooie borsten? is eigenlijk een compliment vind ik zo :)
Klik om te vergroten...

Ik ben niet boos. As I said, it's nothing personal.
Klik om te vergroten...

nou ik voelde me best wel klote, en dat gevoel maakt het voor mij persoonlijk :(


kunnen we het achter de schermen uitpraten?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zolang die kop d'r maar niet opkomt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Zolang die kop d'r maar niet opkomt.
Klik om te vergroten...
:smoke: Lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."