Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw liefdesleven!

Jouw liefdesleven!

251 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn liefdesleven heeft zn up's en downs..
Maar gemiddeld gezien, is het al zown 3,5 jaar fucking fabulous :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
alainalain zei:
Mijn liefdesleven heeft zn up's en downs..
Maar gemiddeld gezien, is het al zown 3,5 jaar fucking fabulous :)
Klik om te vergroten...

wissel je af om kramp te voorkomen?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
alainalain zei:
Mijn liefdesleven heeft zn up's en downs..
Maar gemiddeld gezien, is het al zown 3,5 jaar fucking fabulous :)
Klik om te vergroten...

wissel je af om kramp te voorkomen?
Klik om te vergroten...

Nahh ik trek t makkelijk met 1 hand :P Ben het gewend, mijn vriendin daarentegen wisselt wel eens af.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen liefdesleven hier, wel een flirt en sex leven :P :grin: bevalt wel ff :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ben verliefd aan het woorden op iemand die me niet eens kent ...

:(

advies nodig:

hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
advies nodig:

hoe maak je indruk op een mooie vrouw ?
Klik om te vergroten...

Met een hele dikke portomonee. :grin: :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
My love wears forbidden colours.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
hislordship zei:
Heb ik niet.

Liefde heeft me een paar jaar geleden gesloopt.
Sinds dien lijkt het wel of ik gewoon niet meer gelukkig kan zijn.
Klik om te vergroten...
Bawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww emo : (
Klik om te vergroten...


Ok dan... nu ben ik dus ineens emo?
Sorry hoor maar dat gaat nergens over...
Ga me geen emo noemen als je me niet eens kent.

Het zal me niet eens verbazen als je niet eens weet wat emo is.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
hislordship zei:
Andrew zei:
hislordship zei:
Heb ik niet.

Liefde heeft me een paar jaar geleden gesloopt.
Sinds dien lijkt het wel of ik gewoon niet meer gelukkig kan zijn.
Klik om te vergroten...
Bawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww emo : (
Klik om te vergroten...


Ok dan... nu ben ik dus ineens emo?
Sorry hoor maar dat gaat nergens over...
Ga me geen emo noemen als je me niet eens kent.

Het zal me niet eens verbazen als je niet eens weet wat emo is.
Klik om te vergroten...
Typisch emo gelul :sunglasses:

''Je kent me niet, ik ben geen emo'' ''Je weet niet eens wat emo is'' :tearsofjoy:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Andrew.

Nogmaals je weet waarschijnlijk niet eens wat emo is.
En posts als dat getuige daarvan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is verneukeratief.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee ik weet inderdaad niet wat Emo is, kan jij het me misschien uitleggen het ziet er naar uit dat jij er verstand van hebt, kun je me helpen? :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Andrew zei:
Nee ik weet inderdaad niet wat Emo is, kan jij het me misschien uitleggen het ziet er naar uit dat jij er verstand van hebt, kun je me helpen? :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...


Emo is niets meer als een overgevoelig persoon die vaak/snel emotioneel word.
Vandaar de afkorting ''EMO''.

En er is niks mis met overgevoelig zijn dus waarom vind iedereen emo zo slecht?

En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
hislordship zei:
En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Klik om te vergroten...
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
hislordship zei:
En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Klik om te vergroten...
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?
Klik om te vergroten...

Als ik zou weten hoe zal ik het zeker proberen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Jezelf vormen met je gedachten.

Jezelf leren kennen en verliefd worden.
Klik om te vergroten...


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met jezelf vormen.
Zou je dat iets beter kunnen uitleggen?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
afgelopen dinsdag waren we anderhalf jaar samen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://james-allen.in1woord.nl/?lang=du ... e-denkt#c1

Ik zou dit eens doorlezen als ik jou was. Hier staat eigenlijk alles in wat een man moet weten.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
http://james-allen.in1woord.nl/?lang=dutch&text=zoals-je-denkt#c1

Ik zou dit eens doorlezen als ik jou was. Hier staat eigenlijk alles in wat een man moet weten.
Klik om te vergroten...

Dat is nog eens een lap tekst.
Ik ga het zeker lezen bedankt hiervoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."